MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Kan niet wachten om uit mijn health center te gaan... Gister nog tijdens rug training, begon ik met DL. Dus ik mij klaar maken voor mijn 1e setje, nou goed pakte de stang beet en halverwege mijn 1e rep ''rende'' een huisvrouw naar mij toe en duwde de stang omlaag(terwijl de stang toen op bovenbeen hoogte was...) Dus zij duwde het omlaag en ik ging zowat door mijn rug... Dus ik vroeg: Wat doe jij nou?! Zei ze dat ik die oefening niet moest doen, omdat het slecht voor je rug was... Nou, wat zij deed was fhking slecht voor me rug. Daarna maar naar huis gegaan door rugklachten, k*t health center...

Tha f**k?!

Moest je je niet in houden om dat mens niet KO te slaan?

Ik weet nu al bij voorbaat dat alle drie onze olympische stangen in gebruik zullen zijn vanavond door mooiboys die even snel gespierd denken te worden voor de zomer.

twee voor het bankdrukken, waar ze wel enkele uren mee bezig zullen zijn en nog eentje voor het curlen natuurlijk!

Dat je niet mag deadliften, kan ik nog begrijpen maar dat ze die stang midden de oefening naar beneden duwt is toch wel héél gek. :s

Dat je niet mag deadliften, kan ik nog begrijpen maar dat ze die stang midden de oefening naar beneden duwt is toch wel héél gek. :s
Gék? Achterlijk bedoel je!
Ik had haar mijn killerface gegeven en haar flink geschreeuwd en haar gesommeerd terug te gaan naar de crosstrainer. (Zeker zo'n typje die alleen naar groepslessen gaat en alleen voor de Zumda komt?)

Ik weet nu al bij voorbaat dat alle drie onze olympische stangen in gebruik zullen zijn vanavond door mooiboys die even snel gespierd denken te worden voor de zomer.

twee voor het bankdrukken, waar ze wel enkele uren mee bezig zullen zijn en nog eentje voor het curlen natuurlijk!

Dat is inderdaad irritant. Ik train deze periode alleen maar sochtends omdat anders alles bezet is. Bench kan je beter helemaal vergeten. :(

Kan niet wachten om uit mijn health center te gaan... Gister nog tijdens rug training, begon ik met DL. Dus ik mij klaar maken voor mijn 1e setje, nou goed pakte de stang beet en halverwege mijn 1e rep ''rende'' een huisvrouw naar mij toe en duwde de stang omlaag(terwijl de stang toen op bovenbeen hoogte was...) Dus zij duwde het omlaag en ik ging zowat door mijn rug... Dus ik vroeg: Wat doe jij nou?! Zei ze dat ik die oefening niet moest doen, omdat het slecht voor je rug was... Nou, wat zij deed was fhking slecht voor me rug. Daarna maar naar huis gegaan door rugklachten, k*t health center...

Een 100% geldige reden om haar neer te stompen.

ik vind het al vervelend als een spotter de bar raakt, als die vrouw de bar doelbewust naar beneden zou duwen zou ik helemaal gek worden, das echt verneuking van je rug

ik sla eigenlijk geen vrouwen, maar voor haar had ik een uitzondering gemaakt :D ;) idioten!

Wat ook iritant is is dat er zomaar een spotter aan komt zetten om wat extra reps te maken zonder dat dat de bedoeling is op dat moment.

hahaha random spotters, dat fenomeen heb ik nog niet waar mogen nemen.

Ook lachen als je met je warmup bezig bent (bench bijv.) en een instructeur of stagaire komt langsgelopen, die zegt dan ' Niet te hard trainen hè, wordt je breed van '

lol, die gast was graatmager :p

mensen die squaten met veel te veel gewicht wat ze aan kunnen en dan de oefening alsmaar verkeerd uitvoering. bij ons heb je die heel veel, ze gaan nog geneens 1/5 deel door hun benen.

Gisteren een gast die 245kg ging squatten, en dat lukte niet (hij heeft dat gewicht al eerder gesquat). Dom dat er slechts 1 spotter achter hem staat - toen de boel scheef ging kwamen er twee gozers aangestruikeld om hem overeind te krijgen door de bar aan weerszijden proberen op te tillen.
Alsof 1 spotter genoeg zou zijn geweest! :roflol:

Gisteren een gast die 245kg ging squatten, en dat lukte niet (hij heeft dat gewicht al eerder gesquat). Dom dat er slechts 1 spotter achter hem staat - toen de boel scheef ging kwamen er twee gozers aangestruikeld om hem overeind te krijgen door de bar aan weerszijden proberen op te tillen.
Alsof 1 spotter genoeg zou zijn geweest! :roflol:

Irriteer jij je daaraan ja?

Terug
Naar boven