Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dat kan je ze toch niet kwalijk nemen?
Als er mensen zijn met een hoog testo gehalte zijn het wel mannen in een sportschool. En als er dan zulke vrouwen rondlopen als jou dan is de cirkel rond.

Is vaak zien en gezien worden. Moet vaak wel lachen. Zag onlangs een bovenlijfbuffel (geen benen) die zijn vriendinnetje strak in de sportkleding mee had genomen. Ze stond iedere keer als een soort paleiswachter naast zijn oefening te kijken hoe goed hij het deed. Ze deed verder helemaal niets. Na een half uur ben ik maar gestopt met me hierover te verbazen. Aan de andere kant, ik had even iets te doen in mijn rustmomenten.

Lui die mij jaloers en snakkend naar vocht aankijken als ik een lekkere, verfrissende halve liter cola wegtank na een zware trainingssessie :mad:

al die geile rotjochies die naar mijn mooie biceps gluren:mad:

mensen die niet serieus trainen of niet snappen wat het woord "trainen" betekent

mensen die stinken
mensen die onnodig aparaten bezet houden
mensen die met teenslippers komen trainen
mensen die overdreven geluid maken
mensen die smsen of bellen in de sportschool
mensen die met te grote groepen komen trainen
mensen die continu in de spiegel staan te 'flexen'
mensen die overdreven dicht voor de spiegel gaan trainen
mensen die met jan en alleman bemoeien en het altijd maar beter weten
mensen die squaten in de smith
mensen die je komen vragen of je nog lang bezig bent op dat apparaat die je op dat moment gebruikt
mensen die je niet helpen terwijl je met moeite je laatste rep er uit probeert te pompen (ala jesaja)
mensen die een te korte en/of te strakke broeken aantrekken (ik doel op mannen)
mensen die denken dat ze grappig zijn en vinden dat de gehele sportschool dit moet weten
mensen die overdreven en/of onnodig smijten met gewichten (ala branch warren)
mensen die eigenwijs zijn in het onjuist uitvoeren van oefeningen

nee ik irriteer me niet zo erg in de sportschool.

+1

Lui die je van je bankje sturen als je net bezig bent met bijv een dumbbell , omdat zij dat bankje nodig hebben voor hun oefening :mad:

vent ik snap je echt niet, hoe kun je je nou van je bankje af laten sturen?
ze mogen altijd vragen hoeveel setjes je nog moet, maar verder niet.
laat niet zo met je ****en

vent ik snap je echt niet, hoe kun je je nou van je bankje af laten sturen?
ze mogen altijd vragen hoeveel setjes je nog moet, maar verder niet.
laat niet zo met je ****en

Hij is niet serieus. Hij schrijft heleboel digen over anderen die hem pesten in de sportschool. Zijn manier om aandacht te zoeken, de vieze internetwhore

bij fit for free bij ons is zo'n irritante vent.
hij zal eind 40 zijn maar hij 's nog best buff.
alles wat hij, of zn 'maatje' doet moet de rest ook weten.
overal commentaar op, de dumbbells gaan maar tot 32 kg, en dan met 20 kg evenwicht verliezen.
en serieus om het half uur een ander shirt aan.

overal commentaar op, de dumbbells gaan maar tot 32 kg, en dan met 20 kg evenwicht verliezen.

Wel jammer dat de dumbbells bij fff maar tot 32kg gaan :( Had wel verwacht daar de megadumbbells te vinden van ronnie 90kg :(

Skinnie?

J/K :D

Wel jammer dat de dumbbells bij fff maar tot 32kg gaan :( Had wel verwacht daar de megadumbbells te vinden van ronnie 90kg :(
Bij ons maar tot de 30kg maar moet erbij zeggen dat er wel 2 dumbelstangen liggen die je zelf zo zwaar kan maken als je wilt.

Niks, mijn sportschool is echt 100% perfect :heart:

Terug
Naar boven