AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

55 kg, dat is 20kg aan beide kanten ongveer. dat is wel naice indd.

Ik rekende de barbell 20 kilo dus 17,5 langs elke kant.
Ik woog toen maar 83 kilo dus dat is niet slecht. Jammer genoeg was dat mijn sterkste spiergroep. De rest is al heel wat minder. Min sterkste flat bench was 2 keer 120 kilo.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 23:56 ----------

Je moest voorzichtig doen met je rug en vervolgens ga je standing bb curls doen met 55kg ? :scratch:

JA verstandig was het niet, dat geef ik toe, maar ik had een stevige riem aan en kmoet zeggen dat dergelijke oefeningen me nooit pijn bezorgden. HEt was het vooroverbuigen dat me pijn deed.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 23:58 ----------

Vind het altijd irritant als je op een bankje zit en je hebt al een paar setjes flyes (bijv.) gedaan. En alsnog komt er iemand precies naast je staan om vervolgens daar zijn oefeningen te doen zodat je zelf geen ruimte meer hebt.
**** zo herkenbaar allemaal.
Zo zei ik eens: zou je daar wel blijven staan? Ik zou wel eens mijn db kunnen laten vallen.
Deed een stap achteruiit maar was nog onvoldoende; WIe niet horen wil moet voelen. En zo was het dan ook. Hij trok zich net op tijd terug maar hij wist dat het een slecht idee was op dat moment te beginnen zeiken.

Van die Anita's die alleen maar naar de sportschool komen en rond gaan lopen omdat ze weten dat 85% er man is en ze dus aandacht krijgen. Jammer dat ze 't vaak nog krijgen ook, zelfs van de instructeurs.
Niks tegen vrouwen die ook gewoon komen om te trainen, maar bitches die mooi willen doen en een beetje gaan catwalken voor de ectoboys mogen van mij weg.

(no homo)

Van die Anita's die alleen maar naar de sportschool komen en rond gaan lopen omdat ze weten dat 85% er man is en ze dus aandacht krijgen. Jammer dat ze 't vaak nog krijgen ook, zelfs van de instructeurs.
Niks tegen vrouwen die ook gewoon komen om te trainen, maar bitches die mooi willen doen en een beetje gaan catwalken voor de ectoboys mogen van mij weg.

(no homo)

Geen problemen mee, ik kan me prima focussen tijdens het trainen en tussen de setjes door beetje vrouwtjes kijken..... ideale workout :D

(no homo)

Ook totaal geen problemen mee, ben ook pas 18 dus vanaf de 15 jaar kan gewoon nog..mwuahaha:D

(no homo)

Daarvan kun je er niet genoeg van hebben in de sportschool.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 11:31 ----------

Mijn oplossing: naast hen gaan staan en standing barbell curl, zuiver met 55 kilo. 4 setjes van 8 of zo. IN YOUR FACE, dacht ik dan maar. Ah waar is die goeie ouwe tijd waar k droog 87 kilo woog. Snel terug er heen.

Dat is pas triest, jezelf moeten bewijzen voor dat soort jochies. Als je dat nodig hebt zal je wel een behoorlijk minderwaardigheidscomplex hebben.

Trainde gisteravond in de sportschool, kon met Simon Sulaiman meetrainen (vet :P) maar ging behoorlijk stuk om hem bij te houden... Sommige gasten bleven me echt MOEILIJK vies aankijken :( Regel zelf gewoon goede trainingen door te bikkelen, niet door vuil te kijken... Hard werken word je sterk van, jaloezie niet ???

Trainde gisteravond in de sportschool, kon met Simon Sulaiman meetrainen (vet :P) maar ging behoorlijk stuk om hem bij te houden... Sommige gasten bleven me echt MOEILIJK vies aankijken :( Regel zelf gewoon goede trainingen door te bikkelen, niet door vuil te kijken... Hard werken word je sterk van, jaloezie niet ???

Heet jij toevallig Sebastiaan? Of heb jij een broer die zo heet?

Daarvan kun je er niet genoeg van hebben in de sportschool.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 11:31 ----------

Dat is pas triest, jezelf moeten bewijzen voor dat soort jochies. Als je dat nodig hebt zal je wel een behoorlijk minderwaardigheidscomplex hebben.

Ik verwachtte deze reactie. Welcome to the real world.

Hmmmm, ecto in de sportschool vandaag die me boos aankeek :D 2de keer dat hij me boos aankeek, vroeg ik ''alles goed?'' en had hem een paar trainings tips gegeven:p

Hoody kan je al pec bouncen

OT:

precies de dumbbells die ik wil hebben altijd bezet lal, wil ik ride/front raises doen gaat zo r*tard ermee dumbbell pressen tssssss

Hoody kan je al pec bouncen

OT:

precies de dumbbells die ik wil hebben altijd bezet lal, wil ik ride/front raises doen gaat zo r*tard ermee dumbbell pressen tssssss

Yep, pec bouncen is het eerste wat ik doe als ik opsta(voor de spiegel) en het laatste wat ik doe voor het slapen(ook voor de spiegel) U mad?

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 18:40 ----------

atm 500gr kip in de oven:o

homos die in de kleedkamer zo lang mogelyk op alle manieren naakt heen en weer lopen

Terug
Naar boven