XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Kon uit de sauna van de sportskool best druk, zit er een oude kerel van 70 met zijn gele onderbroek op mijn kleren, ik zeg tegen die zak je gaat toch niet op iemand anders zijn kleren zitten, ik schuif mijn kleren aan de kan zodat de man meer dan genoeg ruimte heeft ik ga onder de kraan afspoelen, kom terug zit die lul weer op mijn kleren ik begin te schelden schuift hij een stukje op, wou hem een klap verkopen toch maar niet gedaan. Wat een kl***zak! Sta ik af te spoelen staat er een anders naast mij zijn neus te snuiten, ik zeg en daar mag ik zo doorheen lopen met mijn blote voeten, staat die lul me dom aan te kijken, dat doe je toch niet, wat een ranzigheid gatverdamme!!

Kon uit de sauna van de sportskool best druk, zit er een oude kerel van 70 met zijn gele onderbroek op mijn kleren, ik zeg tegen die zak je gaat toch niet op iemand anders zijn kleren zitten, ik schuif mijn kleren aan de kan zodat de man meer dan genoeg ruimte heeft ik ga onder de kraan afspoelen, kom terug zit die lul weer op mijn kleren ik begin te schelden schuift hij een stukje op, wou hem een klap verkopen toch maar niet gedaan. Wat een kl***zak! Sta ik af te spoelen staat er een anders naast mij zijn neus te snuiten, ik zeg en daar mag ik zo doorheen lopen met mijn blote voeten, staat die lul me dom aan te kijken, dat doe je toch niet, wat een ranzigheid gatverdamme!!

hahahaha dit en wel een goede. Daarom ga ik altijd in me trainingsbroek en shirtje naar de gym, neem ik een extra-tshirt mee en douche ik gewoon thuis.

haha Carbon in de overgang.

srs, sommige mensen zijn echt raar. Je ziet toch waar je gaat zitten?

ot: tieners die 3 dagen achter elkaar armen trainen en dan het weekend flink zuipen in de hoop dat ze massive arms krijgen.....

het is by far de beste gym in de buurt, maar alleen de sfeer is zo slecht, alles is ook zo nieuw en glimmend, straalt gewoon weinig uit...Paar keer weze trainen in sportscholen ver weg, waar je mensen echt hoort trainen en het ijzer verroest is. Dan besef je in eens dat je die sfeer zelf niet hebt en dan ga je die missen

lol met alle respect, maar die sfeer moet je zelf maken en je bent er voor te trainen ipv voor de sfeer. Was alles maar nieuw en stonden er fatsoenlijke apparaten bij de mijne........ fuarkkkk. Zet dan muziek op ofzo, dan heb je sfeer zat.

gisteren sta me kapot te curlen met db's van 30kg zo'n beetje einde van de workout. Pumped as **** zweten alsof ik onder de douche sta. Zit zo'n gay gastje van ergens in de 40 fout gekleed een beetje naast me voor de spiegel te springen en zijn tenen aan te raken. Daarna gaat die in de pull up stang hangen en zichzelf oprollen en zijn benen door zijn armen halen omfg get the **** out of here! fkng joker

gisteren sta me kapot te curlen met db's van 30kg zo'n beetje einde van de workout. Pumped as **** zweten alsof ik onder de douche sta. Zit zo'n gay gastje van ergens in de 40 fout gekleed een beetje naast me voor de spiegel te springen en zijn tenen aan te raken. Daarna gaat die in de pull up stang hangen en zichzelf oprollen en zijn benen door zijn armen halen omfg get the **** out of here! fkng joker

Een kijk-mij-verkapte-ik-curl-30kg-voor-mijn-biceps post

gistere 2 jongens van ~15 waren 50kg aan bankdrukken, heeft ie 5x zitten uit leggen dat hij ''vroeger'' 90kg drukte..:P

Doe es 10 reps. You will die.

lol met alle respect, maar die sfeer moet je zelf maken en je bent er voor te trainen ipv voor de sfeer. Was alles maar nieuw en stonden er fatsoenlijke apparaten bij de mijne........ fuarkkkk. Zet dan muziek op ofzo, dan heb je sfeer zat.

ben ik niet met je eens! toen ik in lloret de mar was deze zomer heb ik in een gym getraind die me letterlijk 20jaar terug in de tijd nam , vond het super zo raw hah

Ik haat het als mensen vlak naast mijn bankje gaan zitten én tevens dezelfde oefening doen als ik.
Gisteren DB shoulder press gedaan, ging net zo mooi een kerel naast me op de bank ook pressen terwijl er nog 4 bankjes vrij waren.
De bankjes zitten sowieso al dichtbij elkaar, omdat er weinig ruimte is.
Fak ey wat een gast, irriteerde me er mateloos aan. Ik begrijp niet waarom hij dat inzag dat die niet efficient/snugger bezig was nu ik steeds moet wachten totdat hij klaar is.

Dat mijn sportschool is afgebrand en ik nu 15km verder moet fietsen? Dat is pas iritant ;)

Ik haat het als mensen vlak naast mijn bankje gaan zitten én tevens dezelfde oefening doen als ik.
Gisteren DB shoulder press gedaan, ging net zo mooi een kerel naast me op de bank ook pressen terwijl er nog 4 bankjes vrij waren.
De bankjes zitten sowieso al dichtbij elkaar, omdat er weinig ruimte is.
Fak ey wat een gast, irriteerde me er mateloos aan. Ik begrijp niet waarom hij dat inzag dat die niet efficient/snugger bezig was nu ik steeds moet wachten totdat hij klaar is.

Wij hebben ook zo'n gast.. die gaat altijd naast je zitten om te gaan pressen o.i.d. terwijl er nog een bankje verder vrij is :) Zwaaar irritant

Niet irritant, maar grappig.

Ecto van 55 kilo die maar niks aankomt en zit te kloten. Zelf zit hij serieuze mensen uit te lachen, dit keer kreeg hij ook een dikke opmerking van mij.

ben ik niet met je eens! toen ik in lloret de mar was deze zomer heb ik in een gym getraind die me letterlijk 20jaar terug in de tijd nam , vond het super zo raw hah

heb in de zomervakantie idd ook in een echte ouderwetse gym getraind, maar liever wat nieuwer en soepelen ipv dat gekraak, gepiep en gekets.. Lijkt me bed wel :P

Het word tijd om definitief het topic 'wat vind jij irritant in de sportschool' stop te zetten.
Er zal een DBB gym komen in Utrecht en elk lid die interesse heeft zal een bijdrage kunnen leveren.

Goed idee?

te ver weg

Terug
Naar boven