MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

heel erg ja, komt er een tijdje geleden eentje naar me toe;
en, gaat alles goed?
zeg ik;
dat weet ik niet, zeg jij het me maar (hing 125 kg aan met bench, was setjes aan het maken).
uhm, ja zucht en rood worden;
ik geloof het wel toch?

ja zeg ik, ik geloof het ook.
heeft me niet meer lastiggevallen :D

vandaag een wijf dat naast me ging staan dat meurde nie te geloven.
leek wel verschroeid plastic, wat het ook was ik weet zeker dat het schadelijk was voor de gezondheid

Hoe komt het eigenlijk dat sommige mensen zo gruwelijk hard stinken na een training?
Ik heb daar zelf helemaal geen last van. Als je op tijd een proper T-shirt aan doet om te trainen voorkom je dat toch?

Of is dat iets in het lichaam dat verschilt van persoon tot persoon?

Ik heb iig een hekel aan stinkende mensen :D

Hoe komt het eigenlijk dat sommige mensen zo gruwelijk hard stinken na een training?
Ik heb daar zelf helemaal geen last van. Als je op tijd een proper T-shirt aan doet om te trainen voorkom je dat toch?

ligt er denk ik ook aan of je veel beharing hebt en of je op 20% zit of op 8%

ligt er aan, sommige mensen zweten meer dan andere, en wat die zweters eten is ook een groot deel van het probleem. Te veel knoflook zorgt voor een zwavelachtige geur, te veel eiwitten icm te weinig koolhydraten voor een ammoniakgeur

Laatst bewerkt:
ligt er aan, sommige mensen zweten meer dan andere, en wat die zweters eten is ook een groot deel van het probleem. Te veel knoflook zorgt voor een zwavelachtige geur, te veel eiwitten icm te weinig koolhydraten voor een ammoniakgeur

Hmmm... ik ga voor de eiwitten :D
Blijf tenminste iedereen uit je buurt :o

Niet iedereen doet altijd een schoon t-shirt aan:D

noooh man... Das qewl :cool: :rolleyes:

Ik irriteer me als mensen met 3 of meer samen trainen. Geheid geklets en het lang bezetten van materiaal.

ik irriteer me als ik met een persoon heb afgesproken na hem materieel te gebruiken en als ik dan net even niet op let er een ander tussen springt.

Sportschool is niet groot te noemen: 1x flat bench press, 1x squat rek etc.

+100;)

als je een uur aan het cardio'en bent in het cardio theater (met dia scherm onderverdeeld in 4 verschillende zenders), laatste 5-10 minuten is het zwaar... Zat ik 'Help ons kind is te dik' te kijken. Best wel goede entertainment. Wil de laatste 5 minuten diep gaan, komt er een instructeur aan zet het volledige scherm op voetbal...

Dag motivatie! (van iemand die totaal niet geïnteresseerd is in voetbal wat geen wk is)

Is vervelend maar een beetje slecht als je volledige motivatie van een tv-zender afhangt tijdens de cardio..

Ik ben ook niet zo'n voetbalfan maar dan ben je toch niet gelijk je motivatie kwijt, voor de laatste 5 minuten???

Niet helemaal, maar wel voor een groot stuk, het enige waar je in die ruimte naar kan kijken is een witte muur of dat scherm...

Ik irriteer me er gewoon erg aan dat er 4 mogelijke schermen zijn en dat ze vervolgens alle 4 vervangen moeten worden door 1 ding...

mensen die op slippers komen trainen of botticelli's,
mensen die niet hard trainen
mensen die niet squatten
mensen die die gaan kuren omdat ze ff snel willen groeien

Terug
Naar boven