Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Goed punt :p

ik irriteer me aan mensen die me aan mij irriteren , wat ik ook doe, hoe ik 't ook doe, doe ik voor mezelf
ik betaal daar geld voor om dat daar te mogen doen
hoe ik me ook kleed, hoe ik mn oefeningen doe , je moet gewoon je bek houden , en netjes in een hoekje zitten tot ik klaar ben met trainen

het hangt er wel van af wat je doen...

als je daar ligt te kreunen, onnodig lawaai maakt....

heb een hekel aan knuppeltjes die je 100 kilo zien drukken,
vervolgens er 10 kilo bij hangen en met hulp 5 cm laten zakken en heel veel lawaai maken ... belachelijk gewoon..

mensen die raar naar je kijken als je hard traint.

Mensen die geen handdoek gebruiken.
Mannen die alleen hun bovenlichaam trainen en daardoor een rare houding krijgen.

Ik zie hier tientallen dingen staan waar ik me in de verste verte nog niet aan kan irriteren..

Wat een zure zeiklui hier zeg!!

Mensen die hoofdzakelijk gaan trainen om te socializen.
Mensen die gewichten op de bar laten hangen waardoor je denkt dat die bezet is. (gelukkig gebeurt dit niet veel)

Als alle bankjes bezet zijn. Als de 2 bankjes bezet zijn waarmee ik incline wil bankdrukken.

Als er veel volk in de gym is waardoor het +35 °C is.

En als ik langer dan een half uur train erger ik me er ook aan dat ik geen water bij me heb, aangezien ik geen 1,5€ of 2€ wil geven voor een flesje water.

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Mensen die geen handdoek gebruiken.
Mannen die alleen hun bovenlichaam trainen en daardoor een rare houding krijgen.

:roflol::roflol:

Heb al 3 jaar geen handdoek meer meegedaan omdat ik die altijd vergat in de gym. Maar is idd wel hygiënischer als je een handdoek meehebt, al is het maar om die zweetdruppels weg te vegen.

En rare houding door benen niet te trainen :scratch:

Laatst bewerkt:

Heb al 3 jaar geen handdoek meer meegedaan omdat ik die altijd vergat in de gym. Maar is idd wel hygiënischer als je een handdoek meehebt, al is het maar om die zweetdruppels weg te vegen.

En rare houding door benen niet te trainen :scratch:[/QUOTE]

Ja dan worden ze breed van boven en hebben ze van ielige dunne beentjes eronder. Volgens mij ga je dan raar lopen, tenminste een paar bij ons lopen raar. Kan ook komen omdat ze hun bovenlichaam raar trainen denk ik......

En rare houding door benen niet te trainen :scratch:

Ja dan worden ze breed van boven en hebben ze van ielige dunne beentjes eronder. Volgens mij ga je dan raar lopen, tenminste een paar bij ons lopen raar. Kan ook komen omdat ze hun bovenlichaam raar trainen denk ik......[/QUOTE]
Verhouding bedoel je denk ik ipv houding ;)

Handdoek niet mee bij benentraining zit ik niet mee maar als ze met een compleet bezweten rug gaan benchen waardoor het bankje ervan glimt kan ik me voorstellen dat je je eraan ergert (komt in mijn sportschool gelukkig amper voor :D )

De marokkaanse jongens die bij mijn sportschool trainen zijn gelukkig bijna altijd serieus aan het trainen. Uitvoering enzo is lang niet altijd zoals het 'hoort' maar de inzet is er tenminste.

Die skinnie gasten die je bij het deadliften tegen hun vriendjes hoort zeggen:''slecht voor je rug''

irriteer me wel eens aan zo'n kerel van 40 ongeveer die dan aan het bankdrukken is met 25 kilo en doet alsof hij 200kg omhoog duwt

@born T: verhoudingen kloppen dan inderdaad niet, maar sommigen lopen ook een beetje voorover gebogen.

