- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn god zeg, jordybuild moet echt een keer een ban krijgen

whydat mn sportschool rond dit tijdstip nog niet open is
Als alles bezet is. gasten die steeds "AAAARRGHHHHHH!" en gasten die gebroken engels met elkaar communiceren. ik snap dat je uit het buitenland kom maar hou toch een beetje je muil.

Mensen de denken dat ze trainen maar gewoon oefeningen aan het doen zijn wat geen **** helpt.
Ben ik bijvoorbeeld met mijn schema bezig en dan pak ik meestal alles vlot alles achter mekaar is toevallig net je volgende oefening die je moet doen bezet. Zit er iemand die gewoon maar wat omzich heen zit te kijken en te lachen ****ing irritant!! Als je dan toch niks wilt doen ga dan lekkr na huis zou ik zeggen.
Mensen de denken dat ze trainen maar gewoon oefeningen aan het doen zijn wat geen **** helpt.
Ben ik bijvoorbeeld met mijn schema bezig en dan pak ik meestal alles vlot alles achter mekaar is toevallig net je volgende oefening die je moet doen bezet. Zit er iemand die gewoon maar wat omzich heen zit te kijken en te lachen ****ing irritant!! Als je dan toch niks wilt doen ga dan lekkr na huis zou ik zeggen.

Mensen die gaan lopen zeiken dat je moet opschieten als je even 20 seconden rust pakt, en dan weer verder gaat..... Als zij daar 5 minuten geen fl**ker uitvoeren moet je er niks van zeggen anders flippen ze al helemaal -.-
kom anders eens in mijn homegym trainen..
misschien is er daar iets te bewonderen..![]()