- Waardering
- 3.237
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach klaas, laat die jongen nu lekker zn hart luchten, het gaat hem er niet om of het voor ons interessant is om te lezen, hij kan het nu tenminste ergens kwijt.

), dus ik moet dat gewicht neerleggen om hem te antwoorden
Ik zeg tegen hem: ik heb gisteren al buikspieren getraind, dus nee bedankt. Ja maar buikspieren kun je elke dag trainen weet hij mij te vertellen. Dus ik zeg: oké gaaf man, mag ik nu weer verder trainen? Laat me gewoon met rust....en nee is nee.Oké ik zit dus bij zo'n healthcenter gym, komt zo'n instructeur naar me toe tijdens het deadliften. Vraagt ie terwijl ik bezig ben of ik ook mee doe aan het 'buikspierkwartier' (wtf), dus ik moet dat gewicht neerleggen om hem te antwoorden
Ik zeg tegen hem: ik heb gisteren al buikspieren getraind, dus nee bedankt. Ja maar buikspieren kun je elke dag trainen weet hij mij te vertellen. Dus ik zeg: oké gaaf man, mag ik nu weer verder trainen? Laat me gewoon met rust....en nee is nee.
Van die gasten die alleen in de sportschool iets voorstellen en dat laten merken dat wanneer het heel druk is om dan heel hard met iemand ver ver verderop te gaan praten. Het liefste leggen ze dan iets uit. En willen ze laten horen aan de rest dat ze eindelijk ook eens iets snappen.

Haha egotrainers. Moet zeggen dat ik ook wel eens in de spiegel sta te kijken/poseren, maar nooit op die manier. Doe dan ook gewoon een tank top aan.Als van mensen die curls doen in de spiegel gaan kijken en hn mouw op stropen en dan hun biceps gaan bekijken terwijl ze curls doen. Wtf ik trek toch ook niet mn broek op mn knieen als ik ga squatten
dus hij had allemaal buikspiermatjes op elkaar gestapeld dus ik ging vragen waarom hij dat deed.
Ik krijg het van kerels dat zich komen moeien als ik rackpul powerclean shrug () met een hoop buikspiermatjes doe.

Ik snap ook vrij weinig van deze zin eerlijk gezegd: 'vandaag wilde iemand rackpulls powerclean shrug ik een gaan doen'
Hij deed eerst een powerclean, liet toen de bar op de veiligheidssteunen zakken, deed toen een rack pull en maakte het af met een shrug.
Zo ging het een paar keer achter elkaar
Hij deed eerst een powerclean, liet toen de bar op de veiligheidssteunen zakken, deed toen een rack pull en maakte het af met een shrug.
Zo ging het een paar keer achter elkaar

Mensen die een gesprek proberen aan te knopen als ik met een sletje bezig ben.