AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Eergister stel nieuwe ecto's heb me kapot gelachen.
bij elke oefening die ze deden zaten ze te spartelen omdat het gewicht te zwaar is.
maargoed het spartelt eventjes wisselt dan van arm gaat weer vrolijk verder terwijl er nog steeds GEEN beweging in de dumbbell is.
Een andere jongen trekt z'n rug zo krom als een banaan bij het deadliften lijkt me nou niet supergezond.

En over muziek gesproken hier word gewoon bruno mars en katy perry en andere onzin gedraait. perfect voor de motivatie...
Gelukkig zijn er soms ook paaldanseresen met super korte broekjes en een lekker kontje dat is pas motiverend.

Komt een volwassen vent in het kleedlokaal, zegt niks. Ik kijk hem aan en zeg hoi, meneer kijkt alsof water brand. Hem even uitlegt dat een gewoon "hoi" er wel vanaf moet kunnen. Antwoord van die leipo: "dat moeten mensen zelf weten". WTF "iemand groeten is gewoon algemene beleefdheid". Meneer: "ja daar heb je misschien gelijk in".
Dit is dan een vent van ongeveer 40 jaar :mad:

Komt een volwassen vent in het kleedlokaal, zegt niks. Ik kijk hem aan en zeg hoi, meneer kijkt alsof water brand. Hem even uitlegt dat een gewoon "hoi" er wel vanaf moet kunnen. Antwoord van die leipo: "dat moeten mensen zelf weten". WTF "iemand groeten is gewoon algemene beleefdheid". Meneer: "ja daar heb je misschien gelijk in".
gast...

Ja joh, ik heb aangeleerd gewoon niemand te groeten, doe dat pas als iemand mij groet.. (Ben dan overigens altijd bereid gewoon terug te groeten..) Soms kom je mensen tegen die je al jaren in die gym ziet lopen, en zij jou ook.. denk je ze gewoon te groeten of te knikken, draaien ze OF hun kop om, OF ze kijken je aan van ''Wtf!'' dus gewoon aanleren het nooit zelf te doen, sta je ook niet voor schut als iemand schijt aan je heeft ;)

Ooh wat kan ik me toch irriteren aan een wijf wat echt vaak in de gym is, en met vaak bedoel ik echt dagelijks... Sta ik daar weer lekker hardcore cardio te doen (cuttingmode!) gaat ze serieus opmerkingen maken dat ik me niet zo uit moet sloven (hiit) terwijl ze zelf op een loopband 5km per uur loopt met een betterbelly om en een pens waar je een Afrikaans land toch zeker een maand mee moet voeden. Als ik dan iets terug zeg (in de trant van: 'heb je de afgelopen tijd wel eens in de spiegel gekeken dikke walrus') dan zegt ze serieus dat ik niet gezond dun ben!

Vanmiddag toen ik cable flyes aan het doen was zat zo'n fatsig ventje mij de hele tijd aan te gapen :mad: en als ik terug keek, bleef hij ook gewoon kijken....

Ik ben al in 4 gyms geweest. 2 in Gent, 1 in Dendermode, 1 in Hamme en overal de volgende regel: "gelieve geen eigen drank en eten". In Hamme komt de eigenaar zelf controleren of je niet drinkt in de kleedkamer. Jullie hebben geluk dat jullie zomaar drinken mogen meepakken, wou dat ik zo kon trainen...

Wij mogen ons eigen drinken meenemen, en we krijgen er ook gratis aangeboden (water en een soort sportdrank).

Ik ben al in 4 gyms geweest. 2 in Gent, 1 in Dendermode, 1 in Hamme en overal de volgende regel: "gelieve geen eigen drank en eten". In Hamme komt de eigenaar zelf controleren of je niet drinkt in de kleedkamer. Jullie hebben geluk dat jullie zomaar drinken mogen meepakken, wou dat ik zo kon trainen...
Belgie he

bij ons (belgische gym) mag je wel eten en drinken meenemen
de eigenaar is gewoon woest over het feit dat er sommigen hun bananeschillen in de pmd-vuilbak deponeren,lol

PMD-verpakkingen bestaan uit Plastic flessen en flacons, Metalen verpakkingen en Drankkartons. Daar horen dus zeker geen bananenschillen in :D

Mijn WTF moment... Begin ik dus met benchpress, met lege stang om lekker op te warmen. Lich ik dus in de begin positie, komt er opeens een vent van rond de 40 naar me toe, en legt ZONDER mijn toestemming 2x 20KG op mijn barbell, hij knikt naar me en zegt ''kommop we proberen 40 kilo! Je kan het wel ik help je!'' en ging ook in de spotpositie staan.....

:roflol:??

Er lopen echt rare mensen in de sportschool rond haha wtf.

Terug
Naar boven