MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die mij raar aan kijken wanneer ik tussen de sets door snel een bord salade naar binnen werk.

Mensen die me tijdens sets komen vertellen dat ik zo'n orginele tattoo's heb (de plaats ervan). Al 4 x gehad :P

Stiekem wel leuk maar wel irritant :yarly:

haha, doe ik misschien wel nog eens, was al de tweede keer dat hij het deed ;) echt een persoon die ik niet kan uitstaan ;p
heeft ook altijd een verkeerde houding doordat hij te veel gewicht wil pakken enz. kan me er zwaar aan irriteren.

Op naar die nekhernia! :yes:

Ben er nu achter hoe het er aan toe gaan bij de ecto groepjes :D
Het zijn er altijd 3: van boven naar beneden het beste fysiek:

1 - Het baasje (aka The Brains) met allemaal gekke, kansloze oefeningen, redelijk fysiek.
2 - Het Potentieel (aka De Babbelaar) redelijk fysiek, praat veels te veel, voelt zich goed, maar kan redelijk wat worden als je fatsoenlijk zou trainen
3 - Het sukkeltje (aka De Loser) zegt niet veel, en heeft gewoonweg een k*t-fysiek, en pakt het minste gewicht

Grappige dingen die je opvallen als je een keer rustig aan doet in de gym zonder Pre-WO :D

Ben er nu achter hoe het er aan toe gaan bij de ecto groepjes :D
Het zijn er altijd 3: van boven naar beneden het beste fysiek:

1 - Het baasje (aka The Brains) met allemaal gekke, kansloze oefeningen, redelijk fysiek.
2 - Het Potentieel (aka De Babbelaar) redelijk fysiek, praat veels te veel, voelt zich goed, maar kan redelijk wat worden als je fatsoenlijk zou trainen
3 - Het sukkeltje (aka De Loser) zegt niet veel, en heeft gewoonweg een k*t-fysiek, en pakt het minste gewicht

Grappige dingen die je opvallen als je een keer rustig aan doet in de gym zonder Pre-WO :D

bij mijn oude gym had je
1: the boss, iemand die de opmerkingen maakte, het meeste gewicht pakte en de slechtste uitvoering had. ecto
2: de stille. grote jongen met potentie die wijzelijk zijn mond houd vertoont...mix van meso en endo
3,4: de volgers, iets minder praatjes en pakt iets minder gewicht dan the boss maar betere uitvoering. ecto
5: de nieuwe, een jochie dat meerdere jaren jonger is en om onbekende reden tegen the boss opkijkt...ecto all the way btw

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

Als je tijdens het spotten word onder gespuugd door het harde uitblazen :rolleyes:

dat was ik niet, ik kreun

Haha ik moest wel lachen om je observatie :D. Alleen 1 ding; ecto groepjes dudes hebben geen "redelijk fysiek" :rolleyes:...

Heb ook nog een irritatie toe te voegen:

YOGI: (zaterdagochtend) muziek op, traint hard, geen bullshit
Gozer: *Staart*
YOGI: Alles goed?
Gozer: Jij pakt wel zwaar
YOGI: Valt mee, zit momenteel hoog in herhalingen
*loop naar voldoende oefening*
Gozer roept achter me aan: "gebruik je creatine ofzo?"

:evilred:

Alsof dat niet genoeg was begint hij daarna over Mammoet.

Gozer: je hebt een goed bovenlichaam maar je benen zijn minder
YOGI: ik weet het, werk er hard aan
Gozer: je moet mammoet gebruiken man
YOGI: ik ben momenteel aan het cutten, en boterhammen doen het net zo goed als Mammoet
Gozer: de mammoet werkt ook gewoon voor je onderlichaam
YOGI: .....
Gozer: ik heb geen Mammoet nodig, want ik heb vet genoeg
YOGI:

FACEPALM-11.jpg

Hij had inderdaad vet genoeg :mc:

Waar ik me het meeste aan erger is tijdens dat je een oefening uitvoert er mensen voor je door komen gelopen om hun dumbbelltje terug te leggen...brrrrrrrrr

Mensen die gekleed zijn alsof ze uitgaan, en dus de gym als een uitje zien.
(Zo'n chick, helemaal onder de makeup, haar gestyled, goud glitter shirt aan..wtf):p

maak ff paar fap waardige pics brah

Terug
Naar boven