Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
trainingspartners die 40 kg meer benchpressen, 30 kg meer squatten en 50 kg meer deadliften en dan nog eens niet een dag kunnen gaan trainen zonder op te noemen wat er allemaal in de spuiten zat dat ze die dag hebben gestoken en niet kunne stoppen met aandringen om er ook mee te beginnen ...
Fuarrrk geen enkele powerlifter hier die Tyle gaat uitschelden
![]()

trainingspartners die 40 kg meer benchpressen, 30 kg meer squatten en 50 kg meer deadliften en dan nog eens niet een dag kunnen gaan trainen zonder op te noemen wat er allemaal in de spuiten zat dat ze die dag hebben gestoken en niet kunne stoppen met aandringen om er ook mee te beginnen ...
ohja en aan alle powerlifters die een zware dikke pens hebben, extreem dunne armen en zich facking stoer gedragen als ze 100kg squatten..riem om, pak chocomel ernaast, gare outfit aan en maar om hun heen kijken of iedereen wel ziet hoeveel te liften.
niet dat ik een hekel heb aan mensen die aan powerliften doen slechts aan de mensen die in de bovenstaande doelgroep vallen![]()

180kg seated calf raises in de smith en iedereen kijkt me aan...... WHY?!

Read again brahWat een lozers als ze niet willen zeggen wat ze kuurde.....

De overdreven drukte in de avonden.
Mensen die zeggen dat ze weggaan en dan nog een uur blijven doorpraten.
Iedereen die mij vreemd aan kijkt omdat ik wel deadlift.
Zijn nog wel meer dingen trouwens![]()

Hahaa herkenbaar! Powerlifting zelf is een erg mooie en zware sport, en mensen die dit serieus beoefenen natuurlijk alleen maar respect. Alleen wat ik bij mij in de gym zag kwam op hetzelfde neer als een ongelooflijke ecto die zichzelf een prof bodybuilder waant. Ik zag eens twee van die kerels in het squatrek bezig. Dik, slechte huid, (dus denk niet dat hun gezondheid nou echt je van het te noemen was (dit hoort overigens niet per definitie bij het pl-imago hoorohja en aan alle powerlifters die een zware dikke pens hebben, extreem dunne armen en zich facking stoer gedragen als ze 100kg squatten..riem om, pak chocomel ernaast, gare outfit aan en maar om hun heen kijken of iedereen wel ziet hoeveel te liften.
niet dat ik een hekel heb aan mensen die aan powerliften doen slechts aan de mensen die in de bovenstaande doelgroep vallen![]()
)), typische powerlift-kleding aan, knee wraps om, belt, noem maar op (dus wel een beetje dat imago van pl'er over willen brengen). Met z'n tweeën ook flink wat lawaai maken, zodat iedereen doorheeft dat hier twee serieuze (vette) pl'ers max effort bezig waren... 
Hier was ik al van mening dat het of een vrouw moet zijn, en dus hopelijk niet aan de andre eisen voldoet, of het is geen powerlifter, of het is gewoon een homo.
/rel![]()
Hahaa herkenbaar! Powerlifting zelf is een erg mooie en zware sport, en mensen die dit serieus beoefenen natuurlijk alleen maar respect. Alleen wat ik bij mij in de gym zag kwam op hetzelfde neer als een ongelooflijke ecto die zichzelf een prof bodybuilder waant. Ik zag eens twee van die kerels in het squatrek bezig. Dik, typische powerlift-kleding aan, knee wraps om, belt, noem maar op (dus wel een beetje dat imago van pl'er over willen brengen). Met z'n tweeën ook flink wat lawaai maken, zodat iedereen doorheeft dat hier twee serieuze (vette) pl'ers max effort bezig waren...
...met triples van 120kg.
Kinda lame, als je het mij vraagt.