AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ja hoor, De haantjes waren weer in de sportschool. Stuk of 10 man die een half uur benchen(de spotter krijgt een halve deadlift/bb curl workout) daarna lat pulldown met halve rom en er aan hangen.

Had je'm moeten aankijken en OOOOOH REAAAAAAAALLLLY zeggen op de manier waarop jim carrey het zegt in the mask.

Maar inderdaad, ik ben nog maar een beginner in vergelijking met velen hier maar wat ik in de gym zag was om echt kwaad om te worden. Zoals de instructeur die me een rondleiding gaf en verkeerd antwoordde op mijn testvraag.
ZO erg!

AHahjajaja meeste instructeurs hebben 20jaar in de AOW gezetten en moesten weer gaan werken of fail stagairs van 18jaar...

Nja, heb vooral kennis op gedaan door bij verschillende gyms te trainen en juicers af en toe ook advies gevraagd. Nu deel ik het af en toe zelf uit... feels good brah

De kerel die ik raad had gevraagd werkte in passage fitness (verschrikkelijke club btw). Hij had een diploma kinesitherapie of lichamelijke opvoeding of zoiets. Ik vroeg hem welke oef ik kon doen voor bovenkant borst en hij zei: incline bench.
En toen zag ik iemand roeien en de instructeur gaf richtlijnen en die waren zo slecht dat ik gereageerd heb. Die jongeman trok zijn benen al in om terug te keren naar de startpositie terwijl zijn armen de volledige beweging nar zijn borst nog niet hadden gemaakt. Dus zat hij daar met een dood moment van 20 cm en die instructeur zei niks.

Mensen die naar me toe komen en netjes vragen of ze de stang ofzo mogen hebben terwijl ik het niet eens gebruik...

Mensen die naar me toe komen en netjes vragen of ze de stang ofzo mogen hebben terwijl ik het niet eens gebruik...

Dat is nog niet zo gek, aangezien je niet altijd ziet met welke oefening iemand bezig is.. soms praten mensen heel ff met iemand en staan ze 2 stappen verder weg en dan wil je ook niet altijd zomaar nonchalant voordringen :P Dus best begrijpelijk.

Als je dat echt zo vervelend vind moet je zorgen dat je niet in de buurt van stangen bent als je er toch niets mee doet????

Nee ik zit gewoon te trainen, bijvoorbeeld vandaag trainn ik me triceps en 1m verder ofzo ligt een stang op de grond die niemaand gebruikt. Komt een jongeman naar me toe zegt of hij die stang mag hebben ik zeg ja zeker hij zegt ow dank je wel...

Nee ik zit gewoon te trainen, bijvoorbeeld vandaag trainn ik me triceps en 1m verder ofzo ligt een stang op de grond die niemaand gebruikt. Komt een jongeman naar me toe zegt of hij die stang mag hebben ik zeg ja zeker hij zegt ow dank je wel...

Oh ja? mijn actie een beetje copy pasten??

Geef mij maar dan, krijg je meteen terug hehehe.

OT:

aan bezette machines die ik moet doen FUUUUUUUUUU

Waar ik echt niet tegen kan is zo'n groepje stelletje losers (lees: "ecto's) die vanop een afstand je zitten te beoordelen en uit te lachen.
Ao was ik eens bezig met mijn opwarming, want ik wist dat ik met mijn rug echt heel voorzichtig moest zijn), en was ik die op de mat aan het doen (en inderdaad, er zitten er een paar mieterige oefeningen tussen , maar dat moet dan maar he), en zag ik die fl**kers van op een afstand vrienden bij elkaar roepen die dan om het hoekje kwamen piepen.

Mijn oplossing: naast hen gaan staan en standing barbell curl, zuiver met 55 kilo. 4 setjes van 8 of zo. IN YOUR FACE, dacht ik dan maar. Ah waar is die goeie ouwe tijd waar k droog 87 kilo woog. Snel terug er heen.

55 kg, dat is 20kg aan beide kanten ongveer. dat is wel naice indd.

Ja hoor, De haantjes waren weer in de sportschool. Stuk of 10 man die een half uur benchen(de spotter krijgt een halve deadlift/bb curl workout) daarna lat pulldown met halve rom en er aan hangen.

Moet ik bekennen dat ik dat vorige training ook deed, maar wel met de bedoeling forced negatives te doen voor één training :o.

Waar ik echt niet tegen kan is zo'n groepje stelletje losers (lees: "ecto's) die vanop een afstand je zitten te beoordelen en uit te lachen.
Ao was ik eens bezig met mijn opwarming, want ik wist dat ik met mijn rug echt heel voorzichtig moest zijn), en was ik die op de mat aan het doen (en inderdaad, er zitten er een paar mieterige oefeningen tussen , maar dat moet dan maar he), en zag ik die fl**kers van op een afstand vrienden bij elkaar roepen die dan om het hoekje kwamen piepen.

Mijn oplossing: naast hen gaan staan en standing barbell curl, zuiver met 55 kilo. 4 setjes van 8 of zo. IN YOUR FACE, dacht ik dan maar. Ah waar is die goeie ouwe tijd waar k droog 87 kilo woog. Snel terug er heen.

Snap sowieso niet waarom mensen zich er mee moeten bemoeien hoe zwaar je een oefening uitvoert. Alsof je zelf niet prima kan voelen en bedenken wat het beste gaat.

Als je een beetje je best doet in de gym heb je daar toch ook allemaal geen tijd en energie voor.

Je moest voorzichtig doen met je rug en vervolgens ga je standing bb curls doen met 55kg ? :scratch:

Snap sowieso niet waarom mensen zich er mee moeten bemoeien hoe zwaar je een oefening uitvoert. Alsof je zelf niet prima kan voelen en bedenken wat het beste gaat.

Als je een beetje je best doet in de gym heb je daar toch ook allemaal geen tijd en energie voor.

Ik kijk nooit naar wat voor gewicht mensen doen, tenzij ik echt een monster van een dude onwijs zwaar zie gaan is het wel ff tof om te zien..
Buiten dat judge ik nooit op wat mensen pakken, ik train zovaak met nieuwe mensen die wat hulp nodig hebben ofzo, zeg ik ook.. begin met lege stang, gewicht is niet belangrijk..

Zo onzin! En 9/10x zie je iemand laag gewicht pakken, zonder dat je uberhaupt weet of het een dropset is, of ff een opwarmertje..
Totall bullshit.

Als mensen jou uitlachen om wat voor gewicht je doet, ook al is dat met 100 man, gewoon keihard teruglachen en in je hoofd jouw einddoel onthouden :D

heb echt een hekel aan mensen die lage gewichten gebruiken..

:p

Bij ons in de gym: Altijd rustig niemaand zegt wat iedereen doet z'n eigen ding komt omdat de meeste mensen gewoon 18+ zijn denk ik of gewoon goeie gym dus heb ik geluk wel jammer dat we geen zonnebanken hebben. + alles staat altijd netjes enz niemaand doet slechte gym dingen zoals gewichten rond slingeren

vind het irritant dat mijn warming up altijd bestaat uit het opruimen van andersmans gewichten

Vind het altijd irritant als je op een bankje zit en je hebt al een paar setjes flyes (bijv.) gedaan. En alsnog komt er iemand precies naast je staan om vervolgens daar zijn oefeningen te doen zodat je zelf geen ruimte meer hebt.

BOR doen wanneer daarna iemand met zijn reet voor je neus gaat bisjeps kurlen.

:fuu:

Terug
Naar boven