XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dit is net zoals een tenniser met een voetballer vergelijken... laat een prof tenniser tegen een prof voetballer voetballen...

vervolgens raar opkijken dat ie verliest! hoe kan da nou???? Tis toch ook een topsporter???

Mensen die denken door whey in 6 maanden een monster te worden, even een gesprekje tussen 2 superdudes in de kleedkamer:
"Ja ik ga dat spul wel halen denk ik, alleen word je wel beetje traag van he.. tja maarja om deze zomer op het strand te liggen hoef ik niet snel te zijn uhuhuhuhu:roflol: "

Mensen die denken door whey in 6 maanden een monster te worden, even een gesprekje tussen 2 superdudes in de kleedkamer:
"Ja ik ga dat spul wel halen denk ik, alleen word je wel beetje traag van he.. tja maarja om deze zomer op het strand te liggen hoef ik niet snel te zijn uhuhuhuhu:roflol: "

traag? :D waar halen ze zulke dingen toch? ma idd; als je de gemiddelde persoon vraagt wat whey shakes zijn denken ze meteen aan anabolen of zo :rolleyes:

Altijd dat gezeik over traagheid:roflol:
Hoor je iedereen wel zeggen btw, ze zijn altijd bang om ''traag'' te worden.

mensen die denken dat je van whey 'traag' word en dat whey anabolen zijn die toevallig in potten van 1800gram in de sportschool verkocht worden, zijn van zichzelf al behoorlijk traag

Altijd dat gezeik over traagheid:roflol:
Hoor je iedereen wel zeggen btw, ze zijn altijd bang om ''traag'' te worden.

Dat zijn vreemd genoeg altijd de mensen die stiekem toch wel van hun bamboestok lichaam af willen komen maar er de discipline niet voor hebben ;)

mensen die denken dat je van whey 'traag' word en dat whey anabolen zijn die toevallig in potten van 1800gram in de sportschool verkocht worden, zijn van zichzelf al behoorlijk traag

Amen.

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

Stond net naast de deur naar de cardio ruimte te rekken... volgens mij stond de ventilatie/airco uit... want de lucht was niet te harden...

gelukkig hoefde ik er niet in :D

-nee man wil geen whey gebruiken. Ik wil naturel blijven.
-Whey is eigenlijk de eerste stap naar anabolen

'Je moet gewoon zoveel mogelijk oefeningen pakken op 1 avond, dan groei je het snelst.'

Iedereen zat vandaag weer mn mega kas te mirre
heel irri eigenlijk.

Dat maandag altijd nationale borstdag is. Elke gym waar je ook komt, maandag = borst(en/of armen). En ik vrolijk Rug&traps doen. :D Niemand die je stoort, heerlijk!

Dat maandag altijd nationale borstdag is. Elke gym waar je ook komt, maandag = borst(en/of armen). En ik vrolijk Rug&traps doen. :D Niemand die je stoort, heerlijk!
Vind je dat dan irritant?

bij ons is iedere dag borst dag: altijd rond een bepaalde tijd zijn er 3 mensen.

eentje altijd aan het bandrukken in smith...eentje altijd dumbbell presses en dumbbell fly's....en de laatse zit altijd aan de cable crossover, dumbbell bench presses en pec deck

Dat er iemand op de benchpress zat te telefoneren... Terwijl ik hem snel nodig had:mad: Hij nam letterlijk 10min(Zelf opgenomen) tussen sets. Ik zei er maar niks van omdat hij buffer was dan mij :(

gewoon rustig gebaren dat jij um nodig hebt, is meestal wel genoeg.

On topic: ik HAAT het als wildvreemde bijhouden hoe lang mijn telefoongesprekken duren

Er zijn maar 20 schijven van 20 kilo. Er zijn geen 25 kg en ook geen 50 kg schijven. Hoe moet ik straks 400+ kg legpressen? Er moeten meer schijven komen, liefst ook 50 kg schijven.

Verder zijn de zwaarste dumbbells maar 32 kg. Er moeten zwaardere dumbbells komen, minstens tot 50 kg, maar liever nog tot 60 kg.

Er zijn maar 20 schijven van 20 kilo. Er zijn geen 25 kg en ook geen 50 kg schijven. Hoe moet ik straks 400+ kg legpressen? Er moeten meer schijven komen, liefst ook 50 kg schijven.

Verder zijn de zwaarste dumbbells maar 32 kg. Er moeten zwaardere dumbbells komen, minstens tot 50 kg, maar liever nog tot 60 kg.
Je moet squatten.

Verkapte 'kijk-mij-sterk-zijn' post.

En die 50kg schijven wil je niet hebben, is gewoonweg niet praktisch.

Terug
Naar boven