Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

2-14kg zijn 2 setjes van, tegenwoordig ook nog een rek met andere dumbbells, 10-30 ofzo, nog niet gebruikt. Maar van losse gewrichten kunnen we een flinke toren bouwen :p iets van 20 25kg schijven alleen al :D

Het is maar goed dat er bij ons niemand serieus traint, want er is een serieus gebrek aan platen.

Weet je waar ik 1 hekel aan heb aan al die kneuzen die alleen komen stoeven en niet serieus trainen en dus plaats verspillen bedoelt voor de serieuze gasten en dames!

En dan vol ongeloof mij na blijven staren als ik voorbij loop alsof ik een lekker naakt wijf ben.

Oh ja, gister komt er een papz*k naar me toe die roept dat dumbbell fly's beter voor je zijn ipv deadliften.

Weet je waar ik 1 hekel aan heb aan al die kneuzen die alleen komen stoeven en niet serieus trainen en dus plaats verspillen bedoelt voor de serieuze gasten en dames!

En dan vol ongeloof mij na blijven staren als ik voorbij loop alsof ik een lekker naakt wijf ben.

Trek dan kleren aan homie

Eergisteren stond er een groepje van 7 man (kereltjes van rond de 16 jaar) bij de lat pulldown bij ons. Niet dat ik hem nodig had, maar ik zag wel mensen die erop stonden te wachten.

650 per jaar.... ik betaal 180 :Z en dat is 'sport en fitness center' :P

Ontopic: Mensen die meerdere setjes dumbbells pakken om mee te trainen, dan zijn de dumbbells 14-16-18 bevoorbeeld weg voor een persoon... Vraag je of je ze mag hebben, zecht ie alleen ''nee, ik heb ze zo nodig'' :fuu:

Altijd mooi om te zien hoe erg het prijsverschil kan zijn tussen sportscholen. Ik betaal €25 p/m voor alles wat ik maar nodig heb. Even verderop liggen tal van andere sportscholen waar het al tot €50 p/m oploopt. De enige die er goedkoper is, is fit4free, maar daar wilt niemand sporten behalve noobs en wijven.

Eergisteren stond er een groepje van 7 man (kereltjes van rond de 16 jaar) bij de lat pulldown bij ons. Niet dat ik hem nodig had, maar ik zag wel mensen die erop stonden te wachten.
spreek ze er dan op aan ;)

een tijdje geleden ook 2 ultieme beachboys in mn gym
ik was leg extensions aan het doen achter het hoekje, en ik hoorde de deur open gaan, dan heb ik altijd de neiging om eens mn hoofd om de hoek te steken...
wtf zag ik daar

stylish kapsel, wit t-shirtje, wit shortje. oorbelletje in, kettinkje aan, raar rond kijken.
Net een verdomde 2ling.
Eerst hebben ze een half-uur lang een beetje zitten rond slenteren tussen de bankjes en dergelijke door, toen hebben ze een setje van 30kilo gebankdrukt en en toen een setje biceps curls gedaan met de allerbeste techniek (not srs).

nog wat rond gapen.
Toen kwamen enkele lekker chicks de gym binnen, die gaan altijd in het kleine zaaltje met de luchtdruk machines en de cardio apparaten.
Gingen ze daar eventjes halvegaar cardio doen om die meisjes gewoon te kunnen aangapen.

Ik zag het al van ver dat ze het niet zo leuk vonden.
Dus ben ik er gewoon lekker tussen gaan zitten op een hometrainer.
Beetje rond gapen zelf. Eventjes lachen naar een meisje.
Praatje mee doen
zei ze tegen me "zeg die 2 jongens daar das wel heel ambetant hoe die altijd naar ons zitten te zien"
ik draai mn hoofd in hun richting.
"Hey stop met gape naar die dames fag!"
ze kijken me aan van wth
ze zien mn bene tegen mega snelheid gaan, mn dikke arme en borstkast, mn brede schouders.... toen werden ze jelly en zwegen ze.

