AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

regel 11 en 12 zie ik het probleem niet echt.

dat de gym sluit als je nog oefeningen moet doen:(

Ik ga ook zo'n "kussentje" kopen voor m'n homegym :trollface:

Moet je natuurlijk helemaal zelf weten, mag ik vragen waarvoor je zo'n ding uberhaupt nodig hebt. Als de stang pijn doet tijdens het quaten heb je hem waarschijnlijk gewoon te hoog in je nek liggen en niet op je schouderbladen. Door zo'n "kussentje" kan de boel alleen maar eerder gaan rollen.

Niet echt een irritatie, vond het wel grappig.

Van die gastjes die je stoer aankijken nadat je net een zware cable row sessie hebt gedaan. Ik stap van dat bankje af en zie ze nog naar dat gewicht kijken en vervolgens ook met hetzelfde gewicht gaan proberen te rowen. Maar na 2/3 reps zijn ze al klaar en dan terwijl ik wegloop het gewicht verlagen. ;')

Wat, ben jij niet lang genoeg naar school geweest om te weten dat, dat bestaat :rolleyes:?

Ter info: Zij zeiden is in de standaardtaal in het hele taalgebied de meest gebruikelijke vorm. Zegden is standaardtaal in België, maar het komt ook daar veel minder frequent voor dan zeiden. Het is bovendien formeler en schrijftaliger dan zeiden.

(taaladvies.net, heb jij mss nog wat aan).

Ten eerste het is DUTCHbodybuilding.com maar dat terzijde.
Je kan het woord 'zegde' inderdaad gebruiken echter moet dat in de context van het woord toezeggen. Hij zegde toe om mee te gaan bijvoorbeeld.

Ik reageerde omdat hij zei: Die bodybuilder zegde mij dat ik dat niet moest doen....
Snap je? Laat ook maar trouwens ik ga slapen :P

Kan goed zijn dat jij dat "standaardtaal in België" vindt, maar ik als Belg vind het ook gewoon achterlijk klinken hoor :-/

En toch blijf ik zegde zeggen, klinkt veel beter :p.

Heb daar al veel kritiek op gehad eigenlijk ...:rolleyes:

Haha succes dan maar, wie weet het toekomstige woord v/h jaar ;)

"People who watch others work out. Its not only weird. Its creepy."

Man dat is echt ZO WAAR! Bij ons zitten er geregeld van die rare creepy mofo ecto´s die het nodig vinden om naar je te staren als een achterlijke kat die naar een goudvis kijkt. Waarom doen mensen dit toch? Ik ga toch ook niet op 5 centimeter afstand naar ze zitten staren wanneer zij aan het eten zijn ofzo?

en doen alsof je het erg vindt :rolleyes:

"People who watch others work out. Its not only weird. Its creepy."

Man dat is echt ZO WAAR! Bij ons zitten er geregeld van die rare creepy mofo ecto´s die het nodig vinden om naar je te staren als een achterlijke kat die naar een goudvis kijkt. Waarom doen mensen dit toch? Ik ga toch ook niet op 5 centimeter afstand naar ze zitten staren wanneer zij aan het eten zijn ofzo?

in principe is het eigenlijk best normaal dat mensen dit doen.
Mensen die van voetbal houden, kijken graag naar voetbal trainingen, wedstrijden etc. Zelfde geldt voor tennis, kickbox, etc
Mensen laten zich inspireren, of het nu voetbal of bodybuilding is.
Iedereen kijkt wel is hoe iemand een oefening uitoefent, GEEF TOE!
Maar het is wel freaky als iemand n ander gaat aanstaren voor minuten lang...

en doen alsof je het erg vindt :rolleyes:

Ja ik vind dat toevallig wel echt super creepy ja. Ik heb het niet over even een korte blik, maar een randdebiel die je recht aanstaart voor minuten. Sorry, maar ik vind dat ongepast gedrag.

Als het nou een lekkere dame is met een verleidelijke (en insinuerende) glimlach op dr gezicht dan hoor je me natuurlijk niet.

in principe is het eigenlijk best normaal dat mensen dit doen.
Mensen die van voetbal houden, kijken graag naar voetbal trainingen, wedstrijden etc. Zelfde geldt voor tennis, kickbox, etc
Mensen laten zich inspireren, of het nu voetbal of bodybuilding is.
Iedereen kijkt wel is hoe iemand een oefening uitoefent, GEEF TOE!
Maar het is wel freaky als iemand n ander gaat aanstaren voor minuten lang...

Voetbal en bodybuilding kan je toch niet gaan vergelijken :D
Bij voetbal kijk je naar 22 spelers. Bodybuilding 1 iemand die tot het uiterste gaat :p En liever niet gezien wordt met z'n rode kop etc .. :p

Er is toch niets mis met kijken naar iemand anders zijn workout?

Heb pas met bewondering iemand zien benchen met 130 kg, met de beentje in de lucht.

Ik vind het echt fking iritant als iemand gaat zitten staren als je een pr probeert neer te zetten, we hebben een krachthonk en een cardio gedeelte. Heel het krachthok staat dan te kijken. Als een individu zo uit het niet staat te kijken als ik gewoon aan het trainen ben zeg ik vaak heel geïrriteerd hoi. Of ze zeggen hoi terug of ze kijken weg.

kerel rot op en ga lekker door met je training:D

Terug
Naar boven