AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Wat minder letten op andere zou je goed doen, je lijkt wel een wijf. Alleen wijfen kunnen zich aan zulke dingen irriteren.

Makkelijk praten,

spreek je nog wel weer wanneer jij telkens na zo iemand die oefening of stang of gewichten moet gebruiken en je ze steeds aan de andere kant vd gym op kan gaan halen....

als jij daar lol aan hebt, ben je mooi gek.

En daarbij, opruimen getuigd in mijn ogen gewoon van discipline en fatsoen.

Beginners en broekies die het verrotten mijn 20kg schijven op te ruimen terwijl ik ze al tig keer heb uitgelegd dat mijn rommel opruimen gezien moet worden als opwarmen.
:orly:

Laatst bewerkt:
Het zijn trouwens niet alleen de jochies die de rotzooi laten liggen..
De grootste gasten zijn 99% van de tijd de respectlozen om dingen bezet te houden, voor hun beurt te gaan of schijven te laten hangen..

Lekker tof om 14 platen te laten hangen terwijl 80% van de gym er maar 2 of 4 gebruiken..

:trollface:

het is bij ons ook standaard ritueel en word er ook wel beetje gek van dat als ik zelf zware volledige PL training heb, ik eerst een paar barbels op de grond met rond de 200 kilo kan gaan afruimen.

Beginners en broekies die het verrotten mijn 20kg schijven op te ruimen terwijl ik ze al tig keer heb uitgelegd dat mijn rommel opruimen gezien moet worden als opwarmen.
van opruimen word je ook sterk, moet je dan zeggen;)

sinds ik alle schijven van andere gasten opruim...

klopt,

vanmiddag was het gewoon een wat oudere kerel die denkt nog een jong hoentje te zijn.

hij traint best zwaar qua gewicht, alle respect daarvoor, maar opruimen ho maar.

de 10kg en 5kg schijfjes wil ie er nog wel eens af halen maar de 20kg schijven mooi laten hangen....

uit fatsoen heb ik me bek nog niet los getrokken, maar laatste weken gebeurt het aan de lopende band....

morgen ook even klaagies doen bij de begeleiding dat hun daar wat meer op moeten letten, ipv op de mooie jongen grietjes die ze toch niet kunnen krijgen :P

Het is maar net hoe erg het is he. Als ik bv bij seated calve raises veel gewicht gebruik dan hang ik ze terug. Ik hand ze echt bijna altijd terug eigenlijk ( alles ). Maar onlangs benchte ik nog eens en liet ik mijn 4x20 erop zitten ( 100kg) er kwamen achter mij 2 relatief brede gasten dus ik dacht van die gaan dat iig wel kunnen gebruiken.

Kwam die ene klagen dat ik mijn gewichten de volgende keer zelf mag terughangen '-.- . Voor de ene keer dat ik het niet doe ( met het gedacht dat ze het wel gingen kunnen gebruiken ) komen ze nog zagen ook.

Het is maar net hoe erg het is he. Als ik bv bij seated calve raises veel gewicht gebruik dan hang ik ze terug. Ik hand ze echt bijna altijd terug eigenlijk ( alles ). Maar onlangs benchte ik nog eens en liet ik mijn 4x20 erop zitten ( 100kg) er kwamen achter mij 2 relatief brede gasten dus ik dacht van die gaan dat iig wel kunnen gebruiken.

Kwam die ene klagen dat ik mijn gewichten de volgende keer zelf mag terughangen '-.- . Voor de ene keer dat ik het niet doe ( met het gedacht dat ze het wel gingen kunnen gebruiken ) komen ze nog zagen ook.

Die kestmutse mag don wig é uit uien avatar.

west-vlamingen die west-vlaams praten.

Laat ze gewoon nederlands typen... :rolleyes:

HAHA wtf....

In mijn vorige gym irriteerde ik me er altijd aan dat men de schijven er altijd aan liet hangen na het deadliften... tot ik erachter kwam dat het de schijven waren die ik 2 dagen daarvoor zelf had laten zitten bij het deadliften... en er in de tussentijd helemaal niemand anders had gedeadlift.

Ben dus maar gestopt me deadliften :D

Terug
Naar boven