- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 89kg
Wie het breed heeft, moet het breed laten hangen heh?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wie het breed heeft, moet het breed laten hangen heh?![]()
![]()
Naakte turken die als ze de sauna uitkomen eerst een paar minuten naakt met hun ogen dicht op een bankje in de kleedkamer gaan ligen... met de benen wijd...

maar die zitten toch op die zwarte stoelen in de hoek? Gewoon langs lopen of aan het begin van de kleedkamer zitten![]()
Vrouwen die gaan bellen tijdens hun cardio workout op speakerfunctie.

Zo'n wanker die met te veel streken rondloopt. Hij zit dan ook langer aan de bar dan dat hij daadwerkelijk traint. Vóór de training zit hij een 45 minuten aan de bar met de instructrice van dienst te lullen. Na de training nog eens 45 minuten. "Trainen" doet hij misschien een uur. Is ook de "vriend" van iedereen. Beschouwt de sportschool als een café, een sociale ontmoetingsplaats.
Ook al heb ik geen last van die gozer, ik kan niet tegen dat soort mensen.![]()

ik snapte de curlen in het squatrek nooit maar deze week heb ik het echt vaak gezien![]()
zo gek vind ik het niet dat iemand zijn telefoon meeneemt, neem hem zelf ook mee alleen gebruik hem nooit in de gym of iemand moet mij bellen.
.Lol daar hebben wel meer jongeren last van tegenwoordig, je zou eens een uurtje niet bereikbaar zijn.
waar ik me aan irriteer deze dagen, van die lauwe beachboy turken die nu vast bij ons trainen en stuk voor stuk breed denken te zijn terwijl ik nog nooit zulke magere mannetjes heb gezien. En ze dan betrappen op praten over steroiden en kuurtjes want oh oh dat is de bom... zulke gasten moet je gweoon de gym uittrappen vind ik.
Komt dus gewoon trainen om te kunnen zeggen dat ze traint, dat ze dus wel moeite doet maar dat het gewoon genetisch bepaald is dat ze niet kan afvallen!Hahaha, idd. Ik heb zo de indruk dat fitnesscentra de nieuwe café's aan het worden zijn. De praat die je daar aan de bar mag horen is vaak nog erger dan die van de dorpsgekken hier na een pint of 10.
Bij ons zit er een meisje van eind de twintig dat kampt met wat overgewicht (niet te veel, niet te weinig, je kent die types wel) en haar "work-out" is al maanden dezelfde: 15 minuten fietsen en 15 minuten wandelen op de loopband (snelheid heb ik eens afgelezen: 4,5 km/u). Denkt zij nu echt dat ze daar iets mee zal bereiken![]()
En meteen daarna naar de frituur waarschijnlijk.mensen dat in hun bloot bovenlijf komen traine ... Opzich niets mis mee maar het is echt niet hygienisch ! =D => resultaat : zwarte benches met mooie witte strepen op !
Degene die het doen zijn dan ook meestal beachboys met fraaie asperge-armen ^^ en tandestokers van benen....