AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Naakte turken die als ze de sauna uitkomen eerst een paar minuten naakt met hun ogen dicht op een bankje in de kleedkamer gaan ligen... met de benen wijd...

Omg idd... Tijdje terug nog liep er turk van rond de 20 naakt de sauna uit, met een stijve cavia... Ik haast mij ook gewoon altijd in mijn kleedkamer, ben er hoogstends 1 minuut in.

Vrouwen die gaan bellen tijdens hun cardio workout op speakerfunctie.

Zo'n wanker die met te veel streken rondloopt. Hij zit dan ook langer aan de bar dan dat hij daadwerkelijk traint. Vóór de training zit hij een 45 minuten aan de bar met de instructrice van dienst te lullen. Na de training nog eens 45 minuten. "Trainen" doet hij misschien een uur. Is ook de "vriend" van iedereen. Beschouwt de sportschool als een café, een sociale ontmoetingsplaats.

Ook al heb ik geen last van die gozer, ik kan niet tegen dat soort mensen. :)

Zo'n wanker die met te veel streken rondloopt. Hij zit dan ook langer aan de bar dan dat hij daadwerkelijk traint. Vóór de training zit hij een 45 minuten aan de bar met de instructrice van dienst te lullen. Na de training nog eens 45 minuten. "Trainen" doet hij misschien een uur. Is ook de "vriend" van iedereen. Beschouwt de sportschool als een café, een sociale ontmoetingsplaats.

Ook al heb ik geen last van die gozer, ik kan niet tegen dat soort mensen. :)

Hahaha, idd. Ik heb zo de indruk dat fitnesscentra de nieuwe café's aan het worden zijn. De praat die je daar aan de bar mag horen is vaak nog erger dan die van de dorpsgekken hier na een pint of 10.

Bij ons zit er een meisje van eind de twintig dat kampt met wat overgewicht (niet te veel, niet te weinig, je kent die types wel) en haar "work-out" is al maanden dezelfde: 15 minuten fietsen en 15 minuten wandelen op de loopband (snelheid heb ik eens afgelezen: 4,5 km/u). Denkt zij nu echt dat ze daar iets mee zal bereiken???

ik snapte de curlen in het squatrek nooit maar deze week heb ik het echt vaak gezien :o

Gisteren ene die iets te pikant gegeten had ofzo. Elke keer die iets of wat hoog in gewicht ging heffen kon die zijn darmen niet meer onder controle houden en aangenaam rook het niet :P

zo gek vind ik het niet dat iemand zijn telefoon meeneemt, neem hem zelf ook mee alleen gebruik hem nooit in de gym of iemand moet mij bellen.

Lol daar hebben wel meer jongeren last van tegenwoordig, je zou eens een uurtje niet bereikbaar zijn :P.

waar ik me aan irriteer deze dagen, van die lauwe beachboy turken die nu vast bij ons trainen en stuk voor stuk breed denken te zijn terwijl ik nog nooit zulke magere mannetjes heb gezien. En ze dan betrappen op praten over steroiden en kuurtjes want oh oh dat is de bom... zulke gasten moet je gweoon de gym uittrappen vind ik.

Lol daar hebben wel meer jongeren last van tegenwoordig, je zou eens een uurtje niet bereikbaar zijn :P.

waar ik me aan irriteer deze dagen, van die lauwe beachboy turken die nu vast bij ons trainen en stuk voor stuk breed denken te zijn terwijl ik nog nooit zulke magere mannetjes heb gezien. En ze dan betrappen op praten over steroiden en kuurtjes want oh oh dat is de bom... zulke gasten moet je gweoon de gym uittrappen vind ik.

Ach ja ze mogen gerust over koetjes en kalfjes praten, zolang ze mijn training maar niet dwarszitten.

Hahaha, idd. Ik heb zo de indruk dat fitnesscentra de nieuwe café's aan het worden zijn. De praat die je daar aan de bar mag horen is vaak nog erger dan die van de dorpsgekken hier na een pint of 10.

Bij ons zit er een meisje van eind de twintig dat kampt met wat overgewicht (niet te veel, niet te weinig, je kent die types wel) en haar "work-out" is al maanden dezelfde: 15 minuten fietsen en 15 minuten wandelen op de loopband (snelheid heb ik eens afgelezen: 4,5 km/u). Denkt zij nu echt dat ze daar iets mee zal bereiken???
Komt dus gewoon trainen om te kunnen zeggen dat ze traint, dat ze dus wel moeite doet maar dat het gewoon genetisch bepaald is dat ze niet kan afvallen! :) En meteen daarna naar de frituur waarschijnlijk.

Die fitnesscentra zitten vol met clowns die komen om vriendjes te maken, zoveel is wel duidelijk. Sommigen staan zelfs in groepjes te lullen over de vrouwen die aant cardio'en zijn. In dat geval wel irritant als ze bankjes bezet houden.

Zoals al eerder gezegd, mensen die hun spullen niet opruimen, zelfs niet als je diegene er al een paar keer op aangesproken hebt..

Of mensen (too much cash, jongeren, etc.) die je gewoon negeren of denken dat ze zelfs alles weten als je hem/haar wilt uitleggen hoe een oefening correct uitgevoerd moet worden..

mensen dat in hun bloot bovenlijf komen traine ... Opzich niets mis mee maar het is echt niet hygienisch ! =D => resultaat : zwarte benches met mooie witte strepen op !

Degene die het doen zijn dan ook meestal beachboys met fraaie asperge-armen ^^ en tandestokers van benen....

mensen dat in hun bloot bovenlijf komen traine ... Opzich niets mis mee maar het is echt niet hygienisch ! =D => resultaat : zwarte benches met mooie witte strepen op !

Degene die het doen zijn dan ook meestal beachboys met fraaie asperge-armen ^^ en tandestokers van benen....

Doen ze dit serieus? Dat zou ik echt vies vinden.. Doet Niemand er wat aan dan? Zegt niemand trek is ff een shirtje aan? Ik zou me der dood aan irriteren want die zullen wel om de minuut hun beachbodies in de spiegel checken... Verschrikkelijk zeg

pmg, trainen zonder shirt.... Ik zou nog de slappe lach krijgen:roflol: (Behalve als het een beest is natuurlijk)

Terug
Naar boven