AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

In mijn vorige gym irriteerde ik me er altijd aan dat men de schijven er altijd aan liet hangen na het deadliften... tot ik erachter kwam dat het de schijven waren die ik 2 dagen daarvoor zelf had laten zitten bij het deadliften... en er in de tussentijd helemaal niemand anders had gedeadlift.

Ben dus maar gestopt me deadliften :D

notsureifserious.jpg

anderen kunnen dan wel gemotiveerder worden als mensen op je letten, maar ik had dus net het omgekeerde toen ik aan het deadliften was. :mad:

Gozers die alleen maar anderen aan het checken zijn / belachelijk maken.
(om kleding, postuur etc) terwijl ze er zelf ook niet uit zien :3

Gozers die alleen maar anderen aan het checken zijn / belachelijk maken.
(om kleding, postuur etc) terwijl ze er zelf ook niet uit zien :3

Zodra iemand zijn best doet om er goed uit te zien als ie trainen gaat, gaat ie niet serieus trainen.. Petjes, hempies, hippe rotzooi etc. etc.
Mannetjes die rondlopen van kijk mij eens.. STAKKERS.

Waar mensen zich wel niet aan kunnen irriteren.. :rolleyes:

- Mensen die meer squatten als mij, denken dat ze beer zijn en dan maar quarter squats doen.
- Curls in squat rack.
- Mensen die veel benchen maar dan maar een halve ROM maken.
- Eigenlijk gewoon alles waar maar een halve ROM is, vooral als ze dan neerkijken als je minder doet dan hen met een VOLLEDIGE ROM.
- Naar voor rollende schouders, dan kan ik al afleiden dat ze niet genoeg of gewoon geen rows doen. Vooral het laatste is waar.
- Ecto's die denken dat omdat ze gaan trainen ze een tank top moeten aandoen.
- Mensen die geen benen trainen. Er zit echt zo een kerel hier met een beach boy bovenlichaam en dan de dunste benen die je je kan voorstellen. En dan loopt hij soms nog gewoon in zijn ondergoed door de gym. Dan denk ik: "schaam je je niet voor je satéprikkers?"

vreselijk dat mensen maar niet de discipline kunnen opbrengen om op te ruimen....

de volgende keer trek ik me bek eens los, want de begeleiders draaien gewoon hun rug er naar toe en hebben het zogenaamd niet gezien....

En het zijn elke keer dezelfde die het doen...

Vragen of ze thuis na het schijten ook te lui zijn om door te spoelen....

Hoop dat je bij clubfit in enschede trained.. Wil wel even lachen:D

Mensen die hun rotzooi niet opruimen, ofwel dumbbells laten slingeren en gewichten niet van de barbell halen!

Vrijdag toen ik trainde stonk het op sommige plekken HEEL ERG.
Alsof er ergens drollen waren verstopt. Damn, kunnen ze hun vieze scheten niet binnenhouden haha.. Dan nog zon verschrikkelijk okselgeur erbij.

Vrijdag toen ik trainde stonk het op sommige plekken HEEL ERG.
Alsof er ergens drollen waren verstopt. Damn, kunnen ze hun vieze scheten niet binnenhouden haha.. Dan nog zon verschrikkelijk okselgeur erbij.

Wel, persoonlijk kan ik me er behoorlijk aan ergeren dat ik ze telkens moet inhouden in de gym. Als je weet dat je daar toch samen zit met gasten die allemaal hetzelfde probleem hebben, dan zou het toch geen probleem mogen zijn om alles de vrije loop te laten gaan hé? :o:D

idd ik heb ze ook al opgemerkt.

Wat ook irritant is, en vast al vaker is genoemd, is dat je met muziek op een set staat te doen en ze dan tegen je aan beginnen te ouwehoeren hoeveel setjes je nog moet. Ten eerste hoor ik je niet, ten tweede haal je de focus van mijn set omdat ik je kwebbelende k*tkop voor me zie. Wacht dan gewoon ff tot ik mijn set af heb en vraag het dan!:mad:

keer tegen een gast gezegd dat ik nog 10 setjes moest je had ze kop moet zien :roflol:

een kudde kinderen die met 4staan te lummelen, lachen, zeveren aan juist die toestellen die jij wilt gebruiken....

Zet iemand de machine van lat pulldown op het maximum..
Gaat hij zitten.. Grijpt de stang vast.. En blijft zo 10min zitten..
Dat ik dan denk van wat is hij aan het doen ? Stretchen?
Ook iets dat ik zag over dezelfde persoon is dat hij incline dumbbell flyes aan het doen is , hij ligt met zijn armen open en ligt daar zo 5min.. en dan begint hij te curlen vanuit die positie.. Kwam hij naar mij dat als ik voor het trainen fapte , ik meer gewichten zou kunnen nemen.. Terwijl ik die ****aa van nergens ken..

haat ook echt mensen die oef doen die nergens op slaan,

gaat er zo een met zijn knieen op een bankje zitten, onder de smith machine, legt die stang is zijn nek, en gaat als een gek ze kop op en neer bewegen.
zag er uit als een mong**l

Wel, persoonlijk kan ik me er behoorlijk aan ergeren dat ik ze telkens moet inhouden in de gym. Als je weet dat je daar toch samen zit met gasten die allemaal hetzelfde probleem hebben, dan zou het toch geen probleem mogen zijn om alles de vrije loop te laten gaan hé? :o:D

Heb ik ook, maar als er zo'n smerige geur hangt moet je gewoon op de wc zitten tot alles eruit is. Ook zo netjes toch? ;)

Terug
Naar boven