MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Fit for free in Enschede hebben we het voor elkaar gekregen dumbbells tot 40 kilo te krijgen, en een squatrek komt er ook aan:D.

Waar ik me aan irriteer is zwakke mensen:)

Laatst bewerkt:
fff groningen heeft ook al een squatrek en meerdere benches gekregen. dumbbells wel tot maar 32 kg idd is omdat ze meer welness willen zijn dan 'hardcore'

Mensen die zichzelf cool vinden omdat ze gespierd zijn.
Mensen die tussen elke twee sets hun gsm bekijken aslof ze populair zouden zijn.
Mensen die niet vragen of ze een toestel mee mogen gebruiken maar het gewoon doen.
Mensen die teveel in de spiegel kijken of geforceerd in houdingen lopen waar hun lichaamsbouw hen totaal niet toe dwingt.

Mensen die hun setjes recht voor het dumbbellrack gaan doen(soms met bankje en al) waardoor ik moet wachten totdat ze klaar zijn.

vorige week lekker aan het trainen, komt daar een gastje binnen, en begint met z'n rug oefeningen.
2 min later zit hij daar op z'n gemak in een boekje te bladeren.... :eek:
Ik wist niet wat ik zag, op z'n gemak aan het uitblazen enz!
Blijf dan thuis é.. :fuu:

laatst, ik begin aan een apparaat(rug oefening) gaat er naast me op een ander apparaat een vrouw zitten (van 60 ofzo) en bleef maar zitten niksen ??? ik klaar, en toen ging zei erop :o

Dat noemen ze netjes op hun beurt wachten :)

ja maar dan houden ze dat andere apparaat bezet voor een ander? ga dan ff lekker wat anders doen ofzo :rolleyes:

owja, ook zo'n hekel aan van die huisvrouwtjes die constant zitten te praten en alles bezet houden :mad:

Mensen die zichzelf cool vinden omdat ze gespierd zijn.
Mensen die tussen elke twee sets hun gsm bekijken aslof ze populair zouden zijn.
Mensen die niet vragen of ze een toestel mee mogen gebruiken maar het gewoon doen.
Mensen die teveel in de spiegel kijken of geforceerd in houdingen lopen waar hun lichaamsbouw hen totaal niet toe dwingt.

Waar mensen zich aan storen zegt vaak een hoop over henzelf. Oftewel jij bent niet cool, niet gespierd, en niet populair! :D

grapje man, bn het wel met je eens, gsm moet je btw helemaal niet bij je hebben in de gym!

Toch heb ik m ALTIJD bij me in de gym, weliswaar er ook een iPod op zit, maar toch (A)

ik niet, anders ga ik alsnog opnemen/terug smsen en dergelijke, en dat is slecht voor mn training. Nu kun je natuurlijk stellen dat je niet per se hoeft op te nemen en terug te smsen, maar dan zie ik weer niet in waarom ik mn telefoon bij me zou moeten hebben ???
muziek staat niet op mn telefoon mr op mp3speler, dus daarvoor hoeft t ook niet, en op deze manier loopk ook niet het risico datk em laat liggen of dat r een 25kg schijf op valt :D

Dat er geen toilet is in de kleedkamer. Wel zo'n staan-toilet, maar als je de grote boodschap moet doen, moet je altijd naar heel vanvoor gaan.

Mag je jezelf niet meer cool vinden als je gespierd bent tegenwoordig ???

Wanneer je PR's deadlifts aan het zetten bent en je laat een 160kg barbell op de grond vallen van maarliefst 10cm hoogte (evenwicht verloren, shit happens) en er direct een fysio + zijn klant zeggen 'dat je ff normaal moet doen of dat ergens anders'.

Iets met blessurepreventie denk ik dan...

Ze moeten zo een stoorzender ophangen in de sportschool zodat alle mobieltjes geen bereik meer hebben, dan is het opeens een stuk rustiger.

Tevens irriteer ik me mateloos aan alle opscheppers, mensen die zich zo geweldig voelen en het nodig vinden dit aan iedereen kenbaar te maken.

Guess what, we dont care.

de enige die met zen gsm inde zaal zou mogen zitten zijn deze mensen
doctors!
mensen waarvan hun vrouw hoogzwanger/ziek is en plots hulp nodig kunnen hebben!
had nog een derde in men hoofd maar ontsnapt me net:s

Ze moeten zo een stoorzender ophangen in de sportschool zodat alle mobieltjes geen bereik meer hebben, dan is het opeens een stuk rustiger.

Tevens irriteer ik me mateloos aan alle opscheppers, mensen die zich zo geweldig voelen en het nodig vinden dit aan iedereen kenbaar te maken.

Guess what, we dont care.

If you don't care, why do you whine about it?

Terug
Naar boven