MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Of er zijn geen chicks in je gym?

Ik haat mensen die bankdrukken en dan 4 schijven van 10 kg en 2 van 5 kg aanschuift terwijl je ook gewoon 2 van 25 kan gebruiken.
(ZO LIJKT HET MEER)..

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 11:42 ----------

Ik haat het als mensen voor bewondering naar me kijken terwijl ik squat, want zoveel squat ik niet. Waarschijnlijk hebben deze mensen nog nooit benen getraind.

Ik haat wannabees zoals jij.

Werd vandaag aangehouden door de baas van de sportschool, of ik wel een minder strak sportbroekje wou aandoen (wij zijn hier niet voor ons uiterlijk, maar ik zij ik wel), ja dat broekje heb ik al vanaf dag 1 aan en ja je groeit, maar zo strak zit die broek helemaal nog niet. Nouja dan maar een lompe okselbroek aantrekken ofzjow.

oma's in de sauna

Werd vandaag aangehouden door de baas van de sportschool, of ik wel een minder strak sportbroekje wou aandoen (wij zijn hier niet voor ons uiterlijk, maar ik zij ik wel), ja dat broekje heb ik al vanaf dag 1 aan en ja je groeit, maar zo strak zit die broek helemaal nog niet. Nouja dan maar een lompe okselbroek aantrekken ofzjow.

waar train je in dan? zon zyzz broekje:p?

1 of ander bewegingscentrum in een christelijk dorp met preutse typjes

dikke haat comments weer suwardi wat is het probleem brah, tijdje terug was alles nog chill en nu lees ik best veel haat comments.

OT:

ga buiten de spitsuurtjes meestal trainen (zoals vandaag) rond 20:00-20:30 of overdag, maar dan is er geen t*ring te beleven. Kan je wel lekker doorknallen; maar beetje aanspraak mag er ook wel zijn. ma-di-wo rond 19:00 altijd achterlijkziek druk in de gym; en loopt er alles rond (ook geile wijven; genoeg), maarja die zijn dan naar huis als ik kom gvd :janken:

de hele sfeer die er hangt, er zijn wel wat grote jonges en er is zat gewichten maar het voelt zo health center aan.
Niemand deadlift, je hoort geen gekreun, je moet een heel woud van apparaten door om bij de losse gewichten te komen en de enige squat die je ziet is af en toe een quartersquat van een oud mannetje

gym-switch?

zolang jij lekker kan trainen geen rpobleem toch

Mensen die zeggen "ik wil wel trainen maar er niet te overdreven uitzien..."
Alsof elke nerd die wat willekeurig komt trainen moet uitkijken dat hij geen gigantisch beest wordt.

Dit hoor ik altijd. Een collega van mij vertelde dat me dat hij niet te zwaar wou want hij was bang om breed te worden.

Nou nou, bang worden om breed te worden is niet echt nodig want gaat je toch niet lukken ;p

Mensen die constant aan het staren zijn bij alles en nog wat.

Ik haat kijkers.

weer zo'n teringamateur die bij binnenkomst zijn shakebeker op het bankdrukbankje zet en zich daarna gaat omkleden, keek wel vreemd op toen zijn beker weg was:)

gym-switch?

zolang jij lekker kan trainen geen rpobleem toch

het is by far de beste gym in de buurt, maar alleen de sfeer is zo slecht, alles is ook zo nieuw en glimmend, straalt gewoon weinig uit...Paar keer weze trainen in sportscholen ver weg, waar je mensen echt hoort trainen en het ijzer verroest is. Dan besef je in eens dat je die sfeer zelf niet hebt en dan ga je die missen

Werd erop aangesproken dat ik niet op blote voeten mag squaten -.-

Je moest maar eens de bar van je rug laten vallen terwijl je net een grote sprong opzij maakt en die schijven op je tenen krijgen!

de hele sfeer die er hangt, er zijn wel wat grote jonges en er is zat gewichten maar het voelt zo health center aan.
Niemand deadlift, je hoort geen gekreun, je moet een heel woud van apparaten door om bij de losse gewichten te komen en de enige squat die je ziet is af en toe een quartersquat van een oud mannetje

Wauw echt vervelend dat je nieuwe machines hebt staan en geen gekreun hoort...

r*tard gaatie janken dat niemand kreunt....really?...

Als je de enige bent die kreunt dan word je wel vreemd aangekeken,

Terug
Naar boven