Jefdek
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
types als toivonen die het spel verpesten, hij is bijna 2 meter en je ken um met 3 vingers omduwen
Hah, vin je dat erg?als je een uur aan het cardio'en bent in het cardio theater (met dia scherm onderverdeeld in 4 verschillende zenders), laatste 5-10 minuten is het zwaar... Zat ik 'Help ons kind is te dik' te kijken. Best wel goede entertainment. Wil de laatste 5 minuten diep gaan, komt er een instructeur aan zet het volledige scherm op voetbal...
Dag motivatie! (van iemand die totaal niet geïnteresseerd is in voetbal wat geen wk is)
mensen die op slippers komen trainen of botticelli's,
mensen die niet hard trainen
mensen die niet squatten
mensen die die gaan kuren omdat ze ff snel willen groeien
bij mij op de sportschool.types als toivonen die het spel verpesten, hij is bijna 2 meter en je ken um met 3 vingers omduwen
(en ik ben een PSV supporter)
---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------
Hah, vin je dat erg?
bij ons hebbe ze 2 tv's geen geluid en daar zetten ze cats 101 en dogs 101 op
Nooit motivatie (van iemand die zich kapot ergert aan mensen die voetbal haten tenzij er toevallig een WK bezig is)

Maar aan het einde van de dag kan je altijd nog zeggen "Ja, vandaag 250kg op me schouders gehad". Wat het weer allemaal goed maakt.Ik vind dat geen reden om een hekel aan voetbal te hebben, ik bedoel kijk naar bodybuilders, zonnebanken, dieeten, constant voor de spiegel en op de weegschaal staan, ik kan best snappen dat mensen dat ook mieterig vinden (is het eigenlijk ook wel haha)
niet elke voetballer is een miet iig.

Maar aan het einde van de dag kan je altijd nog zeggen "Ja, vandaag 250kg op me schouders gehad". Wat het weer allemaal goed maakt.![]()

Met gemak.
dat laatste vindt ik nergens op slaan. Iemand die 250 DL kan jou gewoon slopen.Discipline heeft niets met de sport te maken dat ligt aan de persoon zelf.
Mijn irritatie in de sportschool is mensen die denken dat je bang voor iemand moet zijn omdat deze 250 deadlift maar niet eens zijn eigen reet kan vegen.
hij vind het irritant want die gast intimideert hem en dwingt hem zo om hem zijn reet af te late vegen...door de regels heen leze brahdat laatste vindt ik nergens op slaan. Iemand die 250 DL kan jou gewoon slopen.

oke. ik heb officieel gevechten gezien met BB-ers/Strongman vs Prof vechters en de BB-ers/strongman wonnen ook nog. Maar dit is een onnodge discussie.bodybuilden heeft niets met vechten te maken dus dat is nogal dom. kracht op een bepaalde manier hebben omdat je dit traint betekent niet dat je klappen keihard zijn, of altijd aankomen. en bovendien is dat maar 50 verschil met mijn dl, dus je reactie is nogal nuteloos.
er zal heus wel iets van je argument kloppen, maar een strongman kan ook een fles kapot slaan, en die gasjes op straat zijn dan mischien wel vlug...maar een pro powerlifter hoef um maar een keertje in zijn hande te krijgen en MP't hem zo 3 meter de lucht in.
Ja daar heb je gelijk in, maar dus terug op het subject, uiterlijk doet er niet toe waarom zou je bang voor iemand zijn omdat deze een stukje groter is, hoor altijd van die koekkebakkers in alkmaar zeggen deze kerel is breed dus hij sloopt alles, word je gek van.