XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Idd, je kan beter 30-reppers gaan curlen met een spotter erbij. :trollface:
:roflol: je hebt een berichtje in je karma inbox
vin ut juist goei weer, nog een maandje of 2 en dan ga ik daar over klage ;)

On topic:
Wou vandaag skullcrushers doen met de EZ bar maar meneer EZ-bar was er ook.
Weet niet hoe die echt heet maar hij doet een hele workout met de EZ-bar

pullover, benchpress, skullcrushers, bicep curls, reverse curls, shrugs en nog een soort van schouder oefening waarvan ik de naam even kwijt ben.

^ mp?

nej ik geloof dat ie vertical barbell row heet.

hij houd de stang bij zijn navel en trekt hem naar zijn kin, is overigens ook meer voor de traps :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dit maar dan verder omhoog,

@ blarock: ja ik vind het ook vreemd, maar hij zet dan een normaal bankje net voor dat ding waar een EZ-bar in rust, pakt hem over zijn hoofd uit die houder en gaat (CG)benchpressen

Gister:
Een jongen bezig met benchpress, zonder sluiters...

Dat zie ik mezelf dus echt nooit doen, hij had er ook aardig wat gewicht op hangen... Stel dat je hem scheef houdt..

Waarom niet? Als hij 't niet meer red zonder spotter kan die gewoon de gewichten van de stang laten glijden. Beter dat, dan er een uur onder liggen.

Inderdaad, ik benchpress liever ook zonder sluiters als ik geen spotter heb, om bovengenoemde reden.

Ik liever met, links wil nog wel eens wat langzamer gaan dan rechts. Ik BP ook alleen met spotter, bij ieder setje behalve warming up natuurlijk:p

volgens mij is tot de kin ook de goede uitvoering, dat doet meneer EZ-bar bij ons ook

maar mijn woord is daarin niet zo veel waard want ik doe deze oefening nooit

Haat aan stoere jongeren die dronken gaan sporten en alles onder spaaien (Y)

mensen die 1 setje doen en daarna naar de volgende oefening gaan:D

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Haat aan stoere jongeren die dronken gaan sporten en alles onder spaaien (Y)

lol

Daarnet begon er in de gym een kerel tegen men trainingsmaat toen we Arnold (concentration) curls aan het doen waren. Hij zegde dat we gewone concentrations moesten doen... *zucht*

Zelf was hij heel de tijd aan het smokkelen zoals ik het zelden heb gezien.

Terug
Naar boven