XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

...want de kerstvakantie hebben we ook 2 weken voor Kerstmis?

doublefacepalm.jpg

En de zomervakantie 2 weken voor de zomer?

triple???facepalm.gif

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Ik wel, ben alleen nu aan het afbouwen, werd veels te gespierd

:roflol:

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Een kennis van mij die aardig buff is, zei tegen mij dat hij nu niet meer fitnesst om bij de komen of gewicht te verliezen, maar om te onderhouden.
Was echt de eerste keer dat ik iemand hoorde zeggen dat hij zijn doel bereikt had (hij heeft wel een goed fysiek, dat moet ik toegeven). Ik dacht altijd dat eens je begonnen bent, het nooit groot genoeg kan zijn.

Iedereen moet ergens beginnen, alleen hebben sommigen niet het verstand om vanaf 0 te beginnen :rolleyes:

Inderdaad,

ik ben vroegah ook gewoon met de lege stang begonnen, vond dat al pittig genoeg toen.

Gelukkig liepen er daar veel lui rond die weten hoe het moet en dus je niet pushen ofzo maar juist motiveren, zelfs al doe je heel licht, als je de oefening maar goed doet.

Dus 30 benchen met spotter en helemaal scheef is wel een beetje fail.

Vanmiddag geen gekke dingen gebeurd, enkel een wankele constructie die een paar gemaakt hadden om decline te benchen, dat was wel een grappig gezicht.

Haha wankele constructies te gebouwd worden om een oefening niet goed uit te voeren zijn altijd mooi.. Ik ga maar ff een bezoekje brengen en kijken wat ik tegen ga komen

ik had ook trouwens helemaal geen commentaar dat ze niets konden drukken, iedereen moet idd ergens beginnen, het gaat me om de houding, 'attitude' die op niets trok ;)

Daarnet weer die fakka met 165KG quarter squats fuuauauauaua

Zit er een gast bij ons keihard en serieus te trainen, voluit een circuitje aan het doen, het was toch rustig..
Komt er een of andere irritant knuppeltje aan die de hele tijd wil lullen terwijl hij bezig is.. Terwijl het benchen even vragen wat ie moet doen.
Nu is die circuit-gast tevens instructeur bij ons (de eerste goeie ooit imo) maar hij was daar in z'n vrije tijd. Best lullig voor 'm want volgens mij wilde hij hem maar wat graag een 25 kg schijf naar z'n kop werpen..
En die kleine kabouter bleef maar doorgaan, hoe moet dit, hoe moet dat... En nog alles verkeerd doen... Hopeloos..

Geen directe irritatie voor mij, maar toch irriteerde ik me hieraan.

En van de week aan het trainen.. Zeg je een keer hoi tegen een gast begint ie toch de hele tijd los te gaan over hoe hij instructeur gingworden etc. etc.. Rondlopen alsof hij 2 bij 2 was, popie jopie doen.. :headbang:
En het gewoon niet snappen als ik hem zo goed als negeer...

WEL goed nieuws.. De instructeur vertelde dat ze binnenkort gaan verbouwen en het nieuwe krachthonk wat rauwer wordt, betonnen vloer etc.. :lifter:

toen ik dacht dat alles voorbij was, pakt die ene gast zo'n veiligheidsklem van benchrek: DENKT HIJ DAT HET ZO'N HANDKNIJPER IS! :eek:
na wat geknepen te hebben, voor zijn handspieren legde hij die klem op een toestel, aan de andere kant van de zaal :(

Dat had je moeten filmen ! ! ! :D

Zit er een gast bij ons keihard en serieus te trainen, voluit een circuitje aan het doen, het was toch rustig..
Komt er een of andere irritant knuppeltje aan die de hele tijd wil lullen terwijl hij bezig is.. Terwijl het benchen even vragen wat ie moet doen.
Nu is die circuit-gast tevens instructeur bij ons (de eerste goeie ooit imo) maar hij was daar in z'n vrije tijd. Best lullig voor 'm want volgens mij wilde hij hem maar wat graag een 25 kg schijf naar z'n kop werpen..
En die kleine kabouter bleef maar doorgaan, hoe moet dit, hoe moet dat... En nog alles verkeerd doen... Hopeloos..

Geen directe irritatie voor mij, maar toch irriteerde ik me hieraan.

En van de week aan het trainen.. Zeg je een keer hoi tegen een gast begint ie toch de hele tijd los te gaan over hoe hij instructeur gingworden etc. etc.. Rondlopen alsof hij 2 bij 2 was, popie jopie doen.. :headbang:
En het gewoon niet snappen als ik hem zo goed als negeer...

WEL goed nieuws.. De instructeur vertelde dat ze binnenkort gaan verbouwen en het nieuwe krachthonk wat rauwer wordt, betonnen vloer etc.. :lifter:

Ja soms is het echt beter om geen hoi te zeggen tegen mensen :D
Voor dat je het weet sta je een half uur te kletsen :mad:

Ja soms is het echt beter om geen hoi te zeggen tegen mensen :D
Voor dat je het weet sta je een half uur te kletsen :mad:

Ik zeg zelden hoi, hooguit een knikje.. Alleen tegen de gasten die echt serieus trainen zeg ik hoi, die kleppen ook niet.

mij een bitchslap geven? :(

Ik was vandaag latt pulldown aan het doen, zweten me de pleures door noxi (is altijd zo) staat die fking airco recht op de machine. Hoe bedoel je 'hoe word ik ziek'.:p

vandaag in de kleedkamer (daar ik geen kans kreeg om te filmen) zat iemand te schaduwboxen en vertellen wat voor een eindbaas hij wel niet was

Dat een van de grootste klootzakken van de regio vroeg of laat altijd in dezelfde gym belandt als ik, al 3x.

Kan niet wachten om uit mijn health center te gaan... Gister nog tijdens rug training, begon ik met DL. Dus ik mij klaar maken voor mijn 1e setje, nou goed pakte de stang beet en halverwege mijn 1e rep ''rende'' een huisvrouw naar mij toe en duwde de stang omlaag(terwijl de stang toen op bovenbeen hoogte was...) Dus zij duwde het omlaag en ik ging zowat door mijn rug... Dus ik vroeg: Wat doe jij nou?! Zei ze dat ik die oefening niet moest doen, omdat het slecht voor je rug was... Nou, wat zij deed was fhking slecht voor me rug. Daarna maar naar huis gegaan door rugklachten, k*t health center...

En wat heb je tegen die vrouw gezegd? Zou ik dus echt over gaan klagen.
Je betaalt voor een sportschool waar je niet eens normaal kunt trainen.

Train zelf ook bij zon health center, maar word er gewoon met rust gelaten.

Terug
Naar boven