Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Superdudes die de broek zo laag hebben hangen dat je zo nodig hun onderbroek moet zien.

Deze week 3 gasten gezien die al een tijdje komen maar volgens mij was het nu hun eerste benentraining.

Die 3 gasten zijn totaal verschillend qua lichaamsbouw (een ecto van 60kg, een kleine dikkerd van 70kg en dan nog een potige kerel die wel potentieel heeft; ongeveer 90kg)

Beginnen ze daar te squatten met 80kg (wat eigenlijk al niet klopt gezien hun grote gewichtsverschil).
Natuurlijk zoals echte "pro's" met een plankje onder hun voeten. Plankje was trouwens een blok hout van 10cm hoog, leek me heel pijnlijk. :s
De riem kon natuurlijk ook niet ontbreken, evenals de sprongetjes om zich mentaal voor te bereiden op hun prestaties. :roflol:

En natuurlijk deden ze ongeveer quartersquats en dan nog in sneltempo, haha, maar dat hoef ik je waarschijnlijk niet meer te vertellen.

hahaha mijn pa liet mij altijd squatten met een ~2cm dik plantje (hielen erop).
Ik dacht dat hij uit een ei kwam, maar gelukkig niet.. en gelukkig gebruik ik t plankje nog :)

Een plankje tijdens het squatten? Dat ken ikhelemaal niet, wat is t nut?

Ontopic: de gehandicapte schoonmaakster die op je staat te geilen via de spiegel om vervolgens bij het raam te gaan staan om uitgebreid uit haar neus te staan vreten GATVER

3 kinderen van rond de 16 die ruig komen aanlopen, allemaal rond de 8kilo pakken en biceps gaan trainen en eindigen met 12 kilo gooiend. daarna nog ff gaan bankdrukken max 30 kilo totaal en dan gaan ze weer, en zo zie je ze 2x per week komen

Ontopic: de gehandicapte schoonmaakster die op je staat te geilen via de spiegel om vervolgens bij het raam te gaan staan om uitgebreid uit haar neus te staan vreten GATVER
:D
Is inderdaad wel het laatste wat ik onder het trainen wil zien.

Hier hebben die schoonmaaksters ook zoveel aandacht nodig. Is verdomme geen dagbesteding, het is je werk. Laat me met rust. :mad:

Superdudes met meer lucht onder de armen dan massa op de borst en dan toch rondlopen alsof ze 5 vierkante meter nodig hebben om alleen even om te draaien.

De kudde "IK ga snel even sporten voor de zomer" is weer aangekomen... dit houdt weer aan tot augustus :(

De kudde "IK ga snel even sporten voor de zomer" is weer aangekomen... dit houdt weer aan tot augustus :(

idd ik heb ze ook al opgemerkt.

Wat ook irritant is, en vast al vaker is genoemd, is dat je met muziek op een set staat te doen en ze dan tegen je aan beginnen te ouwehoeren hoeveel setjes je nog moet. Ten eerste hoor ik je niet, ten tweede haal je de focus van mijn set omdat ik je kwebbelende k*tkop voor me zie. Wacht dan gewoon ff tot ik mijn set af heb en vraag het dan!:mad:

idd ik heb ze ook al opgemerkt.

Wat ook irritant is, en vast al vaker is genoemd, is dat je met muziek op een set staat te doen en ze dan tegen je aan beginnen te ouwehoeren hoeveel setjes je nog moet. Ten eerste hoor ik je niet, ten tweede haal je de focus van mijn set omdat ik je kwebbelende k*tkop voor me zie. Wacht dan gewoon ff tot ik mijn set af heb en vraag het dan!:mad:

I´d shank some bitchez.

Alles de hele tijd bezet, dumbbells niet opruimen, schijven niet opruimen.. luidruchtig zijn en geen flauw benul hebben waar ze nou eigenlijk helemaal mee bezig zijn.

Gelukkig blijven ze weg van de >18kg dumbbells :D

Alles de hele tijd bezet, dumbbells niet opruimen, schijven niet opruimen.. luidruchtig zijn en geen flauw benul hebben waar ze nou eigenlijk helemaal mee bezig zijn.

Gelukkig blijven ze weg van de >18kg dumbbells :D
Haha inderdaad dit.

Zag gisteren zelfs zo'n kerel in een glimmende paarse sportbroek die de broek onder aan de kont had hangen.

Haha inderdaad dit.

Zag gisteren zelfs zo'n kerel in een glimmende paarse sportbroek die de broek onder aan de kont had hangen.

Gewoon hard zeggen dat ze hun broek eens aan hun reet moeten hijsen.

Stond laatst een redelijke newbie een oefening te doen, een instructeur wees hem er op dat hij scheef stond. Gewoon heel hard zeggen dat het ook wel logisch is dat hij scheef hangt met zijn broek halverwege zijn reet. Dubbel op want ze voelen zich al lullig genoeg dat ze een oefening fout staan te doen.

vreselijk dat mensen maar niet de discipline kunnen opbrengen om op te ruimen....

de volgende keer trek ik me bek eens los, want de begeleiders draaien gewoon hun rug er naar toe en hebben het zogenaamd niet gezien....

En het zijn elke keer dezelfde die het doen...

Vragen of ze thuis na het schijten ook te lui zijn om door te spoelen....

Het zijn trouwens niet alleen de jochies die de rotzooi laten liggen..
De grootste gasten zijn 99% van de tijd de respectlozen om dingen bezet te houden, voor hun beurt te gaan of schijven te laten hangen..

Lekker tof om 14 platen te laten hangen terwijl 80% van de gym er maar 2 of 4 gebruiken..

klopt,

vanmiddag was het gewoon een wat oudere kerel die denkt nog een jong hoentje te zijn.

hij traint best zwaar qua gewicht, alle respect daarvoor, maar opruimen ho maar.

de 10kg en 5kg schijfjes wil ie er nog wel eens af halen maar de 20kg schijven mooi laten hangen....

uit fatsoen heb ik me bek nog niet los getrokken, maar laatste weken gebeurt het aan de lopende band....

morgen ook even klaagies doen bij de begeleiding dat hun daar wat meer op moeten letten, ipv op de mooie jongen grietjes die ze toch niet kunnen krijgen :P

Wat minder letten op andere zou je goed doen, je lijkt wel een wijf. Alleen wijfen kunnen zich aan zulke dingen irriteren.

Beginners en broekies die het verrotten mijn 20kg schijven op te ruimen terwijl ik ze al tig keer heb uitgelegd dat mijn rommel opruimen gezien moet worden als opwarmen.

Terug
Naar boven