Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
goed filmpje, maar hij laat wel alles als een t**f over zich heen komen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat, ben jij niet lang genoeg naar school geweest om te weten dat, dat bestaat?
Ter info: Zij zeiden is in de standaardtaal in het hele taalgebied de meest gebruikelijke vorm. Zegden is standaardtaal in België, maar het komt ook daar veel minder frequent voor dan zeiden. Het is bovendien formeler en schrijftaliger dan zeiden.
(taaladvies.net, heb jij mss nog wat aan).

Kan goed zijn dat jij dat "standaardtaal in België" vindt, maar ik als Belg vind het ook gewoon achterlijk klinken hoor :-/
ouch..En toch blijf ik zegde zeggen, klinkt veel beter.
Heb daar al veel kritiek op gehad eigenlijk ...![]()

Locatie: Vlaanderen.En toch blijf ik zegde zeggen, klinkt veel beter.
Heb daar al veel kritiek op gehad eigenlijk ...![]()

"People who watch others work out. Its not only weird. Its creepy."
Man dat is echt ZO WAAR! Bij ons zitten er geregeld van die rare creepy mofo ecto´s die het nodig vinden om naar je te staren als een achterlijke kat die naar een goudvis kijkt. Waarom doen mensen dit toch? Ik ga toch ook niet op 5 centimeter afstand naar ze zitten staren wanneer zij aan het eten zijn ofzo?

"People who watch others work out. Its not only weird. Its creepy."
Man dat is echt ZO WAAR! Bij ons zitten er geregeld van die rare creepy mofo ecto´s die het nodig vinden om naar je te staren als een achterlijke kat die naar een goudvis kijkt. Waarom doen mensen dit toch? Ik ga toch ook niet op 5 centimeter afstand naar ze zitten staren wanneer zij aan het eten zijn ofzo?
in principe is het eigenlijk best normaal dat mensen dit doen.
Mensen die van voetbal houden, kijken graag naar voetbal trainingen, wedstrijden etc. Zelfde geldt voor tennis, kickbox, etc
Mensen laten zich inspireren, of het nu voetbal of bodybuilding is.
Iedereen kijkt wel is hoe iemand een oefening uitoefent, GEEF TOE!
Maar het is wel freaky als iemand n ander gaat aanstaren voor minuten lang...

En liever niet gezien wordt met z'n rode kop etc ..