MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

beest of niet shirt aan... ik wil echt niet in de zweet van een ander benchen

=) neen niemand zegt wat ; u wanna know why ? --> de baas van de fitness doet het zelf lol ! :D wicked !!!!!

Mja die beachboys staan ook altijd te posen met hun kippeborst ....

ik mag zelf ook graag eens trainen zonder shirt, maar doe dit alleen als er niemand is die zich eraan zou kunnen storen.
nooit in de gym dus, maar gewoon thuis :D

gelukkig is het in mijn gym reglementair verboden dit te doen, er is al een BBer voor buitengezet :rolleyes:

Dat ik aan het squatten was, naar de andere kant van de zaal ging om een schijfje van 2,5kg te halen. Toen ik terug kwam was 1 kant van de stang ineens leeg gehaald. De dader was spoorloos:p.

Dat ik aan het squatten was, naar de andere kant van de zaal ging om een schijfje van 2,5kg te halen. Toen ik terug kwam was 1 kant van de stang ineens leeg gehaald. De dader was spoorloos:p.

En je stang viel niet op de grond door al dat gewicht aan 1 kant???

mensen, die toestellen / bankjes bezet houden terwijl ze staan te praten. en na een half uur toch vertrekken zonder hun toestel/bank gebruikt te hebben

mensen, die toestellen / bankjes bezet houden terwijl ze staan te praten. en na een half uur toch vertrekken zonder hun toestel/bank gebruikt te hebben

ik vraag het altijd of ik er bij kan(alleen als ze staan te ouwe h**ren. bij iemand die serieus traint laat ik gewoon lekker gaan. weet hoe irritant het is)

Geen antwoord: ga ik gewoon lekker knallen
wel antwoord maar duurt te lang: ga ik gewoon lekker knallen

ouwehoeren doe je maar in de kroeg. ijzer buigen in de gym

ik vraag het altijd of ik er bij kan(alleen als ze staan te ouwe h**ren. bij iemand die serieus traint laat ik gewoon lekker gaan. weet hoe irritant het is)

Geen antwoord: ga ik gewoon lekker knallen
wel antwoord maar duurt te lang: ga ik gewoon lekker knallen

ouwehoeren doe je maar in de kroeg. ijzer buigen in de gym

Dat werkt alleen niet overal.. Vaak zitten ze te bellen of te ouwehoeren met andere mensen er nog eens omheen.. ga je dan ruzie zoeken heb je vaak zelf de problemen ervan :P

Maar het is zo damn irritant om die gasten te zien ouwehoeren aan de telefoon.. pff..

Mensen die boos worden als je vraagt hoeveel keer ze nog moeten, terwijl ze al 20 minuten praten...

Ik vroeg laatst aan iemand hoeveel setjes hij nog moest.
'Ik ben nog wel even bezig'

2 setjes later wastie weg...
:fuu:

instructeurs die het goede voorbeeld geven door absoluut niks op te ruimen

:fuu:

Opruimen is goed maar als alle dumbbells al door elkaar liggen denk ik ook **** it.

Maar het blijft irritant als alles door elkaar ligt.

• Like
Waarderingen: Knox
wat is er irritant in de sportschool, 1 woord:

HUISWIJFEN

Mensen die FIFA spelen op hun mobiel terwijl ze aan het trainen zijn ( true story )

Vandaag lag er iemand op een matje crunches te doen in het squatrek. No joke. Ik moest squatten dus ik vroeg even of ik er bij kon. Hij lag daar dus omdat als hij gewoon in de zaal ging liggen bang was dat mensen over hem heen zouden lopen...

@fhoc hem bij de oor pakken en en wegslepen naar de uitgang :p

Terug
Naar boven