- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat durf ik niet...

Soms is het handig om te weten of iemand bijna klaar is. Als iemand net aan het opwarmen is met benchen ga ik wel eerst wat anders doen, maar als iemand in z'n laatste set zit wacht ik even. Ik zie het probleem niet zo als iemand dat even vraagt, zolang het maar niet tijdens de set gebeurd.

Toegewezen, je pakt tog gewoon een kluisje? Hebben jullie een kluisjesportier of zo?Klinkt als jaloezie. **** him.
Waar ik me aan irriteer in de sportschool:
- Slechte muziek
- Wanneer ik een kluisje op grondniveau krijg toegewezen terwijl er kluisjes op ooghoogte beschikbaar zijn
- Groepjes van 3 of meer studentikoze bralaapjes die shit bezet houden maar niks presteren
- Mensen die me vragen of ik 'nog veel moet' of 'ik al klaar ben' terwijl ze eigenlijk bedoelen 'ik wil erbij'. Do I look ready to you, mother****er?
- Mensen die het nodig vinden om te melden dat ze zelf <insert jouw waarde + 10kg> benchen als ik net 160 neerleg. Ik weet ook wel dat er meer schijven zijn eikel. Dat heet Progressie en niet Blessure
- Mensen die me verkeerd corrigeren wanneer ik een oefening wel goed uitvoer. Ik ben zo een keer bijna aan een hernia gekomen.
Wow. Terugkijkend op deze lijst is het eigenlijk een wonder dat er nog geen doden gevallen zijn(Ik ben eigenlijk heel rustig hoor
)
En dat is irritant, omdat?gister nog, ik deed de leg extenion, en die kijkt uit over een multi station met 2 bicep oefeningen en 2 tricep oefeningen.
ik sta daar even naar te kijken want iemand gaat iemand al die oefeningen langs, 2 keer achter elkaar zonder rust

hoop wel voor je dat je een goeie homegym hebt
ik die dingen ook wel eens wil gebruiken

man wees hardcore, ik fiets ook 15km voor een goede sportschool.Niet een irritant iets in de sportschool, maar het is dat er zo weinig keuze aan sportscholen is hier. Slechts drie in een straal van 15 km..![]()
hoop wel voor je dat je een goeie homegym hebt
---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------
ik die dingen ook wel eens wil gebruiken![]()
Niet een irritant iets in de sportschool, maar het is dat er zo weinig keuze aan sportscholen is hier. Slechts drie in een straal van 15 km..![]()

Hahaha, delen ze daar gratis anabolen uit of is dorian yates daar instructeur? anders zou ik het niet doenhttp://forum.dutchbodybuilding.com/f157/homegym-267932/#post5589545
Lijkt me wel voldoende om mee te beginnen. Later koop ik mij dan nog wat opties op het rack zoals: http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p786_Powertec-Lat-Tower-Option.html
---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------
Hier eentje maar .. En jaarabbo kost 650€![]()

Hahaha, delen ze daar gratis anabolen uit of is dorian yates daar instructeur? anders zou ik het niet doen
Ik kan trouwens niet zien wat je al hebt voor je home gym
Maar om even ontopic te blijven: dat ik nog t/m maart moet trainen hier voordat ik naar die andere kan![]()
even snel of topic: kan je me een link naar die sportschool sturen?Ik heb nog niks. Ben beginner.
6 maand abbo bijna afgelopen en geen zin om die 650€ te gaan betalen.
Dus ga ik een homegym kopen.
On-topic: Ik irriteer mij aan woekerprijzen van abbonementen!

dat doet me er aan denken, ik zag van alle dumbbells (omhooggaand in stappen van 2kg) maar een setje, dat terwijl de schijven van 10 & vooral van 20kg haast niet te tellen zijn650 per jaar.... ik betaal 180 :Z en dat is 'sport en fitness center'![]()
Ontopic: Mensen die meerdere setjes dumbbells pakken om mee te trainen, dan zijn de dumbbells 14-16-18 bevoorbeeld weg voor een persoon... Vraag je of je ze mag hebben, zecht ie alleen ''nee, ik heb ze zo nodig''![]()
dat doet me er aan denken, ik zag van alle dumbbells (omhooggaand in stappen van 2kg) maar een setje, dat terwijl de schijven van 10 & vooral van 20kg haast niet te tellen zijn
iets van 20 25kg schijven alleen al