ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik haat mensen die bankdrukken en dan 4 schijven van 10 kg en 2 van 5 kg aanschuift terwijl je ook gewoon 2 van 25 kan gebruiken.
(ZO LIJKT HET MEER)..
---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 11:42 ----------
Ik haat het als mensen voor bewondering naar me kijken terwijl ik squat, want zoveel squat ik niet. Waarschijnlijk hebben deze mensen nog nooit benen getraind.
Werd vandaag aangehouden door de baas van de sportschool, of ik wel een minder strak sportbroekje wou aandoen (wij zijn hier niet voor ons uiterlijk, maar ik zij ik wel), ja dat broekje heb ik al vanaf dag 1 aan en ja je groeit, maar zo strak zit die broek helemaal nog niet. Nouja dan maar een lompe okselbroek aantrekken ofzjow.
?
Mensen die zeggen "ik wil wel trainen maar er niet te overdreven uitzien..."
Alsof elke nerd die wat willekeurig komt trainen moet uitkijken dat hij geen gigantisch beest wordt.
Mensen die constant aan het staren zijn bij alles en nog wat.
Ik haat kijkers.
gym-switch?
zolang jij lekker kan trainen geen rpobleem toch
Werd erop aangesproken dat ik niet op blote voeten mag squaten -.-
de hele sfeer die er hangt, er zijn wel wat grote jonges en er is zat gewichten maar het voelt zo health center aan.
Niemand deadlift, je hoort geen gekreun, je moet een heel woud van apparaten door om bij de losse gewichten te komen en de enige squat die je ziet is af en toe een quartersquat van een oud mannetje