XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

komt nog bij dat hij ook wel heel erg klein en heel licht is en niet al te charmante kop heeft. Lijkt allemaal net iets té.
excuses als dit geen grap is en ik je nu dus in feite beledig:)

Laatst bewerkt:
Jongens met petjes op.
Mensen die naar elkaar roepen door de gym, van boven naar beneden.
Mensen die je continue aan blijven staren.
Mensen die teveel blijven lullen.

Mensen die mijn kleding in de prullenbak verstoppen terwijl ik zit te trainen, zodat ik in mijn sportkleding (hemd + fietsbroek) naar huis moet fietsen (15km) door de vrieskou en sneeuw. :mad:

Gisteravond was ik ook weer aan het trainen. Hierbij moest ik onder andere bankdrukken. Hiervoor heb ik aan een knakker gevraagd of hij even voor me kon spotten. Bij het laatste setje kreeg ik het gewicht niet goed omhoog, en die kerel hielp niet eens. Hij stond wat te lachen en nep swaffel bewegingen te maken. :s Anderen stonden ook mee te lachen. Wat een eikels!!

Het viel wel mee, ik heb het gewicht er maar afgerold, naar mijn knieen:) Jammer genoeg heeft een van die lui het hele spektakel gefilmd met zijn mobiel, en dat filmpje gaat nu rond in het fitnesscentrum ???

Rofl kapotlachen wahahahahhah

homomuziek

Ben ik nu alleen benieuwd naar dat filimpje

Mensen die alleen maar lullen en niks doen op de sportschool. Of mannetjes die blijkbaar veel aandacht nodig hebben en veel herrie maken en na elke set rondjes gaan lopen en aan hun spieren gaan zitten voelen of ze al gegroeid zijn.

Moet ook maar even wat melden hier nu ik eraan denk.

Ik houd van rockmuziek en al helemaal tijdens het trainen. Kan me er goed mee oppeppen om er vol tegenaan te gaan.
Het was zeer rustig in de sportschool en dan vinden ze het niet erg als je zelf wat muziek selecteert dus ik een lijstje maken met wat rockmuziek als metallica en nirvana, valt mee dus.
Ik ben bezig met mijn rows, cleans etc. dat er 2 meisjes van misschien 16jr binnen komen en vrijwel direct opvallend luid zodat iedereen het zal horen elkaar vertellen wat voor k*tmuziek ze het wel niet vonden en hoe je dit nou kan luisteren (smells like teen spirit, toepasselijk dus :rolleyes: ).
Trainen nee hoor, alleen een beetje op de toestellen zitten en lullen met elkaar :headbang:

Kijken ze je wanneer je aan het deadliften bent nog vreemd dat je je kont wat naar achteren steekt :booty:

Kreeg in het begin sowieso blikken alsof ik van een andere planeet kwam als ik aan het squaten of liften was :p
Gelukkig zijn er nu meer mensen die flink aan het trainen zijn met degelijke gewichten maar ze blijven k*tmuziek als RnB en van die softe trancezooi draaien. Misschien toch eens tijd voor een MP3 speler :rocker:

GSMs die constant afgaan als je gezig bent. Er zou beter eens een dumbbell opvallen of zo.

GSMs die constant afgaan als je gezig bent. Er zou beter eens een dumbbell opvallen of zo.
Zorg er dan voor dat er per ongeluk een dumbbell op valt :)

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

Moet ook maar even wat melden hier nu ik eraan denk.

Ik houd van rockmuziek en al helemaal tijdens het trainen. Kan me er goed mee oppeppen om er vol tegenaan te gaan.
Het was zeer rustig in de sportschool en dan vinden ze het niet erg als je zelf wat muziek selecteert dus ik een lijstje maken met wat rockmuziek als metallica en nirvana, valt mee dus.
Ik ben bezig met mijn rows, cleans etc. dat er 2 meisjes van misschien 16jr binnen komen en vrijwel direct opvallend luid zodat iedereen het zal horen elkaar vertellen wat voor k*tmuziek ze het wel niet vonden en hoe je dit nou kan luisteren (smells like teen spirit, toepasselijk dus :rolleyes: ).
Trainen nee hoor, alleen een beetje op de toestellen zitten en lullen met elkaar :headbang:

Kijken ze je wanneer je aan het deadliften bent nog vreemd dat je je kont wat naar achteren steekt :booty:

Kreeg in het begin sowieso blikken alsof ik van een andere planeet kwam als ik aan het squaten of liften was :p
Gelukkig zijn er nu meer mensen die flink aan het trainen zijn met degelijke gewichten maar ze blijven k*tmuziek als RnB en van die softe trancezooi draaien. Misschien toch eens tijd voor een MP3 speler :rocker:
Wat klaag je. Ik heb niet eens 16 jarige meisjes in mn gym :(

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

Eigenaar sportschool is ex-gymleraar en heeft een deal met de naastgelegen middelbare school dat scholieren tot iets van 5 uur goedkoop kunnen trainen.
Meisjes/jonge vrouwen heb ik totaal geen problemen mee :D maar als ze op zo een trieste manier gaan zeiken ipv vragen of er wat anders op kan oid... :stfu:

Overigens wel opvallend dat ze ophielden nadat ik een opmerking maakte als 'Is toch juist lekker, beetje energie' toen ze al een paar minuten praktisch naast me stonden te zeuren tegen elkaar :D

Mannen die via de spiegels lopen te gluren en in de volle overtuiging zijn dat je het niet ziet...... (we zien jullie wel hoor:wave:)

Vrouwen (hier niet maar wel in NL) die "dressed up" komen trainen. In de kleedkamer nog effe make up bijwerken, haar goed doen enzo.... Wat kom je doen? Trainen of een modeshow lopen?

Mannen die via de spiegels lopen te gluren en in de volle overtuiging zijn dat je het niet ziet...... (we zien jullie wel hoor:wave:)

Vrouwen (hier niet maar wel in NL) die "dressed up" komen trainen. In de kleedkamer nog effe make up bijwerken, haar goed doen enzo.... Wat kom je doen? Trainen of een modeshow lopen?

Dat kan je ze toch niet kwalijk nemen?
Als er mensen zijn met een hoog testo gehalte zijn het wel mannen in een sportschool. En als er dan zulke vrouwen rondlopen als jou dan is de cirkel rond.

dude je bent 20 dat valt onder pedofilie...

Dat kan je ze toch niet kwalijk nemen?
Als er mensen zijn met een hoog testo gehalte zijn het wel mannen in een sportschool. En als er dan zulke vrouwen rondlopen als jou dan is de cirkel rond.

Ik neem 't zo ook niet kwalijk!!! Maar ik vind het irritant dat ze denken dat je het niet door hebt. Kijk gewoon, niet gluren! Zeg desnoods gedag! Ook zoiets irritants; je ziet sommige mensen dagelijks op de sportschool en er kan geen lachje vanaf. Kom je ze buiten tegen weten ze ook ineens niet meer wie je bent...... :p

Terug
Naar boven