MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

*Wannabe's
*Onder de rep vragen hoe ze een oefening moeten doen omdat de trainer weg/bezig is
*Hetzelfde met het zwart voor je ogen na de rep
*K*thoeren met hun huppelk*tpakjes die 3 kg pakken anders ze niet kunnen auwenelen
*Handoek op leeg apparaat
*Brulapen die iedereen telles willen geven.
*Mensen die de gewichten laten klepperen
*zeurpieten omdat je handoekie verschoven is.
*Hoe ziet jou schema eruit nichten..
*Het is potdomme mijn beurt om de muziek te kiezen, blijf met je poten van de CD speler af. Ik heb tenslotte ook net naar die Andre Hazes gejank van je moeten luisteren, nu is het tijd voor HARDCORE.
*Uit je concentratie gehaald worden door mensen die doelloos om je heen drentelen omdat ze het niet durven te vragen terwijl je de zak van de haak aan het trappen bent.
*Ongevraagd advies
*Om je mening gevraagd worden en dan beledigd zijn als het niet is wat ze willen horen.
*Kleerkasten die lopen te pochen en "mij wel kunnen handelen in de ring". Om daarna mijn uitnodiging af te slaan..
*mannen met enorme bierbuik en hartvervetting die me op straat naroepen dat ik me niet zo uit moet sloven.
*Zeurpieten die vragen waarom ik mijn benen niet train, terwijl ik dat juist het hardste aanpak maar ze ****ing niet willen groeien.
]

?????????

*Wannabe's
*Onder de rep vragen hoe ze een oefening moeten doen omdat de trainer weg/bezig is
*K*thoeren met hun huppelk*tpakjes die 3 kg pakken anders ze niet kunnen auwenelen
*Het is potdomme mijn beurt om de muziek te kiezen, blijf met je poten van de CD speler af. Ik heb tenslotte ook net naar die Andre Hazes gejank van je moeten luisteren, nu is het tijd voor HARDCORE.
*Uit je concentratie gehaald worden door mensen die doelloos om je heen drentelen omdat ze het niet durven te vragen terwijl je de zak van de haak aan het trappen bent.
*Ongevraagd advies
*Om je mening gevraagd worden en dan beledigd zijn als het niet is wat ze willen horen.
*Kleerkasten die lopen te pochen en "mij wel kunnen handelen in de ring". Om daarna mijn uitnodiging af te slaan..
*mannen met enorme bierbuik en hartvervetting die me op straat naroepen dat ik me niet zo uit moet sloven.
*Zeurpieten die vragen waarom ik mijn benen niet train, terwijl ik dat juist het hardste aanpak maar ze ****ing niet willen groeien.

*Mensen die over bovenstaand aan het zijken zijn, kop dicht en trainen sl*t.

lol at you
want die gaat nergens over!

*Wannabe's
*Ongevraagd advies

*Mensen die over bovenstaand aan het zijken zijn, kop dicht en trainen sl*t.

Wat ben jij een zeikerd!

Ga gewoon is hard trainen en let niet zo op je omgeving, het is toch jij en het ijzer.

Damn , gisteren was de baas van onze gym er ( oxygen)

Die kwam helemaal pist lol :P , omdat we de gewichten iets te hard lieten vallen. Mijn neef was net een lekkere PR aan het zetten met 40kg db press, en na alles eruit geperst te hebben laat hij ze natuurlijk lekker op de grond vallen.

Ik had ook net daarvoor bij db shoulders press mijn 34's nogal hard op de grond laten vallen xD, baas kwam serieus van zijn kloten maken.

Bullshit imo , in iedere andere gym mag je zoveel smijten met gewichten als je maar wil :(

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Eikels met goede voornemens,ik zal blij zijn als ze over een paar weken weer opgedonderd zijn :mad:

:thumbs:

Bij ons is het al weer aan het mindere.

Wel veel oude kenissen tegengekomen in de januari maand :').

de goede voornemens nemen alweer af

Die kwam helemaal pist lol :P , omdat we de gewichten iets te hard lieten vallen. Mijn neef was net een lekkere PR aan het zetten met 40kg db press, en na alles eruit geperst te hebben laat hij ze natuurlijk lekker op de grond vallen.

