AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

even serieus, bben is geen sport. het is teringzwaar en vergt veel discipline maar het is iets heel anders dan boksen of een echte sport. er is geen sprake van echte competie, oow die gast is gespierder dan mij, dus hij wint
competitie tegen jezelf van gisteren.

kneusjes die net beginnen en niet eens half reppen! ik praat hier dus over een geringe elleboog knik tijdens het benchen als je me begrijpt, dit opzich is al sad enough maar gaan ze ook nog is stoer doen over HOEVEEL!!! ze wel niet liften...

wat een pannenkoeken

gasten die echt alleen maar komen socializen

vanaf maandag zijn er ecto's elke dag biceps aan het trainen. meer niet :S
En hun maar jelly zijn op me doorweekte shirt met me stone-hard rug training.

---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 21:18 ----------

justin bieber muziek ! ( no joke)

NEVER SAY NEVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR...:o

Dus ik zit vandaag te trainen, hoor ik iemaand k*t roepen ik draai me om en zie dat een vent van rond 90kg uit z'n bicep bloed een klein bloedrige puntje toen hij chest pac dack deed. Dacht meteen aan steroids

Mensen die zeggen "ik wil wel trainen maar er niet te overdreven uitzien..."
Alsof elke nerd die wat willekeurig komt trainen moet uitkijken dat hij geen gigantisch beest wordt.

Een of andere homofiel van 14 die op dit forum zit en grote praatjes heeft terwijl hij een ectofaggot is die niet eens 100kg squat.

En natuurlijk die skinny homos die alleen maar biceps trainen en in de spiegel ggaan kijkeb naar hun 30cm armen. Ik rape ze gewoon met mijn ogen dan gaan z e meestal wel weg

even serieus, bben is geen sport. het is teringzwaar en vergt veel discipline maar het is iets heel anders dan boksen of een echte sport. er is geen sprake van echte competie, oow die gast is gespierder dan mij, dus hij wint

sterk onderbouwd. Je snapt zelf ook wel dat het maar net is hoe je "sport" definieert? Curling is heel wat anders dan boksen, Darten is heel wat anders dan schaken en kunstschaatsen.

En natuurlijk is er wel sprake van competitie paasei. Iedereen op het podium traint toch om er met het best mogelijke fysiek te staan. En het beste fysiek wint vervolgens....hoe is dat geen competitie in jou belevingswereld?

competitie tegen jezelf van gisteren.

DIT. Doet me denken aan Kai Greene natuurlijk ;)

Wilde eigenlijk niet weer off-topic gaan, maar toch :o.

Om toch nog iets on-topic te brengen.
Zogenaamde "vrienden" die je tegenkomt op de sportschool, die het nodig vinden om tegen je te praten terwijl je bezig bent met je zware werksets. En dan ook nog stomverbaasd kijken als je ze daarna half negeert...

Een of andere homofiel van 14 die op dit forum zit en grote praatjes heeft terwijl hij een ectofaggot is die niet eens 100kg squat.

En natuurlijk die skinny homos die alleen maar biceps trainen en in de spiegel ggaan kijkeb naar hun 30cm armen. Ik rape ze gewoon met mijn ogen dan gaan z e meestal wel weg

Best triest dat jij beginners probeert te intimideren, zegt ook wel dat jij een best onzeker persoon bent irl, en jij, jezelf nog niet helemaal heb gevonden.

Best triest dat jij beginners probeert te intimideren, zegt ook wel dat jij een best onzeker persoon bent irl, en jij, jezelf nog niet helemaal heb gevonden.

To be honest, elke bodybuilder is onzeker.
En als ze zeggen dat dat niet zo is, is dat dikke bullshit!

Deze hele sport is gebaseerd op onzekerheid, omdat niemand zichzelf perfect hoort te vinden, en alles beter mooier en groter moet.
Dat is de reden waarom sommigen heel ver komen, en anderen niet.

Door dit soort shit te zeggen tegen iemand die kleiner is dan jijzelf, betekend alleen maar dat je zelf ook onzeker bent, omdat je anderen neerhaalt om jezelf beter te laten voelen.
Go home.. Boy.

Niemand in deze sport is beter of slechter dan ik ben. Dezelfde spijker kan volgend jaar jou een spijker noemen! EN de grootste bodybuilder kan over 5 jaar kleiner zijn dan jij. kortom, het draait alleen maar om JEZELF.

To be honest, elke bodybuilder is onzeker.
En als ze zeggen dat dat niet zo is, is dat dikke bullshit!

Deze hele sport is gebaseerd op onzekerheid, omdat niemand zichzelf perfect hoort te vinden, en alles beter mooier en groter moet.
Dat is de reden waarom sommigen heel ver komen, en anderen niet.

Door dit soort shit te zeggen tegen iemand die kleiner is dan jijzelf, betekend alleen maar dat je zelf ook onzeker bent, omdat je anderen neerhaalt om jezelf beter te laten voelen.
Go home.. Boy.

