Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

wat getXXL zegt idd. Ik had op maandag anders nooit last van een bezette bench, ga ik nu een keer op dinsdag moet ik een half uur wachten.

van die oudjes die zomaar wat doen en onijdig veel van die mini reps maken...RAAAH!!!

bij mij ook , maandag borst en biceps dag..

Daarom doe ik benen op maandag. Squatrek helemaal voor mij alleen.

Je vraagt iemand om te helpen bij bankdrukken en hij tilt als je het gewicht verdomme nog net NET omhoog krijgt de stang gelijk op en doet hem in de houders. Vorige week meegemaakt :mad:

Hele kuddes Polen. Melding op de site is al gemaakt.

bij ons ook al die polen, curva hier curva daar

Je vraagt iemand om te helpen bij bankdrukken en hij tilt als je het gewicht verdomme nog net NET omhoog krijgt de stang gelijk op en doet hem in de houders. Vorige week meegemaakt :mad:

Haha, dit.
Verder ook irritant als er van die ****ing lekkere wijven naast je aan t squatten zijn. Dan denk ik **** OFF TRYING TO FOCUS HERE :mad:

Inderdaad. In mn ouwe gym trainden ook regelmatig wat Poolse gasten. Tiefushard kan ik je vertellen. Bijna nooit benen, maar voor hun relatief lage lichaamsgewicht knalden ze dr aardig wat gewicht op tijdens de bench.

• Like
Waarderingen: DG80
Glurende oude mannen :mad::mad: Vandaag weer van die eerste klas wanhopige die staan te staren. ZO irritant.
Kansloos.

Glurende oude mannen :mad::mad: Vandaag weer van die eerste klas wanhopige die staan te staren. ZO irritant.
Kansloos.

heb hetzelfde probleem bij mij in de sportschool:(

sta ik daar gezellig een douche te nemen, zitten ze te staren naar mn piem0l:mad:

heb hetzelfde probleem bij mij in de sportschool:(

sta ik daar gezellig een douche te nemen, zitten ze te staren naar mn piem0l:mad:
Hahhaa, aaaaaaaaaaaahh, arme jij.. Pics or it didn't happen :cool:

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 22:05 ----------

Net ofdat het bij jou uitmaakt dat het oude mannen zijn? Ik denk dat iedereen wel naar jou kijkt in de gym.
De jongere zijn beter in stiekem kijken. :rolleyes:

Hahhaa, aaaaaaaaaaaahh, arme jij.. Pics or it didn't happen :cool:

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 22:05 ----------

De jongere zijn beter in stiekem kijken. :rolleyes:

zal het ze de volgende keer vragen waar ze die shit geupload hebben;)

Terug
Naar boven