Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

ok fout toegegeven misschien ging ik iets te ver met die laatste vergelijking, sorry daarvoor was niet op die manier bedoeld, wat ik probeerde te zeggen is dat er bijna geen competitie heerst onderling en het daarom ook niet echt mijn aandacht trekt, is mijn mening.
Wat doe je hier dan?

Nee, niet echt.

Omdat?

Wel even OT houden ja?

Irritatiemeter gaat stijgeren als ik net binnenkom en chicks gaan weg k*t alweer gemist. Deze week ga ik wat eerder vanaf 7uur ofzo dan kan ik nog cardio doen die lessen zijn 10x leuker om na te kijken dan eurosport herhalingen.

Wel even OT houden ja?

Irritatiemeter gaat stijgeren als ik net binnenkom en chicks gaan weg k*t alweer gemist. Deze week ga ik wat eerder vanaf 7uur ofzo dan kan ik nog cardio doen die lessen zijn 10x leuker om na te kijken dan eurosport herhalingen.

JUIST!

New guys to the gym, vragen ze of ze gewicht mochten hebben dat bij de bench stond waar ik bezig was. Had het zelf niet nodig dus heb ze het meegegeven, proberen ze een curl uit te voeren met 2 schijven van 10 kilo, na de eerste assisted, halve rep geven ze op. :twitch:

even serieus, bben is geen sport. het is teringzwaar en vergt veel discipline maar het is iets heel anders dan boksen of een echte sport. er is geen sprake van echte competie, oow die gast is gespierder dan mij, dus hij wint

Dammen is ook een sport, voor jou dan.

BAN a.u.b!

pff mooie woordgrap hoor depth, moet death zijn. maar natuurlijk is het woordgrap omtrent het squatten, niet mijn smaak humor
Begin er dan ook niet over. Houd je commentaar lekker voor je als je niks beters te zeggen hebt. Is een tip trouwens. ;)

Nou stelletje wijven, ontopic voordat het een bitchfight word. :)

OT:
Dat er nog steeds geen squat rack is.

Er is JUIST veel competitie onderling. Iedereen wil er zo ripped mogelijk uit zien. U mirin??

ps. Het feit dat je een foto van the king of aesthetics als profielfoto doet en dan nog zegt dat bodybuilding geen echte sport is irriteert me echt zwaarrrr.

Hou het OT aub,

Wat vindt jij irritant in de sportschool?;

Rebacca Black op de achtergrondmuziek

Terug
Naar boven