Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je'm moeten aankijken en OOOOOH REAAAAAAAALLLLY zeggen op de manier waarop jim carrey het zegt in the mask.
Maar inderdaad, ik ben nog maar een beginner in vergelijking met velen hier maar wat ik in de gym zag was om echt kwaad om te worden. Zoals de instructeur die me een rondleiding gaf en verkeerd antwoordde op mijn testvraag.
ZO erg!
Mensen die naar me toe komen en netjes vragen of ze de stang ofzo mogen hebben terwijl ik het niet eens gebruik...
Dus best begrijpelijk.Als je dat echt zo vervelend vind moet je zorgen dat je niet in de buurt van stangen bent als je er toch niets mee doetMensen die naar me toe komen en netjes vragen of ze de stang ofzo mogen hebben terwijl ik het niet eens gebruik...
?Als je dat echt zo vervelend vind moet je zorgen dat je niet in de buurt van stangen bent als je er toch niets mee doet?
Nee ik zit gewoon te trainen, bijvoorbeeld vandaag trainn ik me triceps en 1m verder ofzo ligt een stang op de grond die niemaand gebruikt. Komt een jongeman naar me toe zegt of hij die stang mag hebben ik zeg ja zeker hij zegt ow dank je wel...
Ja hoor, De haantjes waren weer in de sportschool. Stuk of 10 man die een half uur benchen(de spotter krijgt een halve deadlift/bb curl workout) daarna lat pulldown met halve rom en er aan hangen.
.Waar ik echt niet tegen kan is zo'n groepje stelletje losers (lees: "ecto's) die vanop een afstand je zitten te beoordelen en uit te lachen.
Ao was ik eens bezig met mijn opwarming, want ik wist dat ik met mijn rug echt heel voorzichtig moest zijn), en was ik die op de mat aan het doen (en inderdaad, er zitten er een paar mieterige oefeningen tussen , maar dat moet dan maar he), en zag ik die fl**kers van op een afstand vrienden bij elkaar roepen die dan om het hoekje kwamen piepen.
Mijn oplossing: naast hen gaan staan en standing barbell curl, zuiver met 55 kilo. 4 setjes van 8 of zo. IN YOUR FACE, dacht ik dan maar. Ah waar is die goeie ouwe tijd waar k droog 87 kilo woog. Snel terug er heen.
Je moest voorzichtig doen met je rug en vervolgens ga je standing bb curls doen met 55kg ?Waar ik echt niet tegen kan is zo'n groepje stelletje losers (lees: "ecto's) die vanop een afstand je zitten te beoordelen en uit te lachen.
Ao was ik eens bezig met mijn opwarming, want ik wist dat ik met mijn rug echt heel voorzichtig moest zijn), en was ik die op de mat aan het doen (en inderdaad, er zitten er een paar mieterige oefeningen tussen , maar dat moet dan maar he), en zag ik die fl**kers van op een afstand vrienden bij elkaar roepen die dan om het hoekje kwamen piepen.
Mijn oplossing: naast hen gaan staan en standing barbell curl, zuiver met 55 kilo. 4 setjes van 8 of zo. IN YOUR FACE, dacht ik dan maar. Ah waar is die goeie ouwe tijd waar k droog 87 kilo woog. Snel terug er heen.

Snap sowieso niet waarom mensen zich er mee moeten bemoeien hoe zwaar je een oefening uitvoert. Alsof je zelf niet prima kan voelen en bedenken wat het beste gaat.
Als je een beetje je best doet in de gym heb je daar toch ook allemaal geen tijd en energie voor.

vind het irritant dat mijn warming up altijd bestaat uit het opruimen van andersmans gewichten