spreek ze er dan op aan ;)

een tijdje geleden ook 2 ultieme beachboys in mn gym
ik was leg extensions aan het doen achter het hoekje, en ik hoorde de deur open gaan, dan heb ik altijd de neiging om eens mn hoofd om de hoek te steken...
wtf zag ik daar

stylish kapsel, wit t-shirtje, wit shortje. oorbelletje in, kettinkje aan, raar rond kijken.
Net een verdomde 2ling.
Eerst hebben ze een half-uur lang een beetje zitten rond slenteren tussen de bankjes en dergelijke door, toen hebben ze een setje van 30kilo gebankdrukt en en toen een setje biceps curls gedaan met de allerbeste techniek (not srs).

nog wat rond gapen.
Toen kwamen enkele lekker chicks de gym binnen, die gaan altijd in het kleine zaaltje met de luchtdruk machines en de cardio apparaten.
Gingen ze daar eventjes halvegaar cardio doen om die meisjes gewoon te kunnen aangapen.

Ik zag het al van ver dat ze het niet zo leuk vonden.
Dus ben ik er gewoon lekker tussen gaan zitten op een hometrainer.
Beetje rond gapen zelf. Eventjes lachen naar een meisje.
Praatje mee doen
zei ze tegen me "zeg die 2 jongens daar das wel heel ambetant hoe die altijd naar ons zitten te zien"
ik draai mn hoofd in hun richting.
"Hey stop met gape naar die dames fag!"
ze kijken me aan van wth
ze zien mn bene tegen mega snelheid gaan, mn dikke arme en borstkast, mn brede schouders.... toen werden ze jelly en zwegen ze.
o_rly.jpg

Altijd mooi om te zien hoe erg het prijsverschil kan zijn tussen sportscholen. Ik betaal €25 p/m voor alles wat ik maar nodig heb. Even verderop liggen tal van andere sportscholen waar het al tot €50 p/m oploopt. De enige die er goedkoper is, is fit4free, maar daar wilt niemand sporten behalve noobs en wijven.
Bij onze fit4free heb je ook alles om hard mee te gainen hoor.. je hebt wel gelijk dat rond 6 a 7 uur het redelijk druk word en je lang moet wachten om een oefening te kunnen doen.

vandaag een gast in de gym die de geur van zweet al ver voorbij was, hij stonk zo hard dat hij een aangename ammoniakgeur verspreidde door de gym. Als ik hem nog één keer zie en hij stinkt nog altijd zo hard ( zowiezo van wel ) ga ik hem toch vriendelijk verzoeken zijn shirt eens te wassen na een jaar trainen

:roflol: Ik ken ze, die ontzettend stinkende mensen. Vreselijk om er naast te moeten staan / zitten.

Heb ik soms dat ik echt focking ranzige scheten laat tijdens het trainen :roflol: (weet niet waarom)

Liet er eentje undercover en ging gelijk een ander apparaat zoeken komt een n*ger met z'n vriendin aanlopen en zegt meteen ''ojoo wat is dit voor geur''

Heb ik soms dat ik echt focking ranzige scheten laat tijdens het trainen :roflol: (weet niet waarom)

Liet er eentje undercover en ging gelijk een ander apparaat zoeken komt een n*ger met z'n vriendin aanlopen en zegt meteen ''ojoo wat is dit voor geur''
dat heet zelfhaat, er is hier ook erges een topic van de irritante dingen die JIJ in de gym doet

pics van die n*ger zijn vriendin?

Waar ken ik jou toch van eatsleepsquat??

Ik betaal €40+ per maand in mijn gym, en ik mag maar tot 5 uur 's middags trainen. Kwam er een begeleider naar me toe:
''Hey! Heb je het briefje niet gelezen bij de balie?''
Ik: ''Nee, hoezo dan?''
Hij: ''Ja uhm, vanaf volgende maand sluiten we een uurtje vroeger''(dus om 4 uur...)
Ik: ''Hoezo dan? Ik betaal al zoveel per maand...''
Hij: ''Tja, we moeten bezuinigen!""
Ik: ...

Terug
Naar boven