XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik irriteer me aan de personal trainers in hun eigen hoekje in de gym. Vrouwen met 40 kilo overgewicht een beetje 75 euro per uur uit hun zak kloppen. Wat rare oefeningen met een bal, dumbbells van 3 kilo en een kettlebel.. Tijdens mijn cardio heb is wat gehoord wat zo'n kerel over voeding zegt tegen zo'n vrouw. Ik moet me inhouden om er niet heen lopen om te vertellen dat die kerel onzin verkoopt. Ik train ook nog geen jaren, maar ik weet zeker dat ik een deftiger voedingsschema in elkaar kan draaien dan die knakkers..

mensen die vragen hoe lang je nog moet en dan serieus gwoon naast gaan staan tot je klaar bent.

zijn altijd die mensen die een schema hebben laten maken en oud/retarded zijn.

mensen die vragen hoe lang je nog moet en dan serieus gwoon naast gaan staan tot je klaar bent.

zijn altijd die mensen die een schema hebben laten maken en oud/retarded zijn.

of lekker rondlopen om jouw apparaat heen, dat is pas irritant

mensen die beetje naar je zitten te staren terwijl je lekker bezig bent..

lelijke dikke wijven die heel de tijd staan te socializen in de gym.. en dan nog denken dat ze goed bezig zijn..

Ja k*t dat deed ik bij iemand vandaag, was niet mijn bedoeling. Hij zat one hand cable te curlen, maar dat zie je niet zo snel :roflol: houd er zelf ook niet van.

Lol, gebeurt bij mij ook weleens. dat is alleen als die maar een simpele oefening doet. Bij zijn zwaarste set DL, SQ, BP zal ik geen praatje beginnen maar eerder 'kom op' roepen.

Mensen die verschrikkelijk naar zweet stinken, omdat ze daarvoor flink hebben gecardioot.

Vandaag 4 irritante ectos in de gym 1tje zat een halve bicep curl voor de spiegel te doen 30 graden gedraait 10 cm van de spiegel vandaan ..... andere 3 ectos zaten lomp toe te kijken

eigenaar van de gym die mij de hele tijd ging onderbreken en vragen ging stellen over mijn voeding. Vervolgens in zijn map gaat bladeren en dan terug komt met een verhaal dat ik wel eens 5 kilo vet om mijn organen zou hebben omdat ik zoveel eiwit binnen krijg.
Ik leg hem uit dat een enkele eiwit keten maar omgezet kan worden in vet, maar dit meestal niet het geval is omdat je dan stikstof over houd en gevolgd door een scheikunde les blablabla.

Meneer neemt een diepe zucht breekt zijn hersens en zegt dat ik trashtalk.

Stapt 3 minuten later weer naar me toe en vraagt waar LBS voor staat. (... vergelijkbaar gesprek)

eigenaar van de gym die mij de hele tijd ging onderbreken en vragen ging stellen over mijn voeding. Vervolgens in zijn map gaat bladeren en dan terug komt met een verhaal dat ik wel eens 5 kilo vet om mijn organen zou hebben omdat ik zoveel eiwit binnen krijg.
Ik leg hem uit dat een enkele eiwit keten maar omgezet kan worden in vet, maar dit meestal niet het geval is omdat je dan stikstof over houd en gevolgd door een scheikunde les blablabla.

Meneer neemt een diepe zucht breekt zijn hersens en zegt dat ik trashtalk.

Stapt 3 minuten later weer naar me toe en vraagt waar LBS voor staat. (... vergelijkbaar gesprek)

Respect voor jou geduld haha.

Mensen die vlak voor je spiegelbeeld gaan staan is alltime irritatie numero uno.

Maandag nationale bench press dag.

Ging gisteravond een keer met mijn vrienden trainen, zij trainen bij de fit4free. We gingen om 22:00, een uur voor sluitingstijd, ik dacht, dan zal de benchpress banken wel vrij zijn, kunnen we een borstdag van maken.

Nee hoor, het was stervens druk, alle 2 de benchbanken bezet door 6 superdudes, ook elke bank bij de dumbbell bezet door curlers, ik wist niet wat ik zag.

We gingen maar rug doen, daar was bijna niemand, en niemand deed benen afgezien van 1 dik wijf. :o

Maandag nationale bench press dag.

Ging gisteravond een keer met mijn vrienden trainen, zij trainen bij de fit4free. We gingen om 22:00, een uur voor sluitingstijd, ik dacht, dan zal de benchpress banken wel vrij zijn, kunnen we een borstdag van maken.

Nee hoor, het was stervens druk, alle 2 de benchbanken bezet door 6 superdudes, ook elke bank bij de dumbbell bezet door curlers, ik wist niet wat ik zag.

We gingen maar rug doen, daar was bijna niemand, en niemand deed benen afgezien van 1 dik wijf. :o

Ik was ook de enige die niet borst trainde gister :)

Ik heb borst mn hele leven nooit op maandag getraind, puur om die reden ;)

Is toch iedere dag nationale bankdrukkert dag? :)

Terug
Naar boven