Niemand in deze sport is beter of slechter dan ik ben. Dezelfde spijker kan volgend jaar jou een spijker noemen! EN de grootste bodybuilder kan over 5 jaar kleiner zijn dan jij. kortom, het draait alleen maar om JEZELF.
Respect.

^ik vind het altijd gevaarlijk om te veralgemenen, zoals jij het woord 'iedereen' zo vrij gebruikt. Zoals jij het doet uitschijnen is de drijfveer van elke BB'er onzekerheid, terwijl dat even goed competitiedrang of simpelweg ambitie kan zijn.

^ik vind het altijd gevaarlijk om te veralgemenen, zoals jij het woord 'iedereen' zo vrij gebruikt. Zoals jij het doet uitschijnen is de drijfveer van elke BB'er onzekerheid, terwijl dat even goed competitiedrang of simpelweg ambitie kan zijn.

Mee eens, maar ik bedoelde het niet in de zin van persoonlijke onzekerheid, meer de diepere gedachte..
Op het moment dat je zo zeker van je zaak bent heb je niets meer om voor te ''strijden'' of ''moeite'' voor te doen.. Dat zou betekenen dat je voor jezelf het doel al hebt bereikt :)

Maar inderdaad mee eens! maar het is eigenlijk ook meer mijn mening, en mijn visie erover :) Degenen die het er niet mee eens zijn, zijn OF
- Heel goed in de sport, en houden zich objectief bezig met hun eigen zaken.. Onzekerheid is dan niet van belang maar wel de drang om te preseteren.
- Niet goed genoeg in de sport en zal zeker blijven hangen.

So either way :) Als de belangrijkste regel maar duidelijk is dat het puur alleen bij jezelf ligt en nooit bij grotere of kleinere mensen :)

Toen ik net begon met trainen ging ik niet alleen maar bicepa en borst trainen en flexen in de spiegel.

ik hb ook totaal geen respect voor dat soort zielige persoontjes, als ik zie dat iemand keihard werkt en niet traint “voor chickies“ dan krijg je van mij respect en ben ik de alleraardigste kerel.

en het heeft niks te maken met grootte maar het zijn meestal die skinny homos die zon instelling hebben.

komt bicepm ook wee aan met zijn wijsneuserige posts hoor, alsof die man mij kent en alles weet

Laatst bewerkt:
Toen ik net begon met trainen ging ik niet alleen maar bicepa en borst trainen en flexen in de spiegel.

ik hb ook totaal geen respect voor dat soort zielige persoontjes, als ik zie dat iemand keihard werkt en niet traint “voor chickies“ dan krijg je van mij respect en ben ik de alleraardigste kerel.

en het heeft niks te maken met grootte maar het zijn meestal die skinny homos die zon instelling hebben.

komt bicepm ook wee aan met zijn wijsneuserige posts hoor, alsof die man mij kent en alles weet

Het belangrijkste wat ik weet, is dat ik niet alles weet ;)
En nee ik ken je helemaal niet, dat hoeft ook niet! EN je hebt zeker gelijk dat vaak de skinny dudes ook die instelling hebben, maar dat is vaak omdat ze blij zijn met hun eigen vooruitgang relatief tot hun eigen niveau :)

Als ''Groteren'' moeten we daar gewoon boven staan, en dat gewoon keihard negeren.
Ik heb helemaal niets tegen je!

Het belangrijkste wat ik weet, is dat ik niet alles weet ;)
En nee ik ken je helemaal niet, dat hoeft ook niet! EN je hebt zeker gelijk dat vaak de skinny dudes ook die instelling hebben, maar dat is vaak omdat ze blij zijn met hun eigen vooruitgang relatief tot hun eigen niveau :)

Als ''Groteren'' moeten we daar gewoon boven staan, en dat gewoon keihard negeren.
Ik heb helemaal niets tegen je!

100% mee eens, en Suwardi, lees even Biceps post eens even rustig door omg..:roflol:
Aghja om even een voorbeeld te geven, paar dagen terug was er een beginnertje ecto, die mij steeds boos aankeek(terwijl ik 2x zijn size ben), waarschijnlijk voelde hij zich onzeker in mijn aanwezigheid ofzo, en deed hij een soort van masker op. Inplaats van tegen hem tekeer te gaan, heb ik rustig met hem gepraat en hem wat advies gegeven(al deed hij daar weinig mee..). Maar dat maakt niks uit, het zieligste wat je ooit kan doen, is stoer doen tegen iemand die 2x zo klein is als jij, voel jij je dan zo geintimideerd door beginners Suwardi...? Ik weet dat ik hem aan kan, om die reden is het niet nodig om een hele show op te zetten, vandaar dat ik gewoon ff praatje ging maken en hem wat advies gaf.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven