Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik betaal €40+ per maand in mijn gym, en ik mag maar tot 5 uur 's middags trainen. Kwam er een begeleider naar me toe:
''Hey! Heb je het briefje niet gelezen bij de balie?''
Ik: ''Nee, hoezo dan?''
Hij: ''Ja uhm, vanaf volgende maand sluiten we een uurtje vroeger''(dus om 4 uur...)
Ik: ''Hoezo dan? Ik betaal al zoveel per maand...''
Hij: ''Tja, we moeten bezuinigen!""
Ik: ...
op die stippellijn onderaan had je beter iets anders kenne zette

maar dan heb je een k*t gym, de meeste mensen hebbe toch geen tijd om voor 4 uur te traine

IK moet mezelf al behoorlijk haasten door de 5 uur sluitingstijd... 4 uur word dus een uitdaging, of ik switch van gym. Die stippellijn was trouwens een ''Awkward silence'' tussen mij en de begeleider.

IK moet mezelf al behoorlijk haasten door de 5 uur sluitingstijd... 4 uur word dus een uitdaging, of ik switch van gym. Die stippellijn was trouwens een ''Awkward silence'' tussen mij en de begeleider.
kijk daar had je moeten schreeuwen dat je het zat bent en een andere sportschool gaat zoeken..of iets van 'IK EIS MIJN ABBO GELD TERUG :mad:'

5 uur? Hoe is dat ooit mogelijk? Sommige schooldagen was ik pas 5 over 5 vrij, en nu met stage elke dag pas om half 6.

Wat een k*t gym. Die van mij is gelukkig open tot 11.

ik betaal 16 euro en die van mij sluit rond de 11 uur ofz

Switchen van gym! ook al is het alleen om hun te straffen voor die achterlijke sluitingstijden

Laatst bewerkt:
Ging laatst bij een paar vrienden meetrainen op de sportschool, hebben ze twee verschillende barbells, een ging tot 80kg en de andere tot 95kg, geen van beide was een olympische stang...

Off Topic: Mijn sportschool is open tot oudejaarsdag uur of 10 volgens mij :D

Ik heb een bar nodig voor skullcrushers en 1 of andere hele foute gay n*ger gebruikt hem om ermee over de grond te rollen. Ik vraag of ik de bar na hem mag, geeft ie hem, komt ie daarna nog commentaar geven op me form. Je moet je bankje anders zetten blabla dus ik zeg 'ok..' (zovan fl**ker op man). Ben ik bezig met me set gaat ie nog tegen me maat lopen ouwehoeren over dat wat ik doe slecht is voor me rug blabla. Uiteindelijk issie toch maar afgedropen naar het vrouwen hoekje..

dat ie door dat k*t carnaval dicht gaat :fuu:

Hha, zal ik ook wel hebben ..
Mja in de carnavals vakantie ga ik toch de maandag niet :P

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

+1, dat zal ze leren:p

On topic voor mijn nieuwe gym: de contributie word indexgewijs ieder jaar met 2% verhoogd :sad:

Bij mij kostte onbeperkt 85 EUR per halfjaar, al verhoogt nu 90 EUR per halfjaar. En als ik boven de 18 ben kan ik bijna het dubbele betalen :S

Bij ons heb je 3 soorten kluisjes, kleine voor sleutels portomonee enz, middel, past net een sporttas en een jas in, en grote, passen spullen voor 2-3 personen in.

Komt er een 'petje' aanlopen, legt zn jackje, een tweede petje, een portomonee en een horloge in een groot kluisje...

:fuu:

Bij ons heb je 3 soorten kluisjes, kleine voor sleutels portomonee enz, middel, past net een sporttas en een jas in, en grote, passen spullen voor 2-3 personen in.

Komt er een 'petje' aanlopen, legt zn jackje, een tweede petje, een portomonee en een horloge in een groot kluisje...

Wat boeid dat?

Jij bent zeker ook iemand die zich irriteert als iemand niet al zijn knoopjes van zijn blouse dicht doet?

Jij bent zeker ook iemand die zich irriteert als iemand niet al zijn knoopjes van zijn blouse dicht doet?

Nee totaal niet, maar er zijn maar een stuk of 6 van die grote kluisjes, en daarom vind ik het gewoon onbeschoft...

Waarom zou je 2 Bench press bankjes innemen als je er maar 1 nodig hebt? Nagenoeg zelfde voorbeeld...

Als mensen zomaar opeens tegen je aan gaan staan lulle,
zomaar zonder reden of enige aanleiding..

Ik kom daar togh om te sporten en niet om te socializen?

Dat doe ik ergens anders wel...

Russian Bear... een grote Contradictio in terminis.

Terug
Naar boven