- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fit4Free?

Mensen die denken door whey in 6 maanden een monster te worden, even een gesprekje tussen 2 superdudes in de kleedkamer:
"Ja ik ga dat spul wel halen denk ik, alleen word je wel beetje traag van he.. tja maarja om deze zomer op het strand te liggen hoef ik niet snel te zijn uhuhuhuhu"
waar halen ze zulke dingen toch? ma idd; als je de gemiddelde persoon vraagt wat whey shakes zijn denken ze meteen aan anabolen of zo 
Altijd dat gezeik over traagheid
Hoor je iedereen wel zeggen btw, ze zijn altijd bang om ''traag'' te worden.

mensen die denken dat je van whey 'traag' word en dat whey anabolen zijn die toevallig in potten van 1800gram in de sportschool verkocht worden, zijn van zichzelf al behoorlijk traag

Vind je dat dan irritant?Dat maandag altijd nationale borstdag is. Elke gym waar je ook komt, maandag = borst(en/of armen). En ik vrolijk Rug&traps doen.Niemand die je stoort, heerlijk!
Je moet squatten.Er zijn maar 20 schijven van 20 kilo. Er zijn geen 25 kg en ook geen 50 kg schijven. Hoe moet ik straks 400+ kg legpressen? Er moeten meer schijven komen, liefst ook 50 kg schijven.
Verder zijn de zwaarste dumbbells maar 32 kg. Er moeten zwaardere dumbbells komen, minstens tot 50 kg, maar liever nog tot 60 kg.