markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
homegym zeker
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
hihi ik heb dumbbells tot 60 kg. Pelikaan Amersfoort!fff groningen heeft ook al een squatrek en meerdere benches gekregen. dumbbells wel tot maar 32 kg idd is omdat ze meer welness willen zijn dan 'hardcore'
Dat noemen ze netjes op hun beurt wachtenlaatst, ik begin aan een apparaat(rug oefening) gaat er naast me op een ander apparaat een vrouw zitten (van 60 ofzo) en bleef maar zitten niksenik klaar, en toen ging zei erop
![]()

Mensen die zichzelf cool vinden omdat ze gespierd zijn.
Mensen die tussen elke twee sets hun gsm bekijken aslof ze populair zouden zijn.
Mensen die niet vragen of ze een toestel mee mogen gebruiken maar het gewoon doen.
Mensen die teveel in de spiegel kijken of geforceerd in houdingen lopen waar hun lichaamsbouw hen totaal niet toe dwingt.

Toch heb ik m ALTIJD bij me in de gym, weliswaar er ook een iPod op zit, maar toch (A)gsm moet je btw helemaal niet bij je hebben in de gym!
Toch heb ik m ALTIJD bij me in de gym, weliswaar er ook een iPod op zit, maar toch (A)

Ze moeten zo een stoorzender ophangen in de sportschool zodat alle mobieltjes geen bereik meer hebben, dan is het opeens een stuk rustiger.
Tevens irriteer ik me mateloos aan alle opscheppers, mensen die zich zo geweldig voelen en het nodig vinden dit aan iedereen kenbaar te maken.
Guess what, we dont care.