AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Gisteren in de gym had ik bijna een blessure opgelopen door een mogooltje...

Ik zit Guilletine te doen voor mijn bovenkant borst, ik denk ik ga even een goede setje van 8 reps op 80 kg proberen te maken(ik had op elke kant 3 schijven van 10 kg) en vervolgens ga ik naar een vriend even vragen of hij even de spotter wil zijn, nou oke ik loop terug.Ik begin me te concentreren en ik ga liggen en ik til de stang op en vervolgens valt de freaking stang bijna opzij omdat de kerel het even handig vond 2 tien kilo schijven van 1 kant af te halen omdat hij bicep curls moest maken...
Geloof er echt niks van, dit moet toch wel de grootste r*tard actie ooit zijn.
Schijven van een stang afhalen terwijl iemand nog ermee aan het liften is :roflol::roflol:

Schijven van een stang afhalen terwijl iemand nog ermee aan het liften is :roflol::roflol:

Ik heb dat wel vaker gezien bij mij. Iemand die 80kg incline bp in smith deed, haalde die even wat drinken, had iemand aan 1 kant 20/30kg eraf gehaald. Zag het net voordat hij het gewicht eruit tilde, gelukkig voor hem:rolleyes:

Veel mensen die zich hier ergeren aan het "kijken"
Mensen die kijken hoe jij je oefening doet.
Ik doe dit zelf ook vaak, zo leer je elke dag bij.
Is dat zo hinderlijk?

Veel mensen die zich hier ergeren aan het "kijken"
Mensen die kijken hoe jij je oefening doet.
Ik doe dit zelf ook vaak, zo leer je elke dag bij.
Is dat zo hinderlijk?
Er is een verschil tussen kijken hoe iemand zijn oefening doet en zitten staren als je rust tussen je setjes hebt.

Ik neem aan dat hij dat deed voordat er gelift ging worden. Desalniettemin een r*tard actie.

Mijn WTF moment... Begin ik dus met benchpress, met lege stang om lekker op te warmen. Lich ik dus in de begin positie, komt er opeens een vent van rond de 40 naar me toe, en legt ZONDER mijn toestemming 2x 20KG op mijn barbell, hij knikt naar me en zegt ''kommop we proberen 40 kilo! Je kan het wel ik help je!'' en ging ook in de spotpositie staan.....

:roflol:haha godver!

vind irritant dat dit topic nu zo verstopt is

Iedereen die vraagt of ik ziek ben omdat ik licht train door de naweeën van mijn gekneuste pols!

dan heb ik het nog sterker, en echt heel echt waargebeurd.ik stond even met mn mond vol tanden (mensen die me kennen weten dat dit snel gebeurd!;))

ik stond in de powercage, mn armen lagen te rusten op de halterstang.
was tussen 2 sets in met het squatten.

er hing 120 kg aan het halter, loopt er iemand via de buitenkant van de cage naar hetb halter toe, pakt er snel 2 schijven af, draait zich om en begint weg te lopen..................

al die tijd keek ik ernaar en dacht, dit is een grapje, dit kan niet :D

tot ie 4 meter weg was en ik riep;
DIE GA JE WEL NU WEER EVEN TERUGHANGEN ZEKER !?! :mad:

hij draait zich verschrikt om, en stamelde; sorry, ik had u niet gezien :o
om vervolgens snel de schijven terug te hangen en mety n rood hoofd weg te lopen (met lege handen nu :))

ik kon het niet laten er daarna gewoon om te lachen, echt humor dit.

dan heb ik het nog sterker, en echt heel echt waargebeurd.ik stond even met mn mond vol tanden (mensen die me kennen weten dat dit snel gebeurd!;))

ik stond in de powercage, mn armen lagen te rusten op de halterstang.
was tussen 2 sets in met het squatten.

er hing 120 kg aan het halter, loopt er iemand via de buitenkant van de cage naar hetb halter toe, pakt er snel 2 schijven af, draait zich om en begint weg te lopen..................

al die tijd keek ik ernaar en dacht, dit is een grapje, dit kan niet :D

tot ie 4 meter weg was en ik riep;
DIE GA JE WEL NU WEER EVEN TERUGHANGEN ZEKER !?! :mad:

hij draait zich verschrikt om, en stamelde; sorry, ik had u niet gezien :o
om vervolgens snel de schijven terug te hangen en mety n rood hoofd weg te lopen (met lege handen nu :))

ik kon het niet laten er daarna gewoon om te lachen, echt humor dit.

'niet gezien' tuuuurlijk ;)

Het valt me op dat er altijd schijven worden gejat bij jullie haha.

Hebben jullie gym zo weinig schijven dan?

Bij mij werden me schijven ook een keer gejat dOor een verschrikkelijk lekker wijf
Dat vond ik niet zo erg :p ze werd rood toen ik vertelde dat ik ze nog nodig had :p

Ik heb dat wel vaker gezien bij mij. Iemand die 80kg incline bp in smith deed, haalde die even wat drinken, had iemand aan 1 kant 20/30kg eraf gehaald. Zag het net voordat hij het gewicht eruit tilde, gelukkig voor hem:rolleyes:

Ik geloof dat het niet veel kwaad kan als iemand schijven aan 1 kant eraf haalt in een smith

dat het zo verschrikkelijk benauwd was ondanks een airco en ik niet zoveel fut had als anders en dus lichter ben gaan trainen... bah danheb ik er geen tevreden gevoel over na die tijd...

en die lekkere wijven die nu rond huppelen en hun te strakke shirtjes steeds recht trekken voor de spiegels en kijken of alles nog goed hangt, zodat ik weer ben afgeleid :fa:

Van die "ouderen" die je zitten aan te gapen terwijl je je grenzen aan het verleggen bent... Je "voelt" ze gewoon kijken....:(

Terug
Naar boven