Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Gisteren stond er een lange magere basketter (white as can be) voor de spiegel te zingen : "Don't this shit make a n**ga wanna jump jump", zo 10 keer na mekaar ofzo ???
Jammer dat ik niet zwart ben, had ie een dumbbell tegen z'n kop gekregen

En kwam dan in de kleedkamers, stond die met z'n basketvriendjes (allemaal nog meer ecto als ik) in hun blote fl**ker doodleuk een praatje te slaan...

:fuu:

Gisteren stond er een lange magere basketter (white as can be) voor de spiegel te zingen : "Don't this shit make a n**ga wanna jump jump", zo 10 keer na mekaar ofzo ???
Jammer dat ik niet zwart ben, had ie een dumbbell tegen z'n kop gekregen

En kwam dan in de kleedkamers, stond die met z'n basketvriendjes (allemaal nog meer ecto als ik) in hun blote fl**ker doodleuk een praatje te slaan...

:fuu:

Ach gut, je bent toch niet bang voor een blote derde been ?

Who gives a shit. Andere mensen.. ze doen maar, daar heb je toch geen last van.

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

Ik vind het echt fking iritant als iemand gaat zitten staren als je een pr probeert neer te zetten, we hebben een krachthonk en een cardio gedeelte. Heel het krachthok staat dan te kijken. Als een individu zo uit het niet staat te kijken als ik gewoon aan het trainen ben zeg ik vaak heel geïrriteerd hoi. Of ze zeggen hoi terug of ze kijken weg.

kerel rot op en ga lekker door met je training:D

Als er iemand kijkt presteer je meer, maak daar gebruik van.

Ik moest laatst 6 reps doen maar omdat een stel langslopende voetballertjes bleven staan kijken heb ik 8 gedaan :)

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

"People who watch others work out. Its not only weird. Its creepy."

Man dat is echt ZO WAAR! Bij ons zitten er geregeld van die rare creepy mofo ecto´s die het nodig vinden om naar je te staren als een achterlijke kat die naar een goudvis kijkt. Waarom doen mensen dit toch? Ik ga toch ook niet op 5 centimeter afstand naar ze zitten staren wanneer zij aan het eten zijn ofzo?

Sommige mensen zijn zulke rare dingen aan het doen in de gym dat ik ook wel eens moeite heb om mijn ogen ervan af te houden... net als bij een auto ongeluk....

Als iemand daar en tegen mooi aan het trainen is (zeg een full out set squats met 200+ kilo of zo) dan is dat gewoon waanzinnig mooi om te zien. **** it, als je niet wilt dat er iemand kijkt ga je maar lekker thuis trainen.

Ik vind het echt fking iritant als iemand gaat zitten staren als je een pr probeert neer te zetten, we hebben een krachthonk en een cardio gedeelte. Heel het krachthok staat dan te kijken. Als een individu zo uit het niet staat te kijken als ik gewoon aan het trainen ben zeg ik vaak heel geïrriteerd hoi. Of ze zeggen hoi terug of ze kijken weg.

kerel rot op en ga lekker door met je training:D

hehe daar doe ik ook aan mee..als iemand respectabele gewichten gaat verzetten. ook om eventueel bij te kunnen staan. voor mij werkt het wel als mensen toekijken..als ze hun bek maar dicht houden. vindt dat getel erger

vanaaf ging ik expres laat trainen zodat bijna iedereen weg is..was er nog een groep je van 5 of 6 figuren waar voorlopig totaal geen fut in zit en die ook totaal geen affiniteit met de gym hebbben. had ik toch beter om half 7 kunnen gaan wanneer het wel heel druk met joche gastjes maar er wel genoeg bij zijn die willen trainen

Vrouwen met anorexia op de loopband. Beikes!!!

Zo'n oude man bij ons in de gym, die een pushdown doet op een manier dat het al lachwekkend is. Hij gaat gewoon boven hangen en met al zijn gewicht en geweld die stang naar beneden douwen. Als die klaar is met zijn setje, dan laat die alle gewichten naar beneden kletteren. Ik irriteer me niet snel, maar dat was wel behoorlijk irritant. Schrok me heel de tijd de t*ring.

Zo'n oude man bij ons in de gym, die een pushdown doet op een manier dat het al lachwekkend is. Hij gaat gewoon boven hangen en met al zijn gewicht en geweld die stang naar beneden douwen. Als die klaar is met zijn setje, dan laat die alle gewichten naar beneden kletteren. Ik irriteer me niet snel, maar dat was wel behoorlijk irritant. Schrok me heel de tijd de t*ring.

wat hebben oude mannen toch met tricep pushdowns ??? precies de enige oefening die ze kennen. kzag er is eentje de pin op 5kg steken en hij trok zo hard aan het touw dat het gewicht bijna tegen het plafond schoot! precies dat spelletje op de kermis met die hamer en die bel :D

Als iemand daar en tegen mooi aan het trainen is (zeg een full out set squats met 200+ kilo of zo) dan is dat gewoon waanzinnig mooi om te zien. **** it, als je niet wilt dat er iemand kijkt ga je maar lekker thuis trainen.

