XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die denken dat ze heel stoer bezig zijn in de gym, maar eigenlijk geen bal verstand hebben wat ze nu eigenlijk aan het doen zijn.
En als je dan vraagt welke spiergroep ze aan het doen zijn, zeggen ze makkelijk dat ze met de biceps bezig zijn terwijl het dus de triceps zijn,,zooo jammer
En dat eeuwige geslinger met de gewichten, omdat het dus eigenlijk te zwaar is..

Aghja, ik kom er om te trainen, en als het lekkere vrouwen zijn vind ik het ook iritant, het enige positiefe aan lekkere vrouwen is dat ik een lichte test boost krijg, en een paar PRtjes erbij kan maken :)

Vandaag iemand die (letterlijk!) aan het fluiten was tijdens het bankdrukken.
Ik snap dat niet.

Iemand die op een machine, met een arm flyes deed, met de andere de telefoon vast heeft, zegt ie 'wacht effe' wisselt ie van arm, telefoon aan andere oor, en gaat ie door met reppen :roflol: Toen ik naar het kraantje liep na het deadliften zat ie er nog te bellen :Z

Mensen die denken dat je de BP verkeerd doet omdat je CGBP doet
Mensen die anderen geniepig uit staan te lachen
Mensen die niet antwoorden als je vraagt of ze ergens mee klaar zijn (nee ze zijn niet doof)

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Iemand die op een machine, met een arm flyes deed, met de andere de telefoon vast heeft, zegt ie 'wacht effe' wisselt ie van arm, telefoon aan andere oor, en gaat ie door met reppen :roflol: Toen ik naar het kraantje liep na het deadliften zat ie er nog te bellen :Z
Ik snap sowieso nooit waarom mensen een telefoon meenemen, laat die lekker thuis ofzo :rolleyes:

Mensen die denken dat je de BP verkeerd doet omdat je CGBP doet
Mensen die anderen geniepig uit staan te lachen
Mensen die niet antwoorden als je vraagt of ze ergens mee klaar zijn (nee ze zijn niet doof)

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Ik snap sowieso nooit waarom mensen een telefoon meenemen, laat die lekker thuis ofzo :rolleyes:

In mn telefoon staat mn trainingschema, en hou ik meteen mn reps en sets bij of ik vergeet ze :D

Dat ik 45 euro per maand betaal in mijn health center, en dat ze nog moeilijk gaan doen als ik nog een appel wil pakken(Had er 2 op, die 3de mog ik dus niet -.-)

Lol, vandaag bleef ik iets langer in de gym omdat er een vriend iets later was gekomen. Ik zei dat ik effe weg ging aan de barmedewerkster en die zei oke ;p.
Kwam ik binnen met een zak nootjes en wat te drinken. Gelukkig heeft ze er niks van gezegt haha. :p

Lol, vandaag bleef ik iets langer in de gym omdat er een vriend iets later was gekomen. Ik zei dat ik effe weg ging aan de barmedewerkster en die zei oke ;p.
Kwam ik binnen met een zak nootjes en wat te drinken. Gelukkig heeft ze er niks van gezegt haha. :p
Wat had ze er dan van moeten zeggen? :o

In de regels staat dat er geen eten genuttigd mag worden in de gym.
Ik bleef dus langer en moest dus mijn maaltijd nemen he.
Wat een regel. Sjonge jonge.. Kan begrijpen dat het een zooi KAN geven, maar als iedereen er gewoon normaal mee om gaat moet het prima kunnen imo

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

Ik heb 1x gebelt omdat het moest... voor de rest zeg ik al die mensen ik ben ff sporten dus reageer niet en negeer ze :D
:thumbs::D

Bij ons is er 1 regel, 'handdoek verplicht' en de ongeschreven regel, doe wat je wilt, maar ruim je teringzooi op :D

ik heb nooit irritaties, meer wtf'jes.
een waarschijnlijk hetero (ze hadden het over chickies versieren)'
die met deze voorste las rond liep.

img-thing?.jpg

Mensen die bij het betreden of verlaten van de kleedkamer de deur open laten staan.. In de kerk/moskee geboren?

Mensen die 3 apparaten reserveren doormiddel van 3 handdoeken erop te leggen
:slap:

of als er 4 graat magere jongeren bij een decline bankje staan te schreeuwen, en er maar 1 iemand een oefening doet met 4 herhalingen

kom op zeg. ga lekkere flippo'en, goed voor de schouders

Dat er bijna alleen maar mietjes trainen bij ons(op mssh 10 man na).
Ik ga gistere 220 op reps squatte en heel de gym zit je gelijk aan te gapen stik irri.

Terug
Naar boven