Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, als die andere ook geen 160 doet is het gewoon een p*ssy
Deze week 3 gasten gezien die al een tijdje komen maar volgens mij was het nu hun eerste benentraining.
Die 3 gasten zijn totaal verschillend qua lichaamsbouw (een ecto van 60kg, een kleine dikkerd van 70kg en dan nog een potige kerel die wel potentieel heeft; ongeveer 90kg)
Beginnen ze daar te squatten met 80kg (wat eigenlijk al niet klopt gezien hun grote gewichtsverschil).
Natuurlijk zoals echte "pro's" met een plankje onder hun voeten. Plankje was trouwens een blok hout van 10cm hoog, leek me heel pijnlijk. :s
De riem kon natuurlijk ook niet ontbreken, evenals de sprongetjes om zich mentaal voor te bereiden op hun prestaties.
En natuurlijk deden ze ongeveer quartersquats en dan nog in sneltempo, haha, maar dat hoef ik je waarschijnlijk niet meer te vertellen.

Ontopic: de gehandicapte schoonmaakster die op je staat te geilen via de spiegel om vervolgens bij het raam te gaan staan om uitgebreid uit haar neus te staan vreten GATVER

De kudde "IK ga snel even sporten voor de zomer" is weer aangekomen... dit houdt weer aan tot augustus![]()

idd ik heb ze ook al opgemerkt.
Wat ook irritant is, en vast al vaker is genoemd, is dat je met muziek op een set staat te doen en ze dan tegen je aan beginnen te ouwehoeren hoeveel setjes je nog moet. Ten eerste hoor ik je niet, ten tweede haal je de focus van mijn set omdat ik je kwebbelende k*tkop voor me zie. Wacht dan gewoon ff tot ik mijn set af heb en vraag het dan!![]()
De kudde "IK ga snel even sporten voor de zomer" is weer aangekomen... dit houdt weer aan tot augustus![]()

Superdudes die de broek zo laag hebben hangen dat je zo nodig hun onderbroek moet zien.

Haha inderdaad dit.Alles de hele tijd bezet, dumbbells niet opruimen, schijven niet opruimen.. luidruchtig zijn en geen flauw benul hebben waar ze nou eigenlijk helemaal mee bezig zijn.
Gelukkig blijven ze weg van de >18kg dumbbells![]()
Haha inderdaad dit.
Zag gisteren zelfs zo'n kerel in een glimmende paarse sportbroek die de broek onder aan de kont had hangen.