Als iemand gewoon naar me kijkt omdat ik iets aan het trainen ben wat ze interesseert dan heb ik daar ook geen problemen mee. Wanneer ze me aanstaren als een psychopaat voor 15+ minuten dan krijg ik jeuk in mn pimp-hand :D

joa,

ik vind het ook wel leuk als er iemand kijkt, ligt er ook aan wie natuurlijk...

laatst met squaten een stel jonge grietjes, dan push ik er nog wel een paar meer uit :D
of een begeleider die altijd even komt koekeloeren, mooi laten doen. Kun je er niet tegen, inderdaad ga dan thuis trainen.

Wat ik wel irri vind, is dat er ook grietjes zijn die thee leuten de hele tijd en dan met een slappe lach vlakbij je gaan liggen de 'buik trainen'.....

zit je net tegen failure aan in je set, breekt dat je finaal uit je focus, hoppa, weg pomp.... bah

Stomme rot commerciele sportscholen waar meer lantefanters lopen dan serieuze lui, maar ja, heb er zelf tijdelijk voor gekozen dus mag eigenlijk niet mopperen, maar ja daar is dit topic voor :P

Ben over het algemeen niet te spreken over 16 jarige mannekes die vanaf de andere van de zaal continue staren.. als je iets wilt weten kan je het gewoon vragen:rolleyes: (NIET tijdens een set). Had een tijdje geleden wel 2 jongedames die stonden te staren van 1 meter afstand... er was een soort kleine verbouwing dus de roeiapparatuur stond vlak bij mijn oefening. Ik deed net alsof ik het niet door had tot dat de knappe dame (denk 22 jaar) schaamteloos zegt: "Zoo, wat een lichaam hè" tegen haar vriendin :D. Daar ging ik natuurlijk wel even op in en een praatje gemaakt, tot de lelijke naar huis wilde :clown:

Hehe schaamteloos? Als in het maakt haar niet uit of je 't hoort?

Neehee, die wílde juist ff dat je dr aansprak :p

Als chicks zo dicht bij je over jouw gaan staan praten willen ze aandacht :D had ik ook laatst, chick begon tegen dr vriendin over mn armen, "Zooo, gespierde armen heeft ie!" Terwijl ik door de meeste van jullie denk ik als een dikke ecto (contradictio in terminis) geclassificeerd zou worden :p

Laatst bewerkt:
Starende vrouwen, mits geen landmijnen, zijn nooit erg.

Als ze mother****ing kei lang zitten praten aan het squat rek, dan ga ik lekker trollen en vragen of het nog lang ga duren, they mad .. Care ?!

Geen probleem met mensen die zelf ook hard trainen en af en toe ff komen kijken naar je setjes. Maar die vet irritante k*t pubers die je aan lopen te staren met die gedemotiveerde blik in hun ogen getver. Lopen dan met een blik van ''moet dit voel me hier eigenlijk veel te cool voor'' een paar halve barbell curls te maken. Vervolgens leggen ze de stang neer en gaan ze mij weer aanlopen staren, alsof ik ene mong**l ben omdat ik wel tot het naadje ga.

Geen probleem met mensen die zelf ook hard trainen en af en toe ff komen kijken naar je setjes. Maar die vet irritante k*t pubers die je aan lopen te staren met die gedemotiveerde blik in hun ogen getver. Lopen dan met een blik van ''moet dit voel me hier eigenlijk veel te cool voor'' een paar halve barbell curls te maken. Vervolgens leggen ze de stang neer en gaan ze mij weer aanlopen staren, alsof ik ene mong**l ben omdat ik wel tot het naadje ga.

+10000

Helaas zijn het bij ons niet alleen de puber ectoos maar eigenlijk 90 % van de mensen in totaal wat erbij ons in de gym aaanwezig is.
Gewoon te irritant het cardio gedeelte zit recht tegenover het krachthok en asl je die blikken eens zou opnemen als je eens zwaar aan het squatten ben zou je ze maar al te graag omleggen met een ak wat een ****ing stumpers.

Deze week 3 gasten gezien die al een tijdje komen maar volgens mij was het nu hun eerste benentraining.

Die 3 gasten zijn totaal verschillend qua lichaamsbouw (een ecto van 60kg, een kleine dikkerd van 70kg en dan nog een potige kerel die wel potentieel heeft; ongeveer 90kg)

Beginnen ze daar te squatten met 80kg (wat eigenlijk al niet klopt gezien hun grote gewichtsverschil).
Natuurlijk zoals echte "pro's" met een plankje onder hun voeten. Plankje was trouwens een blok hout van 10cm hoog, leek me heel pijnlijk. :s
De riem kon natuurlijk ook niet ontbreken, evenals de sprongetjes om zich mentaal voor te bereiden op hun prestaties. :roflol:

En natuurlijk deden ze ongeveer quartersquats en dan nog in sneltempo, haha, maar dat hoef ik je waarschijnlijk niet meer te vertellen.

Van die gasten die uitgebreid door m'n pad gaan lopen als ik net midden in een setje walking lunges bezig ben. AAAARGH!!!!

mijn eigen scheten als ik het soms gewoon niet kan tegenhouden tijdens een work-out

heel vervelend en irritant

vandaag jochies waarvan ik denk dat ze in de brugklas of de 2e zitten, zo klonken ze teminste die je hoort piepen...ik doe 160kilo jij moet ook 160 kilo doen.

sinds ik whey eet/drink laat ik zo vieze ruften haha.

Gelukkig train ik thuis, stinkt wel dan

Terug
Naar boven