AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Vandaag waren er twee van die jongetjes, gingen eerst DB bench doen, een enkel setje met 12 kg(weet ik omdat ze gewichten niet opruimde en ik daarna dat bankje wilde). Vervolgens met zijn 2e gewone bench doen, heel tof gewicht opvoeren tot 20kg aan beide kanten. Gaat die vent beginnen, gewoon bij voorbaat gaat z'n maat hem al helpen met die bar omhoog liften, die deed bijna al het werk xD Overigens een knappe drie reps hebben ze gehaald :D

Ergerde me er niet echt aan maar vond het wel opmerkelijk :P

Lol son, je hebt mij nog nooit zien traine ;)

On topic: mensen die de dumbbells vanuit staande oefeningen op de grond gooien

Gisteren in de gym:
Zijn we met 2 incline bench aan het doen, opwarmingsset, komt er iemand vragen om mee te doen/in te springen.
Was al met tegenzin maar goed...
Ben ik nog aan het opwarming met 60 kg, komt er NOG een gast (een vriend van die andere) die OOK zomaar inspringt...
Hangen ze zomaar 110kg aan de bench, terwijl ik naar de 70kg zou gaan...

Dan laat je toch die derde er gewoon al niet bij? :p

gozers die "voedingsadviezen" uitwisselen om droger te worden waardoor ik in de lach schiet. (geen irritatie, meer humor)

gozers die "voedingsadviezen" uitwisselen om droger te worden waardoor ik in de lach schiet. (geen irritatie, meer humor)

ik vind het irritant dat je die "voedingsadviezen" niet hier (of in het citaten van verstandlozen topic) neerzet zodat wij ook kunnen lachen ;)

edit: ik ben in m'n homegym dus het telt :P

Laatst bewerkt:
mensen die denken 200kg te squatten terwijl het legpress is met 10 katrollen

> Al die t*ring Polen die in grote getallen de bankjes bezet houden en in zo'n n primitief taaltje tegen elkaar zitten te grommen.
> Lui die squaten met zo'n "kussentje" ertussen, en dan ook nog eens hooguit 45 graden zakken maar wel alles bij elkaar brullen om iedereen te laten horen hoeveel gewicht ze er wel niet aan hebben.

> Al die t*ring Polen die in grote getallen de bankjes bezet houden en in zo'n n primitief taaltje tegen elkaar zitten te grommen.
> Lui die squaten met zo'n "kussentje" ertussen, en dan ook nog eens hooguit 45 graden zakken maar wel alles bij elkaar brullen om iedereen te laten horen hoeveel gewicht ze er wel niet aan hebben.

Ik ga ook zo'n "kussentje" kopen voor m'n homegym :trollface:

We zitten hier op een Nederlands forum, Ronson.

Hier zeggen we zeiden!

"People who watch others work out. Its not only weird. Its creepy."

Man dat is echt ZO WAAR! Bij ons zitten er geregeld van die rare creepy mofo ecto´s die het nodig vinden om naar je te staren als een achterlijke kat die naar een goudvis kijkt. Waarom doen mensen dit toch? Ik ga toch ook niet op 5 centimeter afstand naar ze zitten staren wanneer zij aan het eten zijn ofzo?

Ik krijg er wel een prestatiedrang van en een egoboost, problem?

Mensen die meerdere oefeningen tegelijk bezet houden door hun spullen erop te leggen

Terug
Naar boven