XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

skinnie zegt: opt**fen!! ik moet!!:mad:

Haha, zo bedoelde ik t ook ;)

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

Soms is het handig om te weten of iemand bijna klaar is. Als iemand net aan het opwarmen is met benchen ga ik wel eerst wat anders doen, maar als iemand in z'n laatste set zit wacht ik even. Ik zie het probleem niet zo als iemand dat even vraagt, zolang het maar niet tijdens de set gebeurd.

Mee eens. Hoe en Wanneer het gevraagd wordt is wel zo belangrijk. Als het normaal gevraagd wordt (op een toon die niet suggereert dat ik in de weg zit) dan is het natuurlijk geen probleem :)

Klinkt als jaloezie. **** him.

Waar ik me aan irriteer in de sportschool:

- Slechte muziek
- Wanneer ik een kluisje op grondniveau krijg toegewezen terwijl er kluisjes op ooghoogte beschikbaar zijn
- Groepjes van 3 of meer studentikoze bralaapjes die shit bezet houden maar niks presteren
- Mensen die me vragen of ik 'nog veel moet' of 'ik al klaar ben' terwijl ze eigenlijk bedoelen 'ik wil erbij'. Do I look ready to you, mother****er?
- Mensen die het nodig vinden om te melden dat ze zelf <insert jouw waarde + 10kg> benchen als ik net 160 neerleg. Ik weet ook wel dat er meer schijven zijn eikel. Dat heet Progressie en niet Blessure :P
- Mensen die me verkeerd corrigeren wanneer ik een oefening wel goed uitvoer. Ik ben zo een keer bijna aan een hernia gekomen.

Wow. Terugkijkend op deze lijst is het eigenlijk een wonder dat er nog geen doden gevallen zijn :D (Ik ben eigenlijk heel rustig hoor ;))
Toegewezen, je pakt tog gewoon een kluisje? Hebben jullie een kluisjesportier of zo?

Ja, je krijgt bij ons bij binnenkomst een kluissleutel in ruil voor je toegangspas.

gister nog, ik deed de leg extenion, en die kijkt uit over een multi station met 2 bicep oefeningen en 2 tricep oefeningen.

ik sta daar even naar te kijken want iemand gaat iemand al die oefeningen langs, 2 keer achter elkaar zonder rust
En dat is irritant, omdat?

De stagiar die er net een dag was en zat te zeuren dat me tenen iets te ver naar voren gingen.
Heb hem het eens goed uitgelegd en zei dat hij het is moest doen. haalt hij eerst alle schijven eraf, daarna gaat hij 10 cm naar beneden en trekt het gezicht alsof hij honderden kilo's lift onder parallel.
Had ik dat dus tegen hem vertelt, en liep ie boos weg. De hele training zat hij naar me te kijken. fagg:mad:

Alles :mad:
Nog 2 maanden en ik ga lekker thuis trainen!:D

Misschien zou je de olympic bar eens wat vaker moeten gebruiken.

Niet een irritant iets in de sportschool, maar het is dat er zo weinig keuze aan sportscholen is hier. Slechts drie in een straal van 15 km.. :(

hoop wel voor je dat je een goeie homegym hebt

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

ik die dingen ook wel eens wil gebruiken:o

http://forum.dutchbodybuilding.com/f157/homegym-267932/#post5589545

Lijkt me wel voldoende om mee te beginnen. Later koop ik mij dan nog wat opties op het rack zoals: http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p786_Powertec-Lat-Tower-Option.html

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Niet een irritant iets in de sportschool, maar het is dat er zo weinig keuze aan sportscholen is hier. Slechts drie in een straal van 15 km.. :(

Hier eentje maar .. En jaarabbo kost 650€ :eek:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f157/homegym-267932/#post5589545

Lijkt me wel voldoende om mee te beginnen. Later koop ik mij dan nog wat opties op het rack zoals: http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p786_Powertec-Lat-Tower-Option.html

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Hier eentje maar .. En jaarabbo kost 650€ :eek:
Hahaha, delen ze daar gratis anabolen uit of is dorian yates daar instructeur? anders zou ik het niet doen:o

Ik kan trouwens niet zien wat je al hebt voor je home gym ;)

Maar om even ontopic te blijven: dat ik nog t/m maart moet trainen hier voordat ik naar die andere kan :sad:

Hahaha, delen ze daar gratis anabolen uit of is dorian yates daar instructeur? anders zou ik het niet doen:o

Ik kan trouwens niet zien wat je al hebt voor je home gym ;)

Maar om even ontopic te blijven: dat ik nog t/m maart moet trainen hier voordat ik naar die andere kan :sad:

Ik heb nog niks. Ben beginner.
6 maand abbo bijna afgelopen en geen zin om die 650€ te gaan betalen.
Dus ga ik een homegym kopen.

On-topic: Ik irriteer mij aan woekerprijzen van abbonementen!

Ik heb nog niks. Ben beginner.
6 maand abbo bijna afgelopen en geen zin om die 650€ te gaan betalen.
Dus ga ik een homegym kopen.

On-topic: Ik irriteer mij aan woekerprijzen van abbonementen!
even snel of topic: kan je me een link naar die sportschool sturen?

On topic: in me nieuwe sportschool moet je (net als overal) respectvol zijn tegenover andere leden, maar er lopen wat testo-boosters rond waar een man niet van af ken blijve :fuu:

650 per jaar.... ik betaal 180 :Z en dat is 'sport en fitness center' :P

Ontopic: Mensen die meerdere setjes dumbbells pakken om mee te trainen, dan zijn de dumbbells 14-16-18 bevoorbeeld weg voor een persoon... Vraag je of je ze mag hebben, zecht ie alleen ''nee, ik heb ze zo nodig'' :fuu:

650 per jaar.... ik betaal 180 :Z en dat is 'sport en fitness center' :P

Ontopic: Mensen die meerdere setjes dumbbells pakken om mee te trainen, dan zijn de dumbbells 14-16-18 bevoorbeeld weg voor een persoon... Vraag je of je ze mag hebben, zecht ie alleen ''nee, ik heb ze zo nodig'' :fuu:
dat doet me er aan denken, ik zag van alle dumbbells (omhooggaand in stappen van 2kg) maar een setje, dat terwijl de schijven van 10 & vooral van 20kg haast niet te tellen zijn

dat doet me er aan denken, ik zag van alle dumbbells (omhooggaand in stappen van 2kg) maar een setje, dat terwijl de schijven van 10 & vooral van 20kg haast niet te tellen zijn

2-14kg zijn 2 setjes van, tegenwoordig ook nog een rek met andere dumbbells, 10-30 ofzo, nog niet gebruikt. Maar van losse gewrichten kunnen we een flinke toren bouwen :p iets van 20 25kg schijven alleen al :D

Terug
Naar boven