FreFF
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
paasvakantie...
facepalm.jpg
Gelukkig dat de West-Vlaamse boerkes wel nog kunnen lezen.
haha +1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
paasvakantie...
facepalm.jpg
Ik wel, ben alleen nu aan het afbouwen, werd veels te gespierd
...want de kerstvakantie hebben we ook 2 weken voor Kerstmis?paasvakantie...
facepalm.jpg
...want de kerstvakantie hebben we ook 2 weken voor Kerstmis?
doublefacepalm.jpg
facepalm.gifIk wel, ben alleen nu aan het afbouwen, werd veels te gespierd

Iedereen moet ergens beginnen, alleen hebben sommigen niet het verstand om vanaf 0 te beginnen![]()

toen ik dacht dat alles voorbij was, pakt die ene gast zo'n veiligheidsklem van benchrek: DENKT HIJ DAT HET ZO'N HANDKNIJPER IS!
na wat geknepen te hebben, voor zijn handspieren legde hij die klem op een toestel, aan de andere kant van de zaal![]()

Zit er een gast bij ons keihard en serieus te trainen, voluit een circuitje aan het doen, het was toch rustig..
Komt er een of andere irritant knuppeltje aan die de hele tijd wil lullen terwijl hij bezig is.. Terwijl het benchen even vragen wat ie moet doen.
Nu is die circuit-gast tevens instructeur bij ons (de eerste goeie ooit imo) maar hij was daar in z'n vrije tijd. Best lullig voor 'm want volgens mij wilde hij hem maar wat graag een 25 kg schijf naar z'n kop werpen..
En die kleine kabouter bleef maar doorgaan, hoe moet dit, hoe moet dat... En nog alles verkeerd doen... Hopeloos..
Geen directe irritatie voor mij, maar toch irriteerde ik me hieraan.
En van de week aan het trainen.. Zeg je een keer hoi tegen een gast begint ie toch de hele tijd los te gaan over hoe hij instructeur gingworden etc. etc.. Rondlopen alsof hij 2 bij 2 was, popie jopie doen..
En het gewoon niet snappen als ik hem zo goed als negeer...
WEL goed nieuws.. De instructeur vertelde dat ze binnenkort gaan verbouwen en het nieuwe krachthonk wat rauwer wordt, betonnen vloer etc..![]()

Ja soms is het echt beter om geen hoi te zeggen tegen mensen
Voor dat je het weet sta je een half uur te kletsen![]()
care/ hij bankt 30, wat wil hij doen?wel vid kon dus nog niet zonder kaartje, maar wou foto trekken, maar die flits gaat automatisch aan dus dat kon ook niet
viel nogal op![]()
aan je foto's te zien gaat dat afbouwen je goed afIk wel, ben alleen nu aan het afbouwen, werd veels te gespierd

care/ hij bankt 30, wat wil hij doen?
aan je foto's te zien gaat dat afbouwen je goed af![]()