Laatst was er 1 gast in de gym die stonk echt naar gebakken uien ofzo, echt focking vreemd, maar het was ZOOOO walgelijk, dat ik gewoon ben weg gegaan van de kabels.. :mad:

mensen die heel veel en hard praten en lachen om zo hun onzekerheid te camoufleren, mensen die je vanaf 5 meter ruikt, mensen die vet leleijk of dik of ecto zijn en dan alles denken te weten, etc. etc.

Gisteren zat er één of andere mocro aan de benchpress. Kerel is te ruig voor woorden.
Dan zit hij zo van die Shaolin ademtechnieken toe te passen voor hij aan de oefening begint. Beetje met zijn armen van binnen naar buiten bewegen (zoals die monniken doen wanneer ze echt iets heel strafs gaan doen). Begint hij daar een setje te bankdrukken met 80kg... En dat was zijn zwaarste set van de reeks.

De contributie.

*Wannabe's
*Onder de rep vragen hoe ze een oefening moeten doen omdat de trainer weg/bezig is
*Hetzelfde met het zwart voor je ogen na de rep
*K*thoeren met hun huppelk*tpakjes die 3 kg pakken anders ze niet kunnen auwenelen
*Handoek op leeg apparaat
*Brulapen die iedereen telles willen geven.
*Mensen die de gewichten laten klepperen
*zeurpieten omdat je handoekie verschoven is.
*Hoe ziet jou schema eruit nichten..
*Het is potdomme mijn beurt om de muziek te kiezen, blijf met je poten van de CD speler af. Ik heb tenslotte ook net naar die Andre Hazes gejank van je moeten luisteren, nu is het tijd voor HARDCORE.
*Uit je concentratie gehaald worden door mensen die doelloos om je heen drentelen omdat ze het niet durven te vragen terwijl je de zak van de haak aan het trappen bent.
*Ongevraagd advies
*Om je mening gevraagd worden en dan beledigd zijn als het niet is wat ze willen horen.
*Kleerkasten die lopen te pochen en "mij wel kunnen handelen in de ring". Om daarna mijn uitnodiging af te slaan..
*mannen met enorme bierbuik en hartvervetting die me op straat naroepen dat ik me niet zo uit moet sloven.
*Zeurpieten die vragen waarom ik mijn benen niet train, terwijl ik dat juist het hardste aanpak maar ze ****ing niet willen groeien.

*Mensen die over bovenstaand aan het zijken zijn, kop dicht en trainen sl*t.

Laatst bewerkt:
Eikels met goede voornemens,ik zal blij zijn als ze over een paar weken weer opgedonderd zijn :mad:

*Wannabe's
*Onder de rep vragen hoe ze een oefening moeten doen omdat de trainer weg/bezig is
*Hetzelfde met het zwart voor je ogen na de rep
*K*thoeren met hun huppelk*tpakjes die 3 kg pakken anders ze niet kunnen auwenelen
*Handoek op leeg apparaat
*Brulapen die iedereen telles willen geven.
*Mensen die de gewichten laten klepperen
*zeurpieten omdat je handoekie verschoven is.
*Hoe ziet jou schema eruit nichten..
*Het is potdomme mijn beurt om de muziek te kiezen, blijf met je poten van de CD speler af. Ik heb tenslotte ook net naar die Andre Hazes gejank van je moeten luisteren, nu is het tijd voor HARDCORE.
*Uit je concentratie gehaald worden door mensen die doelloos om je heen drentelen omdat ze het niet durven te vragen terwijl je de zak van de haak aan het trappen bent.
*Ongevraagd advies
*Om je mening gevraagd worden en dan beledigd zijn als het niet is wat ze willen horen.
*Kleerkasten die lopen te pochen en "mij wel kunnen handelen in de ring". Om daarna mijn uitnodiging af te slaan..
*mannen met enorme bierbuik en hartvervetting die me op straat naroepen dat ik me niet zo uit moet sloven.
*Zeurpieten die vragen waarom ik mijn benen niet train, terwijl ik dat juist het hardste aanpak maar ze ****ing niet willen groeien.

*Mensen die over bovenstaand aan het zijken zijn, kop dicht en trainen sl*t.
Zoek een andere sportschool :x

Terug
Naar boven