Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bij ons op de sportschool zit zo'n gast die werkelijk bij elke rep iets van "hoosjjj" roept, echt ontzettend irritant. Gelukkig is het zomerrooster voorbij zodat hij mooi weer in de middag kan trainen.

@ Suwardi; Cheetje stats 1.63 / 67kg / 23% denk niet dat je daar echt blij van wordt.

Ligt voor een vrouw net wat anders he ;)

Daar ben ik mij heel bewust van, maar denk dat dit soort stats in real life behoorlijk tegenvallen. Maar ja alles onder de 1,75 valt voor mij sowieso al af dus misschien ben ik wel wat bevooroordeeld.

En voor mij is toch wel een stelregel dat er ongeveer 10 kg van de centimeters boven de meter af moet voor een beetje slank vrouwelijk figuur. Dus 1,75 een kilotje of 65, maar dat is mijn persoonlijke smaak.

Bij ons op de sportschool zit zo'n gast die werkelijk bij elke rep iets van "hoosjjj" roept, echt ontzettend irritant. Gelukkig is het zomerrooster voorbij zodat hij mooi weer in de middag kan trainen.

@ Suwardi; Cheetje stats 1.63 / 67kg / 23% denk niet dat je daar echt blij van wordt.
ahhahahah hoosjjj i herkenbaar moet altijd lachen als iemand dat doet.

Daar ben ik mij heel bewust van, maar denk dat dit soort stats in real life behoorlijk tegenvallen. Maar ja alles onder de 1,75 valt voor mij sowieso al af dus misschien ben ik wel wat bevooroordeeld.

En voor mij is toch wel een stelregel dat er ongeveer 10 kg van de centimeters boven de meter af moet voor een beetje slank vrouwelijk figuur. Dus 1,75 een kilotje of 65, maar dat is mijn persoonlijke smaak.

ik mag jou wel

Dat is vrij normaal. Tussen 9 en 10 is het gemiddelde.

Jordybuild is sarcastisch en wilt graag provoceren.

en voor jou is ballet een geschiktere sport.

Provoceren net als Geertje Wilders :P
Ook al mag ik Geertje niet want hij helpt Nederland naar de klote..

mijn mind is zeker blown :roflol:

****, meest irritante gif ever.

even serieus, bben is geen sport. het is teringzwaar en vergt veel discipline maar het is iets heel anders dan boksen of een echte sport. er is geen sprake van echte competie, oow die gast is gespierder dan mij, dus hij wint

even serieus, bben is geen sport. het is teringzwaar en vergt veel discipline maar het is iets heel anders dan boksen of een echte sport. er is geen sprake van echte compitie, oow die gast is gespierder dan mij, dus hij wint

oh really?

Olympia is geen competitie ofc................

Wat is het verschil tussen:
"Die gast is gespierder dan ik, en we doen allebei fysiek inspannende training om zo gespierd mogelijk te zijn"
en
"Die gast rent harder dan ik, en we doen allebei fysiek inspannende training om zo hard mogelijk te rennen."

Hardlopen is ook geen sport?

Zo kan je van heel veel dingen zeggen dat het geen sport is, bij bodybuilding, strongman, powerliften, hardlopen, schoonspringen enz voert iedereen gewoon een leuk kunstje op, degene met het mooiste/sterkste kuntsje wint. Dan zijn alleen sporten die je tegen elkaar doet (hockey, voetbal, boksen enz) 'sport'.

Het is maar hoe je ht defineert. Ik vind het allemaal sport, omdat je gewoon lichamelijk zwaar bezig bent. Alleen het einddoel is ietsje anders.

Wat is het verschil tussen:
"Die gast is gespierder dan ik, en we doen allebei fysiek inspannende training om zo gespierd mogelijk te zijn"
en
"Die gast rent harder dan ik, en we doen allebei fysiek inspannende training om zo hard mogelijk te rennen."

Hardlopen is ook geen sport?

Zo kan je van heel veel dingen zeggen dat het geen sport is, bij bodybuilding, strongman, powerliften, hardlopen, schoonspringen enz voert iedereen gewoon een leuk kunstje op, degene met het mooiste/sterkste kuntsje wint. Dan zijn alleen sporten die je tegen elkaar doet (hockey, voetbal, boksen enz) 'sport'.

Het is maar hoe je ht defineert. Ik vind het allemaal sport, omdat je gewoon lichamelijk zwaar bezig bent. Alleen het einddoel is ietsje anders.

Dit. En dat iWJ het geen sport vind vind ik best. Maar de manier waarop hij het zei en de intentie vond ik vrij irriant :(

Wou cross-over cables gebruiken maar was in gebruik door ecto.
Ik vraag hoeveel setjes hij nog moest doen.
"huh, wat?" (Aan zijn blik was te zien dat hij niet echt wist wat ik met setjes bedoelde)
Ik: Hoe vaak doe je die oefening nog?
(Hij kijkt wat verward om zich heen) "uhmmmm, ja ik zie wel"
Gvd ik pissed omdat ik geen idee heb hoelang het nog duurt.
Ben toen maar wat machine crunches gaan doen, toen ik 2sets van 20 daarvan had gedaan was hij klaar.

ok fout toegegeven misschien ging ik iets te ver met die laatste vergelijking, sorry daarvoor was niet op die manier bedoeld, wat ik probeerde te zeggen is dat er bijna geen competitie heerst onderling en het daarom ook niet echt mijn aandacht trekt, is mijn mening.

Terug
Naar boven