AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

De wekker zetten om zondagochtend (gym is zondag geopend van 10 tot 12 am) ff flink benen te trainen kom ik daar zit ie dicht????

:fuu:

hier is die open tot 4

:trollface:

Dat is idd wel echt fokking irritant, wat wel leuk was dat vanochtend tijdens mijn hardloopcardiosessie er een lekker wijf precies tegenover me kwam staan op een crosstrainer. Terwijl al de ander 10 crosstrainers vrij waren :D

???
Hebben jullie slechts 2 schijven van 20kg en 2 van 10kg in de hele gym?
De bar weegt 12kg
2 schijven van 20 en 4 schijven van 10.

Gelukkig heeft mijn nieuwe sportschool waar ik in april begin meer schijven dan ik in een oogopslag kon tellen :D
en 5 olympische barbells

lol lol lol ik betaal 15 euro per maand en hier heb je gewoon alles en zondag is het van 7 uur tot 4 uur open.

lol lol lol ik betaal 15 euro per maand en hier heb je gewoon alles en zondag is het van 7 uur tot 4 uur open.

Haha lol ik betaal 700€ per jaar en heb bijna niks :mad:
Dit is dus de reden waarom ik mij een homegym aangeschaft heb.
Na een week thuis trainen mis ik wel het sociaal contact en de lekkere chickies die daar rondlopen :trollface:

IK betaal €180 per jaar en die is open tot... ehh... altijd :D

mensen die trainen. hoe kan ik nou chickies checken en mijn matties bellen tussen al dat gekreun en gezweet.

vieze smerige homo´s die naar je staren.

Ik had me dus ingeschreven voor de sportschool, ik ken daar dus niemand!
Dus ik ben aan het bankdrukken, komt er een vent van 40 aan. Die vraagt of die mij kon helpen met bankdrukken. Dus kerel helpt mij. later heeft ie me nog een keer geholpen.
ga ik later research doen bij m´n buffe oom over die kerel. zegt ie `ohh je bedoelt marco, die geilt op jonge jongetjes`

Ik dacht echt WTF?? heeft ie vieze nicht me gewoon staan helpen met bankdrukken?! ik vertrouw nu gewoon echt niemand meer daar....
nu hebben die opmerkingen van hem gewoon fking andere betekenis.

Laatst bewerkt:
dus jij doet onderzoek naar iedereen die zijn hulp aan je aanbied?

:roflol: volgende keer als hij je moet spotten en met z'n pedohoofd boven je hangt doe je gewoon de guillotine BP, schedel fractuur verzekerd

@russian bear haha nee.
@Vito lol maandag word max bankdrukdag:D is waarschijnlijk al veel vaker gebeurt als je die misvormde kop van em ziet..

Laatst bewerkt:
Ben net aan het dumbbell bench pressen, komt er een jochie naast me zitten, pakt eerst een kilo of 20, om vervolgens steeds 2kg boven mij te gaan zitten, pak ik hoger, pakt hij ook weer hoger... Z'n ROM was overigens wel k*t :o

dan moet je je niet laten opfokken, of wijs hem op zijn techniek

Ben net aan het dumbbell bench pressen, komt er een jochie naast me zitten, pakt eerst een kilo of 20, om vervolgens steeds 2kg boven mij te gaan zitten, pak ik hoger, pakt hij ook weer hoger... Z'n ROM was overigens wel k*t :o

Haha dit had ik laatst ook met een superdude, hij legde zich er op een gegeven moment maar bij neer.. :cool:

Ik heb dat probleem niet, ik train met de zwaarste dumbbells

Terug
Naar boven