sTiiWaZz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 422
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1daarom doe ik benen op maandag. Squatrek helemaal voor mij alleen.
Hele kuddes Polen. Melding op de site is al gemaakt.
Ze trainen heel wat harder dan de meeste van die paphollanders bij ons. Niks geen last van.
Geen last meer van dus ;pJe vraagt iemand om te helpen bij bankdrukken en hij tilt als je het gewicht verdomme nog net NET omhoog krijgt de stang gelijk op en doet hem in de houders. Vorige week meegemaakt![]()

Haha, dit.
Verder ook irritant als er van die ****ing lekkere wijven naast je aan t squatten zijn. Dan denk ik **** OFF TRYING TO FOCUS HERE![]()
Glurende oude mannenVandaag weer van die eerste klas wanhopige die staan te staren. ZO irritant.
Kansloos.

Glurende oude mannenVandaag weer van die eerste klas wanhopige die staan te staren. ZO irritant.
Kansloos.
Hahhaa, aaaaaaaaaaaahh, arme jij.. Pics or it didn't happenheb hetzelfde probleem bij mij in de sportschool
sta ik daar gezellig een douche te nemen, zitten ze te staren naar mn piem0l![]()

De jongere zijn beter in stiekem kijken.Net ofdat het bij jou uitmaakt dat het oude mannen zijn? Ik denk dat iedereen wel naar jou kijkt in de gym.

Hahhaa, aaaaaaaaaaaahh, arme jij.. Pics or it didn't happen
---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 22:05 ----------
De jongere zijn beter in stiekem kijken.![]()

:dzal het ze de volgende keer vragen waar ze die shit geupload hebben![]()