MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

toen ik dacht dat alles voorbij was, pakt die ene gast zo'n veiligheidsklem van benchrek: DENKT HIJ DAT HET ZO'N HANDKNIJPER IS! :eek:
na wat geknepen te hebben, voor zijn handspieren legde hij die klem op een toestel, aan de andere kant van de zaal :(
:roflol:

Zou trouwens wel wat zijn, allemaal heavy grippers 350 als klemmen om de barbells.

Ik geniet daar eigenlijk gewoon van om ze dan lekker vast te zien liggen :D
Ik had eigenlijk een beetje medelijden met de spotters, die opeens hem moesten komen redden.

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

:roflol:

Zou trouwens wel wat zijn, allemaal heavy grippers 350 als klemmen om de barbells.
:roflol: indeed!

(kan ik meteen geen klemmen meer gebruiken trouwens)

Gisteren een gast die 245kg ging squatten, en dat lukte niet (hij heeft dat gewicht al eerder gesquat). Dom dat er slechts 1 spotter achter hem staat - toen de boel scheef ging kwamen er twee gozers aangestruikeld om hem overeind te krijgen door de bar aan weerszijden proberen op te tillen.
Alsof 1 spotter genoeg zou zijn geweest! :roflol:

Lijkt me best een mooi gezicht:p. Bij ons tilt meestal de spotter gewoon de bar van de rug af als iemand failt en teruggaat naar fullsquat, werkt opzich prima.
Bij balansfails zal het wel andere koek zijn denk ik.

Ik moet de eerste nog tegenkomen die 'even' 245kg van iemand z'n rug af tilt. Of de persoon met bar kan houden als die het niet meer redt.

Bij een gewicht dat je al eens gesquat hebt, zou 1 spotter voldoende moeten zijn. Zelfs als je failt. Normaal moet de spotter enkel een klein beetje meetillen, als die zijn job goed doet en op tijd ingrijpt. Als je scheef gaat, is het inderdaad andere koek, maar dan doe je ook iets serieus fout :p

Ik moet de eerste nog tegenkomen die 'even' 245kg van iemand z'n rug af tilt. Of de persoon met bar kan houden als die het niet meer redt.

245 is dan niet voorgekomen, maar wel een aantal gevallen met 200+ en als de spotter ong dezelfde kracht heeft moet t geen probleem zijn, althans bij ons niet, hoeft maar een klein stukje omhoog dan.
(uiteraard geven 3 spotters wel een veiliger gevoel, maar soms is 3 fatsoenlijke spotters vinden een uitdaging;))

Bij een gewicht dat je al eens gesquat hebt, zou 1 spotter voldoende moeten zijn. Zelfs als je failt. Normaal moet de spotter enkel een klein beetje meetillen, als die zijn job goed doet en op tijd ingrijpt. Als je scheef gaat, is het inderdaad andere koek, maar dan doe je ook iets serieus fout :p

Ook dat.

Het ging serieus fout ;)

De invasie van mooi boy types die helemaal geen fl**ker uitvoeren, constant met de telefoon bezig zijn en alles bezet houden. Vandaag aan het einde van mijn training zag ik er ééntje, was een turks of marrokaanse jongen van 17 ofzo, die serieus gewoon met een overhemd, een veels te grote grijze trainingbroek en een zonnebril op het krachthonk in kwam lopen. Hij ging ff een beetje opwarmen en zat na elke set zijn haar te doen met zijn vingers, hij had zon kapsel met van die ingeschoren partonen enzo.

Ik was de eerste paar minuten gewoon serieus aan het zoeken naar mensen met een camera ofzo omdat ik dacht dat het een grap was maar 5 min later kwamen er nog twee bij, overigens wel normaal gekleed, en gingen ze met ze 3e verder.

Nog nooit zoiets gezien. Aan de ene kant zou je erom moeten lachen maar ik heb behoorlijk wat mensen zich eraan zien ergeren ze nemen toch ruimte in beslag.

Tha f**k?!

Moest je je niet in houden om dat mens niet KO te slaan?

Aghja, wat ik me eigenlijk afvroeg was, wat ze uberhaupt in het krachthok deed... Ze was inderdaad zo'n typetje dat alleen op de crosstrainer te vinden was etc. Het enige wat ik weet was dat ik haar aan hoorde rennen, en ze opeens voor me stond :S Ik was wel een beetje boos, maar ik had echt geen zin om met haar in discussie te gaan(Ik heb het echt gehad met discussies over DL)omdat ik dan misschien nog bozer zou worden, dus ik liep maar weg...

