Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn sportschool is open van 6-11 met sauna stoombad en zwembad+ bubbelbad
mijn gym heeft alles behalve zware dumbbells

Mijn sportschool is open van 6-11 met sauna stoombad en zwembad+ bubbelbad
mijn gym heeft alles behalve zware dumbbells
maar 85kg? 5x85kg heb ik dik een jaar voor moeten trainen brah, misschien lees je mee vanaf 2009 maar dan zou je beter moeten weten hehehe. Wees gewoon eerlijk, hiermee krijg je 10x meer respect en wordt je serieus genomen, fabels vertellen schiet je zelf niks mee op en je verpest forum.

Ik staar de vrouwen in mijn gym ook aan. Vragen ze zelf om met die strakke pakjes. Ik sta gewoon ongegeneerd naar t**ten en billen te kijken hoor, interesseert me niet en ik krijg nog een test-boost ook![]()

Ik staar de vrouwen in mijn gym ook aan. Vragen ze zelf om met die strakke pakjes. Ik sta gewoon ongegeneerd naar t**ten en billen te kijken hoor, interesseert me niet en ik krijg nog een test-boost ook![]()
Maar fair is fair, ik kijk ook wel eens rond, helaas weinig te bewonderen bij mij in de gym. Gewoon doortrainen dus!
kom anders eens in mijn homegym trainen..Haha, ik loop er gewoon bij in een xl t-shirt en dito broek, weinig vrouwelijks aanMaar fair is fair, ik kijk ook wel eens rond, helaas weinig te bewonderen bij mij in de gym. Gewoon doortrainen dus!
![]()

Het irritantst van alles vind ik toch wel als ik aan curlen ben in het squatrek en dan gasten naar me toe komen en zeggen dat ze willen gaan squatten..

Voor student 58 in de maand, anders betaal je nog meer

Ik stoor me aan mensen die om aandacht vragen. Ben ik een oefening aan het doen, word ik de hele tijd aangestaard. Neem ik rust tussen setjes door, komen ze aangewandeld. Ik vind het fijn om me af te sluiten, en me te concentreren op wat ik aan het doen ben. Zelfs overdreven grote koptelefoons op doen helpt niet. Wil best af en toe een praatje maken, maar als ik echt bezig ben, heb ik het liefst alsof mensen doen dat ik er niet ben![]()
Het irritantst vind ik toch wel als ik jordybuild weer zie posten.
OT:
Dinsdag stel superdudes aan het benchen in de smith terwijl ernaast een prima benchpress stof staat te vergaren, moet ik wachten tot ik kan gaan squaten.![]()