AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Lui die je van je bankje sturen als je net bezig bent met bijv een dumbbell chestpress, omdat zij dat bankje nodig hebben voor hun oefening :mad:
uuhmmm wtf? dat jij je laat wegsturen . wat zit jij op een gay-ass sportschool man.

edit: uh ik erger me aan stinkende mensen, mensen die lang praten, mensen die opscheppen of overdreven vaak in de spiegel kijken en groepjes ecto's van 4-5 personen die met zen allen 30kg met moeite 4x reps maken en na een serie weg gaan. Of mensen die te veel gewicht doen en het eigenlijk niet kunnen en daardoor de oefening slecht doen of uberhaupt slecht uitvoeren. OF mensen die denken dat deadliften zonder riem boven 100+kg niet mag vanwege blessures.

Laatst bewerkt:
- Mensen die door je oefening 'heenlopen', bijvoorbeeld bij leg extensions of fly's ofzo.
- Ouwe oma's die op jongen gasten geilen
- SuPAhDuDeS

I second that... met de bompa's die op vrouwen geilen. En meestal zijn het niet enkel de bompa's, maar ook de jongere generatie. Op mijn vorige fitness had ik het gevoel dat ik een stel borsten op pootjes was :rolleyes:.

Mensen die tijdens jouw pendlay rows, squats of deadlifts lacherig naar je gaan kijken omdat je als man met je kont naar achteren staat :p

oh, nog iets wat me irriteert: de knop van de heerlijk warme douche die na 5 seconden alweer omhoog schiet waardoor de straal stopt, dus je moet de hele tijd blijven drukken :D

Al die vrouwen die me kwijlend aankijken, ik ben toch geen coïtusobject,ik ben verdomme getrouwd:mad:

mensen die machines " hoggen " en 2 a 3 toestellen nodig hebben tegelijk om te trainen " hej ik ben daar mee bezig " terwijl ze een andere oefening doen

mensen die toestellen gebruiken en dan plotseling telefoon krijgen en het toestel een uur bezet houden terwijl ze niets doen

mensen die komen trainen met handschoentjes en 40 kg benchpressen en 8kg dumbbell curll doen

mensen die in groep komen trainen en waarbij de helft niets doet en gewoon kostbare plaats verspillen in de nu al te kleine gym

het gebrek aan ( goed ) materiaal terwijl het abonnement ontzettend duur is en het excuus is dat er geen budget is voor een rommelige gym

mensen die dumbbells of schijven niet op hun plaats kunnen liggen ( te vermoeiend ? )

" ik train al 2 weken en nu ben ik ik echt breed" -mensen

gsm moet je btw helemaal niet bij je hebben in de gym!

geen punt dat irritant is enkel een vaststelling, zijn die dan zo belangrijk dat ze steeds moeten bereikbaar zijn 24/7, of train je in de club van Obama pffffffff ... is idd toch wel iets: geen uur zonder dat stomme ding kunnen rondlopen, :o

mensen die machines " hoggen " en 2 a 3 toestellen nodig hebben tegelijk om te trainen " hej ik ben daar mee bezig " terwijl ze een andere oefening doen

mensen die toestellen gebruiken en dan plotseling telefoon krijgen en het toestel een uur bezet houden terwijl ze niets doen

mensen die komen trainen met handschoentjes en 40 kg benchpressen en 8kg dumbbell curll doen

mensen die in groep komen trainen en waarbij de helft niets doet en gewoon kostbare plaats verspillen in de nu al te kleine gym

het gebrek aan ( goed ) materiaal terwijl het abonnement ontzettend duur is en het excuus is dat er geen budget is voor een rommelige gym

mensen die dumbbells of schijven niet op hun plaats kunnen liggen ( te vermoeiend ? )

" ik train al 2 weken en nu ben ik ik echt breed" -mensen

Heb je ook al handschoentjes nodig om veel te kunnen pressen?
Onder de 80kg benchpress geen handschoentjes?

(ik train overigens bare handed + magnesium ;) + af en toe straps.)

Heb je ook al handschoentjes nodig om veel te kunnen pressen?
Onder de 80kg benchpress geen handschoentjes?

(ik train overigens bare handed + magnesium ;) + af en toe straps.)

Inderdaad wat is die haat toch tegen handschoentjes :roflol: Dat hetzelfde als jou Sjaak, maar goed.

Inderdaad wat is die haat toch tegen handschoentjes :roflol: Dat hetzelfde als jou Sjaak, maar goed.
Ik heb niets tegen handschoentjes, ik vind ze enkel onnodig. De eerste paar keren (zwaar) liften zullen misschien wel pijn doen aan de handen, even op de tandjes bijten en na een paar weken lift je zonder handschoentjes, zonder problemen.. Wel gebruik ik wat magnesium, enkel bij de deadlift, om de grip wat te verbeteren, wat ook weer resulteert in minder pijnlijke handen ;)

Ik heb niets tegen handschoentjes, ik vind ze enkel onnodig. De eerste paar keren (zwaar) liften zullen misschien wel pijn doen aan de handen, even op de tandjes bijten en na een paar weken lift je zonder handschoentjes, zonder problemen.. Wel gebruik ik wat magnesium, enkel bij de deadlift, om de grip wat te verbeteren, wat ook weer resulteert in minder pijnlijke handen ;)
+1 Handschoentjes zijn echt onnodig imo. En al zeker niet als je enkel maar curlt en bencht.

Handschoentjes zijn gewoon gay.

Valt 't ook op dat 't vooral beginners en showboebels zijn die er meer rondlopen? Ken er 1tje die gebruikte die zelfs om mee rond te rijden in de auto??? Zo een beetje de Gangster uithangen tegen 20km/h.:rolleyes:

Trainen als een beest. Dan krijg j eelt op je handen en is het probleem ineens opgelost. Handschoentje hinderen bij zware gewichten want dat begint te schuiven en op te plooien. Af en toe moet ik het eelt wel wat snoeien.

Mensen die zeuren als ik stinkende scheten laat waardoor de hele sportzaal naar stront stinkt :mad:

Over de hele handschoentjes zijn gay discussie.

Ik trainde op een sportschool waar geen magnesium(ook niet de vloeibare versies) gebruikt mocht worden, handschoentjes waren de enige manier om (met zweetklauwen) grip te krijgen op bepaalde stangen.

Verder zijn handschoentjes vooral gay idd :D.

Laatst bewerkt:
Mensen die breedlopen als ze helemaal niks hebben. ^^
Of de oefening verkrachten.

ik irriteer me aan mensen die me aan mij irriteren , wat ik ook doe, hoe ik 't ook doe, doe ik voor mezelf
ik betaal daar geld voor om dat daar te mogen doen
hoe ik me ook kleed, hoe ik mn oefeningen doe , je moet gewoon je bek houden , en netjes in een hoekje zitten tot ik klaar ben met trainen

Terug
Naar boven