Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Er staat steeds dezelfde muziek op in mijn sportschool. Waarom draaien ze niet eens wat anders? Volgens mij hebben ze een computer vol met muziek, maar ze draaien steeds dezelfde mix. Ze draaien steeds hetzelfde riedeltje. Er staan nummers zat op die computer maar ze wisselen niet af. Ze moesten eens wat andere muziek opzetten, het is vervelend om steeds dezelfde nummers aan te horen. Een beetje afwisseling zou leuk zijn. Gewoon eens een ander nummer draaien anders wordt het zo eentonig. Het gaat gewoon tegenstaan als men steeds maar hetzelfde hoort. Ze zouden eens iets anders moeten draaien dan steeds dezelfde nummers. Anders raakt men afgestompt door de muziek in plaats van gemotiveerd. Zet eens iets anders op!

Ben ik de enige die vindt dat bovenstaand verhaaltje ook in 1 zin geformuleerd had kunnen worden. Damn..:D

Dat had inderdaad gewoon één zin kunnen zijn ja:o

Tenzij je niet in nl woont is dat echt supergay. Dat betekent namelijk dat je de tas uit buitenland bij een a&f shop hebt meegenomen en er hier mee gaat paraderen.

Sws een gay . Oooh gossie ik heb abercrombbie uit Amerika.
Echt een kakkermerk, bah bah bah!

Dat er bijna alleen maar mietjes trainen bij ons(op mssh 10 man na).
Ik ga gistere 220 op reps squatte en heel de gym zit je gelijk aan te gapen stik irri.

Je bent niet gelijk een mietje als je geen 220 kg kan squatten. En als ik iemand 220 kg voor reps zie squatten sta ik ook kijken, ook pure bewondering! :)

Ben ik de enige die vindt dat bovenstaand verhaaltje ook in 1 zin geformuleerd had kunnen worden. Damn..:D

Bij ons staat steeds dezelfde eentonige muziek op in de gym die nooit veranderd wordt en die dus ook demotiverend werkt!

Gisteren terug een bendje jonge basketballers bezig gezien.

Zegt de coach dat ze nog moeten "squats doen". Begint die ene daar met dumbbells van 4 kg door z'n rug te gaan en maar een beetje door z'n knieën. Vraagt die coach of ie het al voelt (denk zo'n 8 reps), "ja hoor, amai" zegt die.

Dan volgende setje zei de coach dat die gast maar 10 kg dumbbells moest nemen. "WAT, TIEN??" hoor ik die gast zeggen :D . Doet ie een setje, zegt ie, "voel het nog beter, pff zwaar."

Kon me nog maar net inhouden om niet te schaterlachen. Die gasten weten echt van niets, en dan nog met een coach en alles komen trainen, mooi om bezig te zien.

schaterlachen? :roflol:

-Een turk met redelijke armen en borst, die zegt dat hij nog nooit rug heeft getraind en ook nooit rug traint( vroeg aan mij waar T-bar row voor was)

-Ouwe mensen die een smith bezet houden, als ik een keer in de smith wil benchen omdat ik daar s zin in hebt, dat ze hem bezet houden okee, maar ze zijn zo licht aan het benchen dat ze de bar bovenin soort loslaten en klein beetje laten zweven, en daarna gaan zeggen tegen mensen dat ze zwaarder moeten trainen.

-Skinny superdudes, die veel te veel gewicht gebruiken met benche en de bar nog geen 10cm laten zakken.

-Mocro's die veel gewicht erop gooien bij benchen, en elke rep met een deadliftende spotter werken en een rom van 10cm hebben, heb ze nog nooit zonder spotter zien drukken.

-Spinners in de gym, die komen na hun spinning uurtje, nog s de sportschool in, stinken als een mother****er alles bezweet achterlaten, damn.

-Foute muziek in the gym, vandaag stond er gewoon een cd van alicia keys op, echt te fout gewoon.

Laatst bewerkt:
Trainee die weten waar je gay tassen kan kopen.

vandaag erachter gekomen dat mijn gym een squatrack had (heeft?) en het niet zet, maar wel plaats heeft voor 2 smiths :fuu:³

Mensen die bij het betreden of verlaten van de kleedkamer de deur open laten staan.. In de kerk/moskee geboren?

Zie niet echt de link maar goed :D

Ik erger me aan mensen die denken dat ze alles mogen in de GYM ter nadele van andere natuurlijk...

Terug
Naar boven