AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Aan al die overbodige apparaten

Wat een stankfestijn vandaag, niet normaal. Ik kom daar binnen in de kleedkamer.. Dikke zweetgeur, nog nooit zo erg geweest. Dan tijdens het trainen was ik aan het dippen komt er zo'n stinkerd naast me zitten en gaat lat pulldowns doen, ook een ongelooflijke stank. Toen ik weer klaar was en ging omkleden kwam die kerel van lat pulldowns ook naar de kleedkamer en ja hoor, zit precies naast mij.. Bah.

Het zijn altijd dezelfde mensen die zo erg stinken.

Mensen die niet serieus bezig zijn!
Mensen die ongeloofelijk stinken, en geen deoderant hebben.
Mensen die alleen maar staan praten met hun vrienden.
Mensen die constant naar je staan te loeren.
Mensen die staan te kijken hoeveel gewicht je doet.
Te overvolle sportschool!
De slechte muziek.

Amen....

Dat het maandag druk is.

Maandag is het helemaal niet druk, zolang je geen borst doet :D

Nou dan heb jij nooit getraind waar ik dat heb gedaan. Holy crap, mega grote (en dure) sportschool, 50 cardio-apparaten,2 kracht ruimtes, etc etc en ALLES was bezet. Ik kon zelfs geen kluisje meer krijgen... Sta je daar met je spullen te wachten totdat je ergens op kan... :rolleyes:

Oja, zwaar irritant: Mensen die wanhopig naast je gaan sporten in de hoop dat je naar rechts/links kijkt, je oordopjes uitdoet en een praatje gaat maken.. :mad:

Nou dan heb jij nooit getraind waar ik dat heb gedaan. Holy crap, mega grote (en dure) sportschool, 50 cardio-apparaten,2 kracht ruimtes, etc etc en ALLES was bezet. Ik kon zelfs geen kluisje meer krijgen... Sta je daar met je spullen te wachten totdat je ergens op kan... :rolleyes:

Oja, zwaar irritant: Mensen die wanhopig naast je gaan sporten in de hoop dat je naar rechts/links kijkt, je oordopjes uitdoet en een praatje gaat maken.. :mad:

Dan heb jij zeker nog nooit gesport waar ik sport :clown: 2.700m2 :p Verder ongeveer hetzelfde, alleen train ik maandag lekker deadlifts, dat doet toch bijna niemand, zeker niet op bench-day :D

Zal ff iets zeggen wat ik fijn vind: Vaders die met hun zoon trainen. En ik 3x dubbele lift als de zoon en vader:rolleyes:
Die vader probeert zich groot te houden tegenover de zoon, maar dat lukt niet!

Verder vind ik mensen irritant die gaan curlen strak tegen het squat rek aan.
En dan worden ze boos als ik met me stang tegen hun aan kom. oprotten. Blah! :mad:

Laatst bewerkt:
Zal ff iets zeggen wat ik fijn vind: Vaders die met hun zoon trainen. En ik 3x dubbele lift als de zoon en vader:rolleyes:

En dan worden ze boos als ik met me stang tegen hun aan kom. oprotten. Blah! :mad:

OOh wat een sterke 15jarige..

OT:

Haat van die magere superdudes die denken sterk te zijn
nieuwe trainingspakkies en dure gsm
Haat posers onder de 100kg!

die fitnessjongetjes die naar me staren op de sportschool:mad:

Sterk man:o.
Gebruikt hij alleen de stang ofzo?

:roflol: dan moet de pa wel heel erg zwak zijn als een 15 jarige 3x meer lift

Ik vind alle begeleiders irritant. Ze proberen mij wel eens te indoctrineren met trainingsstijlen.

**** off!

Terug
Naar boven