Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die de Eleiko bumperplates en gewichthefhalter gebruiken om te benchen..

ik was me vandaag weer stevig aant geven en het zweet gutste van me af ,komt er een dikke vrouw binnen en die zegt tegen haar vriendin "nou,die kerel zweet nogal"
JA,wat had je gedacht dan ,dat ik naar de gym ga om te slapen , dat ze hun commentaar voor hun eigen houden gvd , heb maar wijselijk niks gezegd .

Als alles bezet is. gasten die steeds "AAAARRGHHHHHH!" en gasten die gebroken engels met elkaar communiceren. ik snap dat je uit het buitenland kom maar hou toch een beetje je muil.

Als alles bezet is. gasten die steeds "AAAARRGHHHHHH!" en gasten die gebroken engels met elkaar communiceren. ik snap dat je uit het buitenland kom maar hou toch een beetje je muil.

Nou het is een gym hoor en ik vind het echt niet raar als mensen bij de laatste rep of 2 even geluid maken.. Of bij zware lifts..
Als dat je stoort moet je maar een homegym nemen vind ik. Of bij zo'n wijvensportclubje gaan. :trollface:

Mensen de denken dat ze trainen maar gewoon oefeningen aan het doen zijn wat geen **** helpt.
Ben ik bijvoorbeeld met mijn schema bezig en dan pak ik meestal alles vlot alles achter mekaar is toevallig net je volgende oefening die je moet doen bezet. Zit er iemand die gewoon maar wat omzich heen zit te kijken en te lachen ****ing irritant!! Als je dan toch niks wilt doen ga dan lekkr na huis zou ik zeggen.

Mensen de denken dat ze trainen maar gewoon oefeningen aan het doen zijn wat geen **** helpt.
Ben ik bijvoorbeeld met mijn schema bezig en dan pak ik meestal alles vlot alles achter mekaar is toevallig net je volgende oefening die je moet doen bezet. Zit er iemand die gewoon maar wat omzich heen zit te kijken en te lachen ****ing irritant!! Als je dan toch niks wilt doen ga dan lekkr na huis zou ik zeggen.

that's the spirit ! Ik mag je nu al , na het lezen van 1 post van je :thumbup:

bel me ;)

De volgende 3 pagina's gaan nu over LaTinaa

Ik vindt het rotzooi opruimen van andere een k*tzooi.
Kom ik op de sportschool, loop ik naar het squatrek, zie ik onderweg al de nodige gewichten liggen.
Een beetje opruimen doen we niet meer. :fire:

Zullen die eikels wel zijn die net teveel erop hebben gegooit omdat dat ene meissie keek. :titty:
Tja dan ben je zo kapot dat je de troep die je ervan gemaakt hebt niet meer kan tillen.

En dan die jochies die musketonhaken verzamelen.:shoot:

Dat dus. En ja ik ruim het dus wel op. Ook al heb ik het niet gebruikt.

airco stond gisteren veelste laag.. het was ijs en ijskoud. Heb nu #"$"#$ veel spierpijn :(

Mensen die gaan lopen zeiken dat je moet opschieten als je even 20 seconden rust pakt, en dan weer verder gaat..... Als zij daar 5 minuten geen fl**ker uitvoeren moet je er niks van zeggen anders flippen ze al helemaal -.-

Alleen airco in de RPM zaal, voor de rest niks noppes nada :)

Mensen die gaan lopen zeiken dat je moet opschieten als je even 20 seconden rust pakt, en dan weer verder gaat..... Als zij daar 5 minuten geen fl**ker uitvoeren moet je er niks van zeggen anders flippen ze al helemaal -.-

zulke mensen mag je rustig slaan

Bij ons in de welness gym is volgens mij supersetten een rage...

jeetje mina, iedereen die 4 toestellen bezet proberen te houden en maar heen en weer rennen.... en als je dan gaat zitten komen ze er al aan rennen 'nee, daar was ik bezig'

"euhm nee hoor, jij was daar achter bezig"
'Ja maar ik doe die achter elkaar'
"En moet ik zeker maar zitten wachten tot jij over 10 minnuten klaar bent? dacht het niet, kan ik rustig even tussendoor mee doen als jij toch op die andere machine zit"
'Ow, nou oke dan'

wordt zo echt hoog tijd voor een andere gym...

Terug
Naar boven