Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik irriteer me aan mensen die me aan mij irriteren , wat ik ook doe, hoe ik 't ook doe, doe ik voor mezelf
ik betaal daar geld voor om dat daar te mogen doen
hoe ik me ook kleed, hoe ik mn oefeningen doe , je moet gewoon je bek houden , en netjes in een hoekje zitten tot ik klaar ben met trainen
Mensen die geen handdoek gebruiken.
Mannen die alleen hun bovenlichaam trainen en daardoor een rare houding krijgen.

[/QUOTE]
Heb al 3 jaar geen handdoek meer meegedaan omdat ik die altijd vergat in de gym. Maar is idd wel hygiënischer als je een handdoek meehebt, al is het maar om die zweetdruppels weg te vegen.
En rare houding door benen niet te trainen![]()

)Zoek een andere sportschool*Wannabe's
*Onder de rep vragen hoe ze een oefening moeten doen omdat de trainer weg/bezig is
*Hetzelfde met het zwart voor je ogen na de rep
*K*thoeren met hun huppelk*tpakjes die 3 kg pakken anders ze niet kunnen auwenelen
*Handoek op leeg apparaat
*Brulapen die iedereen telles willen geven.
*Mensen die de gewichten laten klepperen
*zeurpieten omdat je handoekie verschoven is.
*Hoe ziet jou schema eruit nichten..
*Het is potdomme mijn beurt om de muziek te kiezen, blijf met je poten van de CD speler af. Ik heb tenslotte ook net naar die Andre Hazes gejank van je moeten luisteren, nu is het tijd voor HARDCORE.
*Uit je concentratie gehaald worden door mensen die doelloos om je heen drentelen omdat ze het niet durven te vragen terwijl je de zak van de haak aan het trappen bent.
*Ongevraagd advies
*Om je mening gevraagd worden en dan beledigd zijn als het niet is wat ze willen horen.
*Kleerkasten die lopen te pochen en "mij wel kunnen handelen in de ring". Om daarna mijn uitnodiging af te slaan..
*mannen met enorme bierbuik en hartvervetting die me op straat naroepen dat ik me niet zo uit moet sloven.
*Zeurpieten die vragen waarom ik mijn benen niet train, terwijl ik dat juist het hardste aanpak maar ze ****ing niet willen groeien.
*Mensen die over bovenstaand aan het zijken zijn, kop dicht en trainen sl*t.