AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

niet dan? :)

trainingsmaat die 20kg meer squat dan ik

trainingspartners die 40 kg meer benchpressen, 30 kg meer squatten en 50 kg meer deadliften en dan nog eens niet een dag kunnen gaan trainen zonder op te noemen wat er allemaal in de spuiten zat dat ze die dag hebben gestoken en niet kunne stoppen met aandringen om er ook mee te beginnen ...

Fuarrrk geen enkele powerlifter hier die Tyle gaat uitschelden

:(

trainingspartners die 40 kg meer benchpressen, 30 kg meer squatten en 50 kg meer deadliften en dan nog eens niet een dag kunnen gaan trainen zonder op te noemen wat er allemaal in de spuiten zat dat ze die dag hebben gestoken en niet kunne stoppen met aandringen om er ook mee te beginnen ...

Andere partners zoeken? Zij zijn kennelijk veel verder gevorderd dan jij..
Bovendien moeten ze imo respecteren als jij niet aan de juice wil..

NB: Ik heb helemaal niets tegen juice en/of mensen die eraan zitten!!!

Fuarrrk geen enkele powerlifter hier die Tyle gaat uitschelden

:(

haha ja jij houdt wel van een relletje las ik zo..maar als er een powerlifter reageert betekent dat tie in mn plaatje past en dat wil niemand lijkt me.. normale powerlifters is niets mis mee :)

Wat een lozers als ze niet willen zeggen wat ze kuurde.....

ecto's die hun vriendjes en vriendinnetjes uitnodigen om mee te ''sporten'' in de vakantie

mensen die irritant zijn
:yarly:

ohja en aan alle powerlifters die een zware dikke pens hebben, extreem dunne armen en zich facking stoer gedragen als ze 100kg squatten..riem om, pak chocomel ernaast, gare outfit aan en maar om hun heen kijken of iedereen wel ziet hoeveel te liften.

niet dat ik een hekel heb aan mensen die aan powerliften doen slechts aan de mensen die in de bovenstaande doelgroep vallen :D

Hier was ik al van mening dat het of een vrouw moet zijn, en dus hopelijk niet aan de andre eisen voldoet, of het is geen powerlifter, of het is gewoon een homo.

/rel ???

De overdreven drukte in de avonden.
Mensen die zeggen dat ze weggaan en dan nog een uur blijven doorpraten.
Iedereen die mij vreemd aan kijkt omdat ik wel deadlift.

Zijn nog wel meer dingen trouwens :(

180kg seated calf raises in de smith en iedereen kijkt me aan...... WHY?!

ohja en aan alle powerlifters die een zware dikke pens hebben, extreem dunne armen en zich facking stoer gedragen als ze 100kg squatten..riem om, pak chocomel ernaast, gare outfit aan en maar om hun heen kijken of iedereen wel ziet hoeveel te liften.

niet dat ik een hekel heb aan mensen die aan powerliften doen slechts aan de mensen die in de bovenstaande doelgroep vallen :D
Hahaa herkenbaar! Powerlifting zelf is een erg mooie en zware sport, en mensen die dit serieus beoefenen natuurlijk alleen maar respect. Alleen wat ik bij mij in de gym zag kwam op hetzelfde neer als een ongelooflijke ecto die zichzelf een prof bodybuilder waant. Ik zag eens twee van die kerels in het squatrek bezig. Dik, slechte huid, (dus denk niet dat hun gezondheid nou echt je van het te noemen was (dit hoort overigens niet per definitie bij het pl-imago hoor :roflol:)), typische powerlift-kleding aan, knee wraps om, belt, noem maar op (dus wel een beetje dat imago van pl'er over willen brengen). Met z'n tweeën ook flink wat lawaai maken, zodat iedereen doorheeft dat hier twee serieuze (vette) pl'ers max effort bezig waren...

...met triples van 120kg. :eek:

Kinda lame, als je het mij vraagt.

Hier was ik al van mening dat het of een vrouw moet zijn, en dus hopelijk niet aan de andre eisen voldoet, of het is geen powerlifter, of het is gewoon een homo.

/rel ???

er zijn ''powerlifters'' die 100kg squatten..bv jongens die net begonnen zijn wat helemaal niet erg is en zelfs erg knap is maar soms wordt alles een beetje overdreven, zoals ik al eerder beschreef

---------- Post toegevoegd Mon 17 Oct 2011 om 22:06 ----------

Hahaa herkenbaar! Powerlifting zelf is een erg mooie en zware sport, en mensen die dit serieus beoefenen natuurlijk alleen maar respect. Alleen wat ik bij mij in de gym zag kwam op hetzelfde neer als een ongelooflijke ecto die zichzelf een prof bodybuilder waant. Ik zag eens twee van die kerels in het squatrek bezig. Dik, typische powerlift-kleding aan, knee wraps om, belt, noem maar op (dus wel een beetje dat imago van pl'er over willen brengen). Met z'n tweeën ook flink wat lawaai maken, zodat iedereen doorheeft dat hier twee serieuze (vette) pl'ers max effort bezig waren...

...met triples van 120kg. :eek:

Kinda lame, als je het mij vraagt.

hahhaa exact zo ja..mooi verwoord

10+ Indiers in de gym op 1 moment, waardoor er overal een "lekkere" geur hangt

Terug
Naar boven