AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

ach klaas, laat die jongen nu lekker zn hart luchten, het gaat hem er niet om of het voor ons interessant is om te lezen, hij kan het nu tenminste ergens kwijt.

Ik wou net zeggen :P Jullie vragen wat ik irritant vind xD nou dan schrijf ik dat :P Net of ik zin heb om al die voorgaande reacties te lezen xD zo kun je dus maar zien hoeveel mensen zich daar aan ergeren :P

Oké ik zit dus bij zo'n healthcenter gym, komt zo'n instructeur naar me toe tijdens het deadliften. Vraagt ie terwijl ik bezig ben of ik ook mee doe aan het 'buikspierkwartier' (wtf???), dus ik moet dat gewicht neerleggen om hem te antwoorden:mad: Ik zeg tegen hem: ik heb gisteren al buikspieren getraind, dus nee bedankt. Ja maar buikspieren kun je elke dag trainen weet hij mij te vertellen. Dus ik zeg: oké gaaf man, mag ik nu weer verder trainen? Laat me gewoon met rust....en nee is nee.

Oké ik zit dus bij zo'n healthcenter gym, komt zo'n instructeur naar me toe tijdens het deadliften. Vraagt ie terwijl ik bezig ben of ik ook mee doe aan het 'buikspierkwartier' (wtf???), dus ik moet dat gewicht neerleggen om hem te antwoorden:mad: Ik zeg tegen hem: ik heb gisteren al buikspieren getraind, dus nee bedankt. Ja maar buikspieren kun je elke dag trainen weet hij mij te vertellen. Dus ik zeg: oké gaaf man, mag ik nu weer verder trainen? Laat me gewoon met rust....en nee is nee.

Dit vragen ze bij mij dus ook altijd als ik net lekker bezig ben met een bepaalde oefening

Dit vind ik dus ook zeer iritant, ik wil gewoon lekker mijn schema afwerken en mijn buikspieren trainen wanneer ik dat wil klaar.

Van die gasten die alleen in de sportschool iets voorstellen en dat laten merken dat wanneer het heel druk is om dan heel hard met iemand ver ver verderop te gaan praten. Het liefste leggen ze dan iets uit. En willen ze laten horen aan de rest dat ze eindelijk ook eens iets snappen.

Van die gasten die alleen in de sportschool iets voorstellen en dat laten merken dat wanneer het heel druk is om dan heel hard met iemand ver ver verderop te gaan praten. Het liefste leggen ze dan iets uit. En willen ze laten horen aan de rest dat ze eindelijk ook eens iets snappen.

Weet je zeker dat het niet aan je eigen gemoedstoestand ligt dude? Klinkt ernstig :o

Als van mensen die curls doen in de spiegel gaan kijken en hn mouw op stropen en dan hun biceps gaan bekijken terwijl ze curls doen. Wtf ik trek toch ook niet mn broek op mn knieen als ik ga squatten

Als van mensen die curls doen in de spiegel gaan kijken en hn mouw op stropen en dan hun biceps gaan bekijken terwijl ze curls doen. Wtf ik trek toch ook niet mn broek op mn knieen als ik ga squatten
Haha egotrainers. Moet zeggen dat ik ook wel eens in de spiegel sta te kijken/poseren, maar nooit op die manier. Doe dan ook gewoon een tank top aan.

Lol vandaag wilde iemand rackpulls powerclean shrug ik een gaan doen :roflol: dus hij had allemaal buikspiermatjes op elkaar gestapeld dus ik ging vragen waarom hij dat deed.

Ik: waarom doe je dat met die matjes, pak gewoon wat schijven dan staat het veel steviger.
Hij: Nee dan maakt het zoveel herrie
Ik: Ooh ik dacht dat je het gebruikte zodat je wat hoger stond
Hij: nee nee voor de herrie.

Gast het is toch geen healthcenter waar je geen lawaai mag maken :o

Ik krijg het van kerels dat zich komen moeien als ik rackpul powerclean shrug (???) met een hoop buikspiermatjes doe.

Ik snap ook vrij weinig van deze zin eerlijk gezegd: 'vandaag wilde iemand rackpulls powerclean shrug ik een gaan doen'

Ik snap ook vrij weinig van deze zin eerlijk gezegd: 'vandaag wilde iemand rackpulls powerclean shrug ik een gaan doen'

Hij deed eerst een powerclean, liet toen de bar op de veiligheidssteunen zakken, deed toen een rack pull en maakte het af met een shrug.
Zo ging het een paar keer achter elkaar

van die lui die je heel goed in de gaten lijken te houden.
en van die mensen die de hele tijd bij die kabels hangen of toevallig net voor jou iedere ker hetzelfde apparaat moeten gebruiken.

Laatst bewerkt:
Hij deed eerst een powerclean, liet toen de bar op de veiligheidssteunen zakken, deed toen een rack pull en maakte het af met een shrug.
Zo ging het een paar keer achter elkaar

Kijk zo kan het ook, die andere post was nog erger dan Marokkaans Nederlands jeweetzelluf.

Als je moet squatten op een judomat...ja op een ****ing judomat???
In mijn zoektocht naar een nieuwe gym kwam ik een sportschool tegen waarbij de hele gym op een ****ing judomat stond. Dus ik meteen naar de owner en vraag waarom in godsnaam?

Goed voor de coördinatie....

Daar ben ik dus niet lid geworden:D

Mensen die een gesprek proberen aan te knopen als ik met een setje bezig ben.

Terug
Naar boven