Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
en wat wil jij daar dan mee gaan doen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en wat wil jij daar dan mee gaan doen
Je moet squatten.
Verkapte 'kijk-mij-sterk-zijn' post.
En die 50kg schijven wil je niet hebben, is gewoonweg niet praktisch.
En die 50kg schijven wil je niet hebben, is gewoonweg niet praktisch.

zou ik een pic van jou mogen zien? want 60kg met een goede techniek is best wel indrukwekkend
train jij in een fit4free of zo?
zou ik een pic van jou mogen zien? want 60kg met een goede techniek is best wel indrukwekkend
train jij in een fit4free of zo?
wat moet iemand met jou stats nu zonder squatrack en zonder 40kg dumbbells
Scheelt gesleur? Die dingen zijn vrij zwaar, als je die moet laden op een halterstang bedoelt voor de squat ben je ongeveer een training op zich aant doenMhah, 50kg schijven zijn best handig! Scheelt je weer wat gesleur.
(ze zijn alleen als weak-b*ch i.t.t. 25 kg schijven niet met 1 hand te tillen)
Zijn imo alleen nuttig voor deadliften.Haha herkenbaarIk erger me niet zo aan anderen, alleen als ze stinken.
Waar ik me wel aan erger is:
Als ik men handdoek vergeten ben
Als ik men bidon vergeten ben
Als ik geen lekker t-shirt en trui meer in me kast heb als ik wil sporten
Als de bananen op zijn als ik naar de gym ga
.Er zijn maar 20 schijven van 20 kilo. Er zijn geen 25 kg en ook geen 50 kg schijven. Hoe moet ik straks 400+ kg legpressen? Er moeten meer schijven komen, liefst ook 50 kg schijven.
Verder zijn de zwaarste dumbbells maar 32 kg. Er moeten zwaardere dumbbells komen, minstens tot 50 kg, maar liever nog tot 60 kg.

Ik ga altijd lief glimlachen en vragen of ik tussendoor mag. Werkt over het algemeen wel.Dat er iemand op de benchpress zat te telefoneren... Terwijl ik hem snel nodig hadHij nam letterlijk 10min(Zelf opgenomen) tussen sets. Ik zei er maar niks van omdat hij buffer was dan mij
![]()
Ik ga altijd lief glimlachen en vragen of ik tussendoor mag. Werkt over het algemeen wel.
?
Scheelt gesleur? Die dingen zijn vrij zwaar, als je die moet laden op een halterstang bedoelt voor de squat ben je ongeveer een training op zich aant doenZijn imo alleen nuttig voor deadliften.
En yeahbuddy, als je gym geen rack heeft moet je een andere gym zoeken.
Om iets nu onpraktisch te noemen omdat het te zwaar voor je is... De beginners gaan toch ook niet aan de gym uitbater vragen om de 20kg schijven te vervangen door 10kg schijfjes omdat ze die van 20kg te zwaar vinden 
Ik krijg -gezien de omvang van de inbreng hier- de indruk dat een topic over "wat vinden jullie tof in de sportschool" een acute dood zou sterven. Zullen we dat eens proberen? Zijn we toch zo mee klaar.![]()

Lol in onze gym zijn er maar 6 schijfjes van 20kg, dan een stuk of 8 schijven van 10 en dan de wat kleinere schijfjes. Als er iemand zwaar aan het deadlifte is kan de ander niet zwaar gaan bankdrukken of squatten![]()
Ligt dat aan je glimlach?
een paar borsten mogen van mij ook tussendoor!![]()

Sweet! En je hebt die glimlach niet eens gezienVooruit....ik geloof je (op basis van je glimlach)!

gewoon rustig gebaren dat jij um nodig hebt, is meestal wel genoeg.
On topic: ik HAAT het als wildvreemde bijhouden hoe lang mijn telefoongesprekken duren