Ik had ook net daarvoor bij db shoulders press mijn 34's nogal hard op de grond laten vallen xD, baas kwam serieus van zijn kloten maken.

Bullshit imo , in iedere andere gym mag je zoveel smijten met gewichten als je maar wil :(

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Naar aanleiding van een PR deadlift die ik moest laten vallen (onbalans) is de eigenaar van mijn sportschool nu aan het kijken voor goede rubberen matten :D

Gymeigenaars die klagen als je dumbbells te hard laat vallen, kan ik wel begrijpen. Dumbbells zijn dure dingen, en hij wil natuurlijk niet dat ze na een paar maand al kapot zijn omdat iedereen ze laat vallen. Ik vraag me af of je ze evenhard zou laten vallen als je er zelf een paar honderden euro's voor betaald hebt ;)

Je hebt laten vallen(uitputting) en opzettelijk hard laten vallen(het kijk naar mij fenomeen). Vul zelf maar aan.

Je hebt laten vallen(uitputting) en opzettelijk hard laten vallen(het kijk naar mij fenomeen). Vul zelf maar aan.

Ja feit, maar het was zowieso niet opzettelijk.

Nu ik snap hem idd wel dat het veel geld kost etc. Maar imo zo hard lieten we ze ook niet vallen, ze waren een 5tal cm van de grond zeg maar.

De meest geweldige mensen in de gym zijn degenen die Ronny Coleman na gaan doen. Niet irritant, wel vermakelijk.
Hoor je shit roepen als: lightweight! YEPYEP!

Ik roep gewoon: hadouken. :rolleyes:

Laatst bewerkt:

"I used to like putting a little space between plates on the bar. They'd jingle when I came up out of a squat, making a deep-throated roar. The old 45s were the best. The sound would pass through my spine and ears. It was like a car engine revving up. It would help me time my movement. A cue to go down for the next rep." Tom Platz

:cool:

Die kerel die in de midlifecrisis zit, maar dat niet wil weten. Komt in z'n open traningsjackie, korte broek, witte sokken in badslippers aansloffen, niemand een blik waardig gunnend, voelt zich nogal wat. Vervolgens pakt hij 10kg dumbbells en laat iedereen zien hoe zwaar het curlen is met die dingen..? Helaas... ;)

En van die jonge mannetjes die met z'n vieren tegelijk de sportschool in komen lopen, druk ouwehoerend, om "breed te worden", en nog geen oefening goed uit kunnen voeren..

Dat het ****ing druk is. Kan niet eens normaal met gewichten aan de gang, echt overvol.

"I used to like putting a little space between plates on the bar. They'd jingle when I came up out of a squat, making a deep-throated roar. The old 45s were the best. The sound would pass through my spine and ears. It was like a car engine revving up. It would help me time my movement. A cue to go down for the next rep." Tom Platz

:cool:

Jingle of klinken, bellen, rinkelen etc is GEEN klepperen of klappen... Zal me accent wel zijn..:rolleyes:

Het is mode hier, aan het begin schoot de adrenaline door me keel omdat ik in gedachte al narigheid voor me had.. Nu wordt ik er niet warm of koud van terwijl er dalijk wel iemand 50kg op zijn poot krijgt.

Jingle of klinken, bellen, rinkelen etc is GEEN klepperen of klappen... Zal me accent wel zijn..:rolleyes:

Het is mode hier, aan het begin schoot de adrenaline door me keel omdat ik in gedachte al narigheid voor me had.. Nu wordt ik er niet warm of koud van terwijl er dalijk wel iemand 50kg op zijn poot krijgt.

Ben je eenzaam Reem76?

Juuup! ik sport in Amersfoort bij de Pelikaan en s'avonds is het simpelweg gewoon overcrowded.. super ziek. Alles gewoon bezet :@
Om erop terug te komen, gisteravond was het superrustig hier :D. Lijkt erop of aan het eind van de week niemand meer zin heeft. Vind het niet erg :P.

Wat ik k*t vind is dat als er zo'n eikel weer eens gewicht in bezet heeft. Tuurlijk, iedereen heeft hier recht op, maar neem dan ipv 4 schijfjes van 2,5kg 1 schijfje van 10kg :FUU:

Terug
Naar boven