STRNGR
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 161
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg
Ik vraag me echt af wat er door je hoofd gaat bij dit soort posts

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag me echt af wat er door je hoofd gaat bij dit soort posts

ik ga bedenken hoeveel mensen me nu weer serieus zulle nemenIk vraag me echt af wat er door je hoofd gaat bij dit soort posts![]()

ik ga bedenken hoeveel mensen me nu weer serieus zulle nemen
succesfully troll is sucesfully![]()
+1
Tell me about it.. Ze zouden een gym met enkel machines voor abs kunnen oprichting.
Alles wat je nodig hebt is een squatrek ffs!

Maandag is het helemaal niet druk, zolang je geen borst doet![]()

Nou dan heb jij nooit getraind waar ik dat heb gedaan. Holy crap, mega grote (en dure) sportschool, 50 cardio-apparaten,2 kracht ruimtes, etc etc en ALLES was bezet. Ik kon zelfs geen kluisje meer krijgen... Sta je daar met je spullen te wachten totdat je ergens op kan...
Oja, zwaar irritant: Mensen die wanhopig naast je gaan sporten in de hoop dat je naar rechts/links kijkt, je oordopjes uitdoet en een praatje gaat maken..![]()
2.700m2
Verder ongeveer hetzelfde, alleen train ik maandag lekker deadlifts, dat doet toch bijna niemand, zeker niet op bench-day 

Zal ff iets zeggen wat ik fijn vind: Vaders die met hun zoon trainen. En ik 3x dubbele lift als de zoon en vader![]()
Die vader probeert zich groot te houden tegenover de zoon, maar dat lukt niet!
Verder vind ik mensen irritant die gaan curlen strak tegen het squat rek aan.
En dan worden ze boos als ik met me stang tegen hun aan kom. oprotten. Blah!![]()
Zal ff iets zeggen wat ik fijn vind: Vaders die met hun zoon trainen. En ik 3x dubbele lift als de zoon en vader![]()
. Zal ff iets zeggen wat ik fijn vind: Vaders die met hun zoon trainen. En ik 3x dubbele lift als de zoon en vader![]()
Verder vind ik mensen irritant die gaan curlen strak tegen het squat rek aan.
En dan worden ze boos als ik met me stang tegen hun aan kom. oprotten. Blah!![]()
dan moet de pa wel heel erg zwak zijn als een 15 jarige 3x meer lift