Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen die mij raar aan kijken wanneer ik tussen de sets door snel een bord salade naar binnen werk.

haha, doe ik misschien wel nog eens, was al de tweede keer dat hij het deedecht een persoon die ik niet kan uitstaan ;p
heeft ook altijd een verkeerde houding doordat hij te veel gewicht wil pakken enz. kan me er zwaar aan irriteren.

misschien goed idee voor een nieuw topic "Film de idiots in je gym".

moeten we een keertje doen
on topic: dat je spotter je tijdens het aanmoedigen onderspuugt![]()

Ben er nu achter hoe het er aan toe gaan bij de ecto groepjes
Het zijn er altijd 3: van boven naar beneden het beste fysiek:
1 - Het baasje (aka The Brains) met allemaal gekke, kansloze oefeningen, redelijk fysiek.
2 - Het Potentieel (aka De Babbelaar) redelijk fysiek, praat veels te veel, voelt zich goed, maar kan redelijk wat worden als je fatsoenlijk zou trainen
3 - Het sukkeltje (aka De Loser) zegt niet veel, en heeft gewoonweg een k*t-fysiek, en pakt het minste gewicht
Grappige dingen die je opvallen als je een keer rustig aan doet in de gym zonder Pre-WO![]()
Als je tijdens het spotten word onder gespuugd door het harde uitblazen![]()
moeten we een keertje doen
on topic: dat je spotter je tijdens het aanmoedigen onderspuugt![]()
. Alleen 1 ding; ecto groepjes dudes hebben geen "redelijk fysiek"
...

Mensen die gekleed zijn alsof ze uitgaan, en dus de gym als een uitje zien.
(Zo'n chick, helemaal onder de makeup, haar gestyled, goud glitter shirt aan..wtf)![]()
we moeten echt een pic en vid van de gym foto maken
ik wil hier een pic van
we moeten echt een pic en vid van de gym foto maken
ik wil hier een pic van

laat ik me e-hero stat dan een beetje waarmaken, als ik nog iets zie in de gym wat filmwaardig is probeer ik het te filmen
al heb ik in mijn nieuwe gym nog niets gezien