MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

- gasten die 3 plekken bezet houden die ze dan 'afwisselen'
- van die buffels die niet praten maar je gwn ff klein beetje op zij duwen als je bijv bij bench press staan en ze willen een gewicht van jou..
- slechte muziek
- instructeurs die informatie geven die nergens op slaat
- het onnodig bezetten van banken/toestellen

ecto's die er veel te stoer bij lopen, vervolgens veel te zware gewichten pakken om daarmee de oefening compleet fout uit te voeren!

mensen die anderen foute tips geven

mensen die een oefening veel te zwaar doen en daardoor een verkeerde uitvoering hebben, maar toch er heel stoer bij gaan kijken of opscheppen

mensen die curlen in het squatrek

Dat mn ex daar was.

Hoewel ik pumped was dus niet zo'n heel groot probleem.

Mijn Sportschool heeft weer zo'n actiemaand en nu mag je een vriend gratis meepakken. Super druk en sommigen komen gewoon met een jeansbroek, dikke trui "trainen" om eigenlijk wat met hun ectovriendjes te staan praten.

Niemand die zijn gewichten opruimt, kan je zowat heel de gym doorzoeken om te ze vinden :mad:

Mijn Sportschool heeft weer zo'n actiemaand en nu mag je een vriend gratis meepakken. Super druk en sommigen komen gewoon met een jeansbroek, dikke trui "trainen" om eigenlijk wat met hun ectovriendjes te staan praten.

Niemand die zijn gewichten opruimt, kan je zowat heel de gym doorzoeken om te ze vinden :mad:
Ken het maar vermijd nu dan ook de piekuren :) kvind het vervelend dat er nu de zomer aankomt allemaal van die gasten komen trainen die binnen een week groot willen worden, laatst vroeg zo'n goos ook aan mij van hoe doe jij dat nou?
ik : goed eten en trainen
hij : oke hoelang ben je ermee bezig?
ik : 7 maandjes
Hij : Ja dag dat duurt mij telang! dan is de zomer al voorbij!
Gewoon een facepalm gemaakt en hoofdschuddend weggelopen...

Weel mooi hoe het vorige maand om deze tijd stervens druk was en nu al totaal niet meer :o

Weel mooi hoe het vorige maand om deze tijd stervens druk was en nu al totaal niet meer :o

Bij ons was het gister rond deze tijd toch aardig druk.. Alle kluisjes bezet en bijna geen ruimte. >.<
En dan zit ik voorlopig ook nog met een fullbody schema omdat ik nog geen tijd heb voor 3x trainen per week..
Dus kon zo'n beetje in de rij gaan staan per oefening. O_O

Ken het maar vermijd nu dan ook de piekuren :) kvind het vervelend dat er nu de zomer aankomt allemaal van die gasten komen trainen die binnen een week groot willen worden, laatst vroeg zo'n goos ook aan mij van hoe doe jij dat nou?
ik : goed eten en trainen
hij : oke hoelang ben je ermee bezig?
ik : 7 maandjes
Hij : Ja dag dat duurt mij telang! dan is de zomer al voorbij!
Gewoon een facepalm gemaakt en hoofdschuddend weggelopen...

Lol, als ik jou stats had zou ik tegen iedereen zeggen om zijn gewichten op te ruimen anders gtfo:D

Ontopic: Van die bijna anorexia patienten die cardio doen...

Ja. damn. Er is hier zo'n vrouw die doet elke dag ziek veel cardio en dan trilplaat en ze lost gewoon bijna op

Man, in mijn oude club was er een dame die elke dag 2 uur cardio deed en die was zo mager als een stervende Somaliër. echt, ik overdrijf niet. Ik vond het zelf zo erg dat ik het management heb aangesproken want ik vond toch dat ze daar moesten ingrijpen.

Enige vervelende in mijn gym, de rpm ( fiets ) lessen ... stervens druk, denk dat er elke keer 30 man meedoet en het zijn veelal mannen, onze kleedkamer is er niet echt op gebouwd. Alles zo vol als maar kan, weinig plek meer over .. of ter wel na 8 uur trainen en je hebt ruimte zat daarvoor kan je net zo goed gewoon thuis blijven

Gister ook nog. Zag ik zo een 16 jarig mannetje zo dun als een spriet, maar dan ook echt. Heeft volgens mij ook een ziekte want ziet eruit als 10. Echt die beentjes gewoon letterlijk alleen bot. Staat ook enorm op de cardio apparaten te rennen niet normaal. Gevaarlijk gwn

Bij mij altijd een dikke n*ger aan de cardio, al maanden en hij is nog steeds dik.

Kom binnen, dan zie ik hem op een superlaag tempo bezig, kga weg en zie hem weer met dat tempo bezig, en zo al maandenlang.

Echt zielig maar hoe spreek je zo iemand aan.

Bij mij altijd een dikke n*ger aan de cardio, al maanden en hij is nog steeds dik.

Kom binnen, dan zie ik hem op een superlaag tempo bezig, kga weg en zie hem weer met dat tempo bezig, en zo al maandenlang.

Echt zielig maar hoe spreek je zo iemand aan.

Je hebt een goed hart man :) gwn praatje mee maken en dan later op het onderwerp brengen dat je wil ;)

Mensen die je aanspreken, TERWIJL je een grote koptelefoon hebt en zeer geconcentreerd bezig bent! En niet eens wachten tot je klaar bent met een setje..

Terug
Naar boven