XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

twente..

Alle beesten in Nederland komen bij twente vandaan.

Drink ik me whey op.

gaat de muziek ineens harder als het nummer komt:

I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH

Dik van de spieren, inderdaad.

Irriteer me de t*fus aan al die smalle kereltjes die effe snel breed denken te worden en
dan oefening verkeerd doen omdat zware gewichten 'stoer' zijn terwijl ze naar hun
spagetti-lichaampjes kijken in de spiegel!!

*KOKEND* wordt ik ervan!!

gif_petenojustno.gif

lol met alle respect, maar die sfeer moet je zelf maken en je bent er voor te trainen ipv voor de sfeer. Was alles maar nieuw en stonden er fatsoenlijke apparaten bij de mijne........ fuarkkkk. Zet dan muziek op ofzo, dan heb je sfeer zat.

wat ik ook irritant vind in de sportschool is als ik een mp3 speler meeneem ik die altijd kapot maak door er een dumbbell op te leggen, bijv. na dumbbell bench press.

Maar dat zal wel aan mij liggen

Ik haat het als mensen vlak naast mijn bankje gaan zitten én tevens dezelfde oefening doen als ik.
Gisteren DB shoulder press gedaan, ging net zo mooi een kerel naast me op de bank ook pressen terwijl er nog 4 bankjes vrij waren.
De bankjes zitten sowieso al dichtbij elkaar, omdat er weinig ruimte is.
Fak ey wat een gast, irriteerde me er mateloos aan. Ik begrijp niet waarom hij dat inzag dat die niet efficient/snugger bezig was nu ik steeds moet wachten totdat hij klaar is.

Wij hebben ook zo'n gast.. die gaat altijd naast je zitten om te gaan pressen o.i.d. terwijl er nog een bankje verder vrij is :) Zwaaar irritant

Daar zeg je toch gewoon wat van, en niet op een al te vriendelijk toon.

wat ik ook irritant vind in de sportschool is als ik een mp3 speler meeneem ik die altijd kapot maak door er een dumbbell op te leggen, bijv. na dumbbell bench press.

Maar dat zal wel aan mij liggen

- Gloednieuwe Iphone oortjes gekocht TWV 29 euro nogwat
- gaan trainen
- Deadliften
- Over de stang hangen om een nieuwe plaat er op te schuiven
- Oortje pletten tussen 2 25kg schijven

:fuu:

- Gloednieuwe Ipho ne oortjesgekocht TWV 29 euro nogwat
- gaan trainen
- Deadliften
- Over de stang hangen om een nieuwe plaat er op te schuiven
- Oortje pletten tussen 2 25kg schijven

:fuu:

Het is dat ik die altijd gratis krijg, maar Apple oortjes zijn bout voor die prijs.

ik denk dat iedereen onder de 15 jaar daar bang word. alleen maar negors en italianen van 2 bij 2 ( italianen 1.50 bij 2)

mong*len die met een halterriem om, een 10kg dumbelrow uitvoeren..

ohja en aan alle powerlifters die een zware dikke pens hebben, extreem dunne armen en zich facking stoer gedragen als ze 100kg squatten..riem om, pak chocomel ernaast, gare outfit aan en maar om hun heen kijken of iedereen wel ziet hoeveel te liften.

niet dat ik een hekel heb aan mensen die aan powerliften doen slechts aan de mensen die in de bovenstaande doelgroep vallen :D

Terug
Naar boven