- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
Van die "ouderen" die je zitten aan te gapen terwijl je je grenzen aan het verleggen bent... Je "voelt" ze gewoon kijken....![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van die "ouderen" die je zitten aan te gapen terwijl je je grenzen aan het verleggen bent... Je "voelt" ze gewoon kijken....![]()

Vandaag samen met wat gasten aan het trainen ... komt er een meid binnen.. jaartje of 25 .. gaat ze hardlopen .. en wat gingen haar jetsers op en neer zeg .. pff was gelijk afgeleid .. hele training niets meer gedaan. Gelukkig had ik m'n rug setjes er al opzitten .. en was ik bezig met biceps

Vandaag samen met wat gasten aan het trainen ... komt er een meid binnen.. jaartje of 25 .. gaat ze hardlopen .. en wat gingen haar jetsers op en neer zeg .. pff was gelijk afgeleid .. hele training niets meer gedaan. Gelukkig had ik m'n rug setjes er al opzitten .. en was ik bezig met biceps

nah, zit niet echt gescheiden .. een grote glazen wand ertussen das wel weer prettig .. maarja.. haha

En Thomas was ze lekker? Dan kom ik volgende keer ook op Dinsdag sporten![]()

Zeer zeker was ze lekker, mjah die tijd dat zij er was .. zat jij lekker op de bouw jonge![]()
je weet toch!6. slaat nergens opWat mijn irritaties zijn:
1.) Gasten die je verschillende keren aan staan te kijken.
2.) Mensen die kletsen en een toestel bezet houden.
3.) Van die patsertjes die moeten laten zien dat ze zo sterk zijn.
4.) Gasten die met 100 man tegelijk na de sportschool gaan als groep waardoor het een gekkenhuis is, en niet meer fatsoenlijk getraind kan worden.
5.) Gasten die je raar aan staan te kijken als je de ene dag licht traint en de andere keer zwaar.
6.) Mensen die van die handschoentjes aan moeten doen, een echte man pakt het met zijn blote handen.
7.) Van die gasten die altijd hetzelfde doen, en dus geen variatie hebben.
8.) Van die vetz*kken, maar dan ook echt vet die gaan trainen maar beter eerst kunnen afvallen door fatsoenlijk te gaan eten.
9.) Stank.
10.) overdreven gekreun van sommige mannen.

Wat mijn irritaties zijn:
1.) Gasten die je verschillende keren aan staan te kijken.
2.) Mensen die kletsen en een toestel bezet houden.
3.) Van die patsertjes die moeten laten zien dat ze zo sterk zijn.
4.) Gasten die met 100 man tegelijk na de sportschool gaan als groep waardoor het een gekkenhuis is, en niet meer fatsoenlijk getraind kan worden.
5.) Gasten die je raar aan staan te kijken als je de ene dag licht traint en de andere keer zwaar.
6.) Mensen die van die handschoentjes aan moeten doen, een echte man pakt het met zijn blote handen.
7.) Van die gasten die altijd hetzelfde doen, en dus geen variatie hebben.
8.) Van die vetz*kken, maar dan ook echt vet die gaan trainen maar beter eerst kunnen afvallen door fatsoenlijk te gaan eten.
9.) Stank.
10.) overdreven gekreun van sommige mannen.
Ennuh wat nummer 8 betreft, ik heb juist respect voor mensen die te dik zijn, en ipv op hun luie reet te zitten er wat proberen aan te doen. Overigens sommigen hebben gewoon last van hun schildklier.