jorg88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf.. dat is wel heel vaag ja.. en dan ook nog 40 kilo zeggen terwijl het dan 60 is. of jullie stang weegt 0?![]()
Mijn WTF moment... Begin ik dus met benchpress, met lege stang om lekker op te warmen. Lich ik dus in de begin positie, komt er opeens een vent van rond de 40 naar me toe, en legt ZONDER mijn toestemming 2x 20KG op mijn barbell, hij knikt naar me en zegt ''kommop we proberen 40 kilo! Je kan het wel ik help je!'' en ging ook in de spotpositie staan.....
Ergernissen van vandaag:
*een ecto Turk die denkt dat hij een hele beer is en waardeloze 'tips' geeft aan ecto's die jonger zijn
*diezelfde Turk die constant staat te lullen en dan even tussendoor wat reps gaat maken aan de lat pulldown. Reps waarbij hij zijn hele lijfje in de strijd gooit om toch maar dat blok omhoog te krijgen
*klojo (waarschijnlijk een Turk) die zijn auto zo parkeert dat enkel zijn k*tgolf past op 2 vakken
*idioot die zijn armen breed laat hangen nadat hij een paar bicep cable curls heeft gedaan

Als je gewoon ecto had gezegd snapte ik je frustratie ook wel hoor. Nu het lijkt het wel alsof je door de aanwezigheid van turken bent geïrriteerd![]()
Dat is vaak ook zo omdat ze zich gewoon te stoer gedragen in de gym.
Maar er zijn ook geregeld Belgen die me ergeren dus het blijft gelukkig wat in evenwicht.
LOL @ de 140kg dikke turk met zonnebril die voor de spiegel staat mee te zingen met phil collins
Gisteren in de gym had ik bijna een blessure opgelopen door een mogooltje...
Ik zit Guilletine te doen voor mijn bovenkant borst, ik denk ik ga even een goede setje van 8 reps op 80 kg proberen te maken(ik had op elke kant 3 schijven van 10 kg) en vervolgens ga ik naar een vriend even vragen of hij even de spotter wil zijn, nou oke ik loop terug.Ik begin me te concentreren en ik ga liggen en ik til de stang op en vervolgens valt de freaking stang bijna opzij omdat de kerel het even handig vond 2 tien kilo schijven van 1 kant af te halen omdat hij bicep curls moest maken...
lijkt mij reden genoeg om hem eventjes aan te spreken niet? Hier komt niemand aan elkanders plates, en ecto's die niet vertrouwd zijn met gymetiquette worden dit heel duidelijk gemaakt als ze het proberen
hoewel ik er toch zin in had...
hij zei aanspreken niet vechten hahaHeb ik ook gedaan, maar ik kan moeilijk daar gaan vechtenhoewel ik er toch zin in had...
![]()
Heb ik ook gedaan, maar ik kan moeilijk daar gaan vechtenhoewel ik er toch zin in had...
![]()
Al ben je 82, vechten om zoiets schiet niet op. Beetje jammer ook.leeftijd 15, vechten?? moet niet vroeger beginne -.-
snap de opmerking eerlijk gezegd niet slaat nergens op.Al ben je 82, vechten om zoiets schiet niet op. Beetje jammer ook.
Hoezo slaat het nergens op? Jij zegt: 'Moet niet vroeger beginnen.' Het zou helemaal niet moeten beginnen, toch? Sommige situaties daargelaten, natuurlijksnap de opmerking eerlijk gezegd niet slaat nergens op.