AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

to be honest, elke bodybuilder is onzeker.
En als ze zeggen dat dat niet zo is, is dat dikke bullshit!

Deze hele sport is gebaseerd op onzekerheid, omdat niemand zichzelf perfect hoort te vinden, en alles beter mooier en groter moet.
Dat is de reden waarom sommigen heel ver komen, en anderen niet.

door dit soort shit te zeggen tegen iemand die kleiner is dan jijzelf, betekend alleen maar dat je zelf ook onzeker bent, omdat je anderen neerhaalt om jezelf beter te laten voelen.
Go home.. Boy.

niemand in deze sport is beter of slechter dan ik ben. Dezelfde spijker kan volgend jaar jou een spijker noemen! En de grootste bodybuilder kan over 5 jaar kleiner zijn dan jij. Kortom, het draait alleen maar om jezelf.

+1

Ik ga dus vandaag mijn rug trainen, heb massive gespierde rug. Komt zo'n ginger kid met z'n matties naar me toe zeegt ie: enne jong anabolen gebruikt ik zeg nee. Gaan ze op chest press machine zitten en me uitlachen uiteindelijk komt zo'n big ass n**ga naar ze toe zegt ie: Groentjes als jullie nu niet ophouden met lachen praten komen jullie hier nooit meer in. Ik draai me om en zeg: Homo's wacht maar als ik klaar ben met trainen wacht ik op jullie buiten. Hun zeiden helemaal niks en liepen weg snel naar huis.
Ik en big ass n**ga begonnen hard te lachen lol

Ik ga dus vandaag mijn rug trainen, heb massive gespierde rug. Komt zo'n ginger kid met z'n matties naar me toe zeegt ie: enne jong anabolen gebruikt ik zeg nee. Gaan ze op chest press machine zitten en me uitlachen uiteindelijk komt zo'n big ass n**ga naar ze toe zegt ie: Groentjes als jullie nu niet ophouden met lachen praten komen jullie hier nooit meer in. Ik draai me om en zeg: Homo's wacht maar als ik klaar ben met trainen wacht ik op jullie buiten. Hun zeiden helemaal niks en liepen weg snel naar huis.
??? Oke man.

Dat hoopte je waarschijnlijk dat er ging gebeuren, nu het echte verhaal?

Dat hoopte je waarschijnlijk dat er ging gebeuren, nu het echte verhaal?

O ja die big ass n**ga is de baas daar, bij ons trainen alleen maar n*gers. Ecto's zie je bijna nooit. Maar ja we z'n net een grote familie daar. Ik praat altijd met elke n*ger geef soms advies voor de lol. Maar ja dat hebben ze niet nodig maar zo maak ik snel vrienden daar. Daarom had ik hulp van mijn maat big ass n*gger weet zijn naam niet eens lol.

O ja die big ass n**ga is de baas daar, bij ons trainen alleen maar n*gers. Ecto's zie je bijna nooit. Maar ja we z'n net een grote familie daar. Ik praat altijd met elke n*ger geef soms advies voor de lol. Maar ja dat hebben ze niet nodig maar zo maak ik snel vrienden daar. Daarom had ik hulp van mijn maat big ass n*gger weet zijn naam niet eens lol.

leuk

Eerst zeg je dath et de baas is van de club .. en dan ken je 'm niet .. damn wat een trollverhaal .. :) Ga ff lekker buiten spelen.. en het mooiste is .. je bent 17... laat me niet lachen knul!

Ga lekker op fitness forum rondhangen!

E-hero's FIGHT!

Jij bent zelf een big ass n*gger. :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je Jowblob... ga je hem nu ook een berichtje sturen om langs te komen :)?

Ik haat mensen die bankdrukken en dan 4 schijven van 10 kg en 2 van 5 kg aanschuift terwijl je ook gewoon 2 van 25 kan gebruiken.
(ZO LIJKT HET MEER)..

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 11:42 ----------

Ik haat het als mensen voor bewondering naar me kijken terwijl ik squat, want zoveel squat ik niet. Waarschijnlijk hebben deze mensen nog nooit benen getraind.

Ik haat mensen die bankdrukken en dan 4 schijven van 10 kg en 2 van 5 kg aanschuift terwijl je ook gewoon 2 van 25 kan gebruiken.
(ZO LIJKT HET MEER)..

Denk je dat iemand die 70kg als werkset duwt gelijk met 70 kg begint? Die opbouw waar jij je zo aan irriteert is veel logischer om op een juiste manier naar je werkset toe te werken. En schijven van 10 kg zijn doorgaans een stuk kleiner qua diameter dan schijven van 15, 20 en 25 kg.

Newbies die vragen of je eiwitshakes of creatine gebruikt, alsof het anabolen zijn.

Die thomasgroenlo heeft echt grote mond haha r*tard hooligan.

ot: iedereen gaat kijken hoe ik train..

(ZO LIJKT HET MEER)..

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 11:42 ----------

Ik haat het als mensen voor bewondering naar me kijken terwijl ik squat, want zoveel squat ik niet. Waarschijnlijk hebben deze mensen nog nooit benen getraind.
ze kijken naar je omdat je tijdens het squatten 2 keer de zaal onderkotst

wat ik iritant vind in de sportschool :p

ze kijken naar je omdat je tijdens het squatten 2 keer de zaal onderkotst

wat ik iritant vind in de sportschool :p

Oja misschien is dat het wel ;).

Wat ik trouwens ook irritant vindt is dat iedereen het over lekkere chicks praat in zijn sportschool. In de afgelopen 2 jaar ben ik er misschien nog maar een handvol tegengekomen.

Of ik ben te kieskeurig of veel mensen zijn te makkelijk;)

Terug
Naar boven