Laatst bewerkt:
Ik had die barbell echt zo uit mn handen op haar tenen laten vallen

Aghja, wat ik me eigenlijk afvroeg was, wat ze uberhaupt in het krachthok deed... Ze was inderdaad zo'n typetje dat alleen op de crosstrainer te vinden was etc. Het enige wat ik weet was dat ik haar aan hoorde rennen, en ze opeens voor me stond :S Ik was wel een beetje boos, maar ik had echt geen zin om met haar in discussie te gaan(Ik heb het echt gehad met discussies over DL)omdat ik dan misschien nog bozer zou worden, dus ik liep maar weg...

Hulde voor het in kunnen houden. :thumb: Ken wel een paar mensen die die chick een dikke lip hadden bezorgd...
Ze had trouwens ook aardig lef om zich er zo overmatig en risicovol mee te bemoeien, terwijl ze zelf ervan overtuigd was dat jij met een gevaarlijke oefening bezig was.

met hoeveel was je aant deadliften ? want als het nie zo zwaar is zou ik gewoon doortrekken kan me nie voorstellen dat ze echt aan de bar gaat rukken.. laat los laat los! xD

Kan niet wachten om uit mijn health center te gaan... Gister nog tijdens rug training, begon ik met DL. Dus ik mij klaar maken voor mijn 1e setje, nou goed pakte de stang beet en halverwege mijn 1e rep ''rende'' een huisvrouw naar mij toe en duwde de stang omlaag(terwijl de stang toen op bovenbeen hoogte was...) Dus zij duwde het omlaag en ik ging zowat door mijn rug... Dus ik vroeg: Wat doe jij nou?! Zei ze dat ik die oefening niet moest doen, omdat het slecht voor je rug was... Nou, wat zij deed was fhking slecht voor me rug. Daarna maar naar huis gegaan door rugklachten, k*t health center...

Volgende keer ff stangetje met een kilo of 80 in d'r rug pleuren als ze aan het crosstrainen is? Geschifte wijven ook altijd... :splat:

Het warme weer dat de intocht van de voordezomerwilikergoeduitzienduskomikeventrainen horde aankondigt.

De invasie van mooi boy types die helemaal geen fl**ker uitvoeren, constant met de telefoon bezig zijn en alles bezet houden. Vandaag aan het einde van mijn training zag ik er ééntje, was een turks of marrokaanse jongen van 17 ofzo, die serieus gewoon met een overhemd, een veels te grote grijze trainingbroek en een zonnebril op het krachthonk in kwam lopen. Hij ging ff een beetje opwarmen en zat na elke set zijn haar te doen met zijn vingers, hij had zon kapsel met van die ingeschoren partonen enzo.

Ik was de eerste paar minuten gewoon serieus aan het zoeken naar mensen met een camera ofzo omdat ik dacht dat het een grap was maar 5 min later kwamen er nog twee bij, overigens wel normaal gekleed, en gingen ze met ze 3e verder.

Nog nooit zoiets gezien. Aan de ene kant zou je erom moeten lachen maar ik heb behoorlijk wat mensen zich eraan zien ergeren ze nemen toch ruimte in beslag.

boys from the hood :)

Gisteren een gast die 245kg ging squatten, en dat lukte niet (hij heeft dat gewicht al eerder gesquat). Dom dat er slechts 1 spotter achter hem staat - toen de boel scheef ging kwamen er twee gozers aangestruikeld om hem overeind te krijgen door de bar aan weerszijden proberen op te tillen.
Alsof 1 spotter genoeg zou zijn geweest! :roflol:

waarom zou 1 spotter niet genoeg zijn?
als die er gewoon achter staat en klein beetje helpt kan de squatter gewoon omhoog hoor

ik neem aan dat ie weet waar die mee bezig is en niet een totaal kansloos gewicht erop gooit

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

zie dat chreiz en woopy er ook al waren :P

@mikeo26: in pincipe heb je gelijk, alleen was die gast volledig balans kwijt - en dat schijnt wel vaker te gebeuren :o

Gisteren avond 2 ecto's (nog dubbel zo erg of mezelf) de "leader" tegen de andere:
"Gisteren was ik mijn bisceps met 7kg aan het trainen, komt er iemand naast me trainen met dubbel zo dikke armen en die pakte maar 4kg en kon bijna niet meer"

Ik dit dan maar subtiel negeren en stiekem zitten lachen :p Nog geen 10min later staan ze beiden voor de spiegel te flexen. Zegt de leader tegen de andere "Kijk man mijn bollen zijn wa groter dan de uwe" Terwijl hen armomtrek max 24cm bedraagt.

Kom ik na men training in de kleedkamer, staat de meeloper daar zen eigen echt wel te bewonderen in de spiegel van wat voor een "beest" hij wel niet is. Beginnen ze verder tegen mekaar op te boksen wat voor een zotte sixpacks ze wel niet hebben...

Zouden best eens een lesje volgen: hoe blijf ik bescheiden en maak ik mezelf niet compleet belachelijk.

Terug
Naar boven