MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Vandaag mij ontzettend hard geirriteerd aan de sportschool eigenaar die ook aan het trainen was.

Ik deed facepulls in de latmachine,correct uitvoering en volledig gefocust op de achterste schouderkoppen, gaat die pipo zeggen dat Facepulls absoluut GEEN oefening voor de achterste schouderkoppen is maar voor je lats, hele discussie gehad dit n dat mensen die er bij stonden allemaal kijken en alles, daarna ging ik rear raises doen op incline bankje, gaat hij ook zeggen dat het geen oefening is voor je schouders maar meer voor je lats en traps, dus benk maar pissig geworden en gezegd dat mijn achsterste schouder koppen groeien als kool op facepulls en dat ie het maar uit kan zoeken met zn healthy gym wat een pipo zeg

Vandaag samen met wat gasten aan het trainen ... komt er een meid binnen.. jaartje of 25 .. gaat ze hardlopen .. en wat gingen haar jetsers op en neer zeg .. pff was gelijk afgeleid .. hele training niets meer gedaan. Gelukkig had ik m'n rug setjes er al opzitten .. en was ik bezig met biceps

Vandaag samen met wat gasten aan het trainen ... komt er een meid binnen.. jaartje of 25 .. gaat ze hardlopen .. en wat gingen haar jetsers op en neer zeg .. pff was gelijk afgeleid .. hele training niets meer gedaan. Gelukkig had ik m'n rug setjes er al opzitten .. en was ik bezig met biceps

vervelend hoor...:sukkeltje:

Zo'n post hoort toch meer in "het wat maakte mijn dag vandaag goed" topic!

Cardio en de meeste apparaten zitten bij ons afgescheiden van het krachtgedeelte :(

nah, zit niet echt gescheiden .. een grote glazen wand ertussen das wel weer prettig .. maarja.. haha

ben 3 keer gespot tijdens paused bench door dezelfde persoon... 'hij dacht dat ik het niet redde' :fuu:

Wel vrolijk verteld dat het paused bench is... en dat hij pas mocht helpen als ik lag te schreeuwen om hulp...

Pedomannetje die heletijd zit te gluren. Traint die zijn benen met de fitness toestellen voor vrouwen. Kon me lach niet inhouden haha.

Wat vind ik dit topic toch mooi.. wat een verhalen:D

slechte muziek, altijd die shit r&b of slaapverwekkende trance, doe eens iets met scheurende/beukende gitaren, dat fokt tenminste een beetje lekker op

En Thomas was ze lekker? Dan kom ik volgende keer ook op Dinsdag sporten :D

Wat mijn irritaties zijn:

1.) Gasten die je verschillende keren aan staan te kijken.
2.) Mensen die kletsen en een toestel bezet houden.
3.) Van die patsertjes die moeten laten zien dat ze zo sterk zijn.
4.) Gasten die met 100 man tegelijk na de sportschool gaan als groep waardoor het een gekkenhuis is, en niet meer fatsoenlijk getraind kan worden.
5.) Gasten die je raar aan staan te kijken als je de ene dag licht traint en de andere keer zwaar.
6.) Mensen die van die handschoentjes aan moeten doen, een echte man pakt het met zijn blote handen.
7.) Van die gasten die altijd hetzelfde doen, en dus geen variatie hebben.
8.) Van die vetz*kken, maar dan ook echt vet die gaan trainen maar beter eerst kunnen afvallen door fatsoenlijk te gaan eten.
9.) Stank.
10.) overdreven gekreun van sommige mannen.

4.) Gasten die met 100 man tegelijk na de sportschool gaan als groep waardoor het een gekkenhuis is, en niet meer fatsoenlijk getraind kan worden.
5.) Gasten die je raar aan staan te kijken als je de ene dag licht traint en de andere keer zwaar.
6.) Mensen die van die handschoentjes aan moeten doen, een echte man pakt het met zijn blote handen.
8.) Van die vetz*kken, maar dan ook echt vet die gaan trainen maar beter eerst kunnen afvallen door fatsoenlijk te gaan eten.
9.) Stank.
6. slaat nergens op ;)

9.) Stank.

Serieus als je, je dat opvalt ben jezelf ook zo iemand die altijd op anderen moet letten, dus in jouw geval moet je maar eerst eens naar jezelf kijken voordat je anderen af gaat kraken. :) Ennuh wat nummer 8 betreft, ik heb juist respect voor mensen die te dik zijn, en ipv op hun luie reet te zitten er wat proberen aan te doen. Overigens sommigen hebben gewoon last van hun schildklier.

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Ook inderdaad, af en toe is het beter vooral als je een shitload aan eelt op je handen hebt, probeer dan maar eens normaal te deadliften zonder pijn.

Terug